Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Op 19-5-2018 om 15:46 zei DELACC1:

Standpunten en meningen, prima :ok:

Maar wie gaat ze voor ons inbrengen en verdedigen in Brussel en bij de werkgever :rolleyes:

Juist ja de bond waar we allemaal op zitten schelden is daar de aangewezen persoon voor. 

Ik heb nog één wens en dat is dat iedereen die geen lid is zelf moet gaan onderhandelen voor zijn loon en pensioen :p

Doe ik al meer dan 20 jaar bevalt prima

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De spreuk devida et impere ,verdeel en heers, dateert van ongeveer 300 voor Christus, SPL, dat is een paar dagen ouder dan je 20 jaar, maar blijkbaar nog steeds van toepassing. Rond 1850 schreef Goethe, verenigt U en leidt. Aan ieder de keus aan welke stelling ie het meeste waarde aan hecht , geleefd worden of aan blok beslissen hoe je wil leven. Het is je mogelijk ontgaan maar beroepsgroepen die mekaar de hand boven het hoofd houden en een blok vormen komen er altijd het beste vanaf, het is nu eenmaal eenvoudiger om de verdeelde enkeling aan te pakken. Maar succes met de volgende 20 jaar ik gun het je van harte.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 17-6-2018 om 14:01 zei Marotrans:

Bij het verhaal waar het over gaat is 't puur technisch mis gegaan Henk: er is één geheel gemaakt van de reacties van verschillende leden waarbij hun namen zijn verdwenen.

't Is inderdaad nogal een zooitje geworden en ik begrijp dat dat niet de bedoeling van de admins was. Dankzij dit zal ik nu ook wel het record van langste posting ooit op mijn naam hebben staan :p

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Leeuw:

't Is inderdaad nogal een zooitje geworden en ik begrijp dat dat niet de bedoeling van de admins was. Dankzij dit zal ik nu ook wel het record van langste posting ooit op mijn naam hebben staan :p

En als het nou ook nog ergens over ging...... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden