Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Op 4-6-2018 om 21:23 zei Freddy:

Ik zal er eens met Wilbert over praten.

Mocht je serieus bereid zijn om het forum over te nemen stuur me maar een email over hoe je het ziet en uiteraard hebben wij ook zo onze dingen die we graag behouden zouden willen zien.
 mail maar naar damned@2cf.nl

 

--== Freddy ==-- 

 

Wat zou je behouden willen zien?  Als een bedrijf verkocht word heb je er toch ook geen zeggenschap meer over;)

Link naar opmerking
  • Forumlid
25 minuten geleden zei josimo:

 

Wat zou je behouden willen zien?  Als een bedrijf verkocht word heb je er toch ook geen zeggenschap meer over;)

Bij bedrijfsovername/verkoop word door de verkopende partij regelmatig bedongen dat bepaalde dingen (voorlopig) ongewijzigd blijven. 

  • Like 1
Link naar opmerking
3 minuten geleden zei albertvv:

Bij bedrijfsovername/verkoop word door de verkopende partij regelmatig bedongen dat bepaalde dingen (voorlopig) ongewijzigd blijven. 

 

Dat weet ik...... maar als er bedongen word dat reclame inkomsten oid nog gedeeltelijk naar oude eigenaren vloeien......

Link naar opmerking

Sowieso, als de eigenaren nu erg actief waren... Maar het lijkt erop dat het forum nu slechts een blok aan hun been is. Als de eisen neerkomen op "wel de baten, niet de lasten is", dan ben ik bang dat zou Valkje wel eens het schip in zou kunnen gaan...

Link naar opmerking

Tjee, wat negatief allemaal.

Ten eerste verbaasde het mij, en mij niet alleen, dat Fred ervoor open staat.

Ikzelf ga er met een open gedachte het gesprek aan, er is nog totaal niks beslist en indien Fred, Wilbert en ik er wel uitkomen, zou dit toch niet van vandaag op morgen gebeuren.

En mochten wij er onverhoopt niet uitkomen, dan zou ik Fred en Wilbert met hetzelfde respect behandelen zoals ik doe tot op de dag van vandaag.

Maar wel aardig voor jullie zorgen, maar ikzelf heb zeer het vermoeden dat zowel Fred, Wilbert en ik, het forum nog een lang leven willen schenken, anders hadden ze evengoed gewoon de stekker eruit kunnen trekken.

Het is al een positief signaal dat Fred er al over wil praten.

Dat Fred wensen heeft, daar kunnen we altijd over praten, ik zal hierbij ook bepaalde dingen aankaarten die ik misschien anders wil doen of zien, maar de basis zoals het forum is, zijn bestaansrecht heeft opgebouwd, daar komt geen verandering in.

Want dat is juist de kracht van dit forum en iets wat succesvol is, zie google maar, elke vraag die je stelt, levert als eerste het CF op, daar moet je dus niet aan gaan sleutelen.

Alleen dat gaan Fred en ik per mail doen en kan jullie gerust mededelen, dat inhoudelijk ik daar in elk geval geen mededelingen over ga doen op het forum.

Mijn verwachting is ook dat indien er daadwerkelijk een overeenkomst plaatsvind, dat ook ik dan getest ga worden, waar bij mij de grens ligt en hoe ik dan daar na handel.

Hopelijk niet, maar die kans is zeer groot, helaas hoort dat er ook bij en ook ik zal daar op beoordeeld worden.

Maar goed, ik ga nu eens mailen met Fred en dan zien we wel hoe of wat.

 

 

 

 

 

 

bewerkt door Valkje
Link naar opmerking
  • Forumlid
2 uur geleden zei Valkje:

Tjee, wat negatief allemaal.

 

Goed bezig hoor Valkje. :ok:

 

Ik snap Leeuw wel.. ik bedoel, men weet nu toch ook al hoeveel tijd het kost om Tapatalk software opnieuw te installeren?

Daar zit het probleem toch?

 

Kortom, stel dat er een administrator functie wordt gemaakt waarbij er een vrijwilliger van hier bereid is om (telkens) Tapatalk weer werkend te maken, dan zijn wij er toch?

Dan is het wel handig, voor die vrijwilliger, om te weten hoeveel tijd daarmee gemoeid is.

 

Hoeft er geen hele server overname voor gedaan te worden, toch?

  • Like 2
Link naar opmerking
  • Forumlid
23 uur geleden zei josimo:

 

Dat weet ik...... maar als er bedongen word dat reclame inkogemsten oid nog gedeeltelijk naar oude eigenaren vloeien......

Het zit je behoorlijk hoog he dat we soms wat geld verdienden.  Gezien je al in meerdere berichtgevingen je daarover uit hebt gelaten.

Enige wat ik Ron heb voorgelegd is dat de Admins (zolang ze dat zelf nog willen) in functie blijven en dat de vacatures die worden geplaatst in chauffeursportaal als RSS feed worden getoond zoals dat vroeger was aan de rechterkant... Nee Josimo, geen geld en ook geen reclame-inkomsten.. Ik weet het zal een hele grote teleurstelling voor je zijn dat we het forum niet voor het geld on-air hadden en willen houden, maar het is nu eenmaal zo.. 

Verder zullen er waarschijnlijk nog wat kleine dingetjes vlak gestreken moeten worden.. Maar iets in me zegt dat Ron zeer waarschijnlijk de nieuwe boeman op het forum gaat worden..  :D .
En anders moeten jullie het voorlopig nog steeds met deze duitendieven moeten doen.

 

23 minuten geleden zei road train:

Dat gaat vast goed komen (hoop) denk ik :ja:


Ik gok het ook wel..

 

--== Freddy ==--

  • Like 2
  • Haha 1
Link naar opmerking
9 uur geleden zei Freddy:

Het zit je behoorlijk hoog he dat we soms wat geld verdienden.  Gezien je al in meerdere berichtgevingen je daarover uit hebt gelaten.

Enige wat ik Ron heb voorgelegd is dat de Admins (zolang ze dat zelf nog willen) in functie blijven en dat de vacatures die worden geplaatst in chauffeursportaal als RSS feed worden getoond zoals dat vroeger was aan de rechterkant... Nee Josimo, geen geld en ook geen reclame-inkomsten.. Ik weet het zal een hele grote teleurstelling voor je zijn dat we het forum niet voor het geld on-air hadden en willen houden, maar het is nu eenmaal zo.. 

Verder zullen er waarschijnlijk nog wat kleine dingetjes vlak gestreken moeten worden.. Maar iets in me zegt dat Ron zeer waarschijnlijk de nieuwe boeman op het forum gaat worden..  :D .
En anders moeten jullie het voorlopig nog steeds met deze duitendieven moeten doen.

 


Ik gok het ook wel..

 

--== Freddy ==--

 

Dat jullie er geld aan verdienen zal me aan de reet roesten  .... groot gelijk zelfs.

Ik had die reactie ook geplaatst om reactie uit te lokken. 

Het zou jullie als beheerder sieren om eens wat vaker je neus te laten zien en wat sneller te reageren als er technische problemen zijn zoals met tapatalk ... nu zíjn er een stuk of wat leden pleite wat dus niet nodig was miz

Link naar opmerking

Voor zover het nu in mijn planning staat, wil ik dus de server overnemen en is mijn opzet dus om er een groot commercieel circus van te maken, dat de site net zoals hyves enorm veel geld waard word, ik het dan enorm goed verkoop aan een andere partij en dan iedereen, inclusief de huidige beheerders enorm hard uitlach.

Ook ik geloof in sprookjes :ja:

 

Wel niet tegen Fred zeggen aub, anders dan gaat het feest misschien niet door LOL

 

 

Link naar opmerking
  • 2 weeks later...
  • Forumlid
4 uur geleden zei Pierre:

 

 

Is dat zo? Dacht zelf eigenlijk van niet... :nee:

 

 

 

Lees de berichten Matthieu... (klik>>>)
Forumbeheer blijft dus toch in handen van Freddy en Wilbert, en gelukkig maar. Klein lichtpuntje voor jou...'misschien' dat Tapatalk in stand gehouden kan worden, mits daar iemand voor gevonden word...:p

Ik snap er geen kut van, maar dat ligt waarschijnlijk aan het missen van TT op m'n gsm. Ik had dus al gereageerd op die link Pierre maar dat hele verhaal van Freddy niet meegekregen. Of zou dat er later tussen gezet zijn. Hier thuis kan ik het allemaal aardig volgen, maar onderweg is en blijft t een drama.

Link naar opmerking
  • Forumlid
3 uur geleden zei Pierre:

 



Nee, dat verhaal is er niet tussen gezet. Het is een apart topic -lees mededeling-, een paar dagen later gestart in Mededelingen van het Forumbeheer.

Ik heb geen Tapatalk en ook nooit gehad en ik heb serieus nergens problemen mee. Gebruik een Samsung S5 en de gewone forumversie.
Misschien moet je eens met je tijd meegaan ouwe, Tapatalk is zóóó 2012..LOL

Zalig zijn de simpelen van geest.

  • Haha 4
Link naar opmerking

Ik heb geen moeite met de beslissing van Fred hoor.

Allereerst voordat ik namelijk het aanbod heb gedaan om de server over te nemen heb ik ook eens gekeken waarom mensen hier wegblijven.

En die reden wilde ik wegnemen om perk en paal te stellen aan de vrijheid die sommige mensen denken te hebben op een sociaal platform.

Ikzelf vergelijk wat wel en niet kan op andere platformen waar men dus ook, dan wel erop word aangesproken, dan wel dat het bericht in zijn geheel verwijderd word, of in extreme mate, de persoon gewoon verwijderd word.

Nou, hier mag men van de huidige beheerders buiten alle proporties gewoon plaatsen wat men wil, wat haaks staat op andere platformen en de omgangsnormen aldaar.

Tja, ikzelf heb zoiets, de desinteresse van de huidige beheerders druipt ervan af, gezien hun eigen mededeling over het forum, doet mij de wenkbrauwen fronzen.

Maar goed, dat is hun keuze, ikzelf heb aangegeven waar de schoen wringt bij veel bezoekers van dit forum, waarom ze niet meer ( terug ) komen.

Voor de rest boeit het mij niet echt, ik zal gewoon posten wanneer ik er zin in heb, amuseer mij op meerdere fora en facebook, en als dit dood bloed hier, lig ik er ook geen minuut wakker van.

 

 

 

 

Link naar opmerking

serieus ?

Iedereen die nu nog soms iets post zegt er is geen leven in de brouwerij, de boel is zo goed als dood, amuseert zich kostelijk omdat Fred de touwtjes in handjes houd ?

Wie doet hier dan wat fout ?

 

Ik ben niet de beheerder die gewoon openlijk toegeeft dat het hem, dan wel hun, totaal niks boeit wat hier gebeurd, alleen even komt hakken met een bijl als het de spuigaten uit loopt, maar alle verantwoordelijkheid wel neerleggen bij vrijwillige admins ?

 

Zijn  niet mijn woorden hoor, staan gewoon hier op het forum als toekomst, geschreven door de eigenaars, haha

Maar lach mij maar uit hoor, maak ik me ook nog eens nuttig ..

 

O, en serieus, ik lig dus echt dubbel van het lachen nu.

Link naar opmerking
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden