Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Gast Valkje

serieus ?

Iedereen die nu nog soms iets post zegt er is geen leven in de brouwerij, de boel is zo goed als dood, amuseert zich kostelijk omdat Fred de touwtjes in handjes houd ?

Wie doet hier dan wat fout ?

Ik ben niet de beheerder die gewoon openlijk toegeeft dat het hem, dan wel hun, totaal niks boeit wat hier gebeurd, alleen even komt hakken met een bijl als het de spuigaten uit loopt, maar alle verantwoordelijkheid wel neerleggen bij vrijwillige admins ?

Zijn  niet mijn woorden hoor, staan gewoon hier op het forum als toekomst, geschreven door de eigenaars, haha

Maar lach mij maar uit hoor, maak ik me ook nog eens nuttig ..

O, en serieus, ik lig dus echt dubbel van het lachen nu.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Valkje:

Allereerst voordat ik namelijk het aanbod heb gedaan om de server over te nemen heb ik ook eens gekeken waarom mensen hier wegblijven.

En die reden wilde ik wegnemen om perk en paal te stellen aan de vrijheid die sommige mensen denken te hebben op een sociaal platform.

(...)

Maar goed, dat is hun keuze, ikzelf heb aangegeven waar de schoen wringt bij veel bezoekers van dit forum, waarom ze niet meer ( terug ) komen.

Voor de rest boeit het mij niet echt, ik zal gewoon posten wanneer ik er zin in heb, amuseer mij op meerdere fora en facebook, en als dit dood bloed hier, lig ik er ook geen minuut wakker van.

Ik bespeur hier toch wel enige teneur in je reactie... Het boeit je niet echt, als dit forum dood bloed lig je er ook niet wakker van, terwijl je amper een week nog vol wilde plannen zat over hoe je het forum over zou gaan nemen en wat je allemaal ging doen. Is dat de teleurstelling nu je je plannen niet ten uitvoer kunt brengen?
Mensen monddood maken als hun mening jou als beheerder zelf niet bevalt, tenminste dat begrijp ik ook weer uit deze reactie.

Ik heb het al een keer eerder voorgesteld: waarom begin je zelf niet een forum, net zoiets als Cortrans dat ook heeft gedaan. Gezellig, zelf je leden cq. vrienden uitkiezen, mensen bannen als zij of hun mening niet in jou eigen straatje passen en dan net als Cor vooral zelf 24 van de 25 onderwerpen plaatsen en vooral op jezelf reageren.Oh ja...Scania 1015  die zich Ger noemt is opeens weer erg actief na een half jaar afwezigheid daar, precies zoals ik dat al voorspeld had.
Ik zou eens met de Staatsloterij mee moeten doen, ik lijk wel helderziende...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat heb het in godsnaam te maken met dat Freddy te maken als beheerder als mensen hier wel wat posten of niet ? paar jaar geleden greep hij nog wel eens in bij discussies, Wilbert laat ook alles lopen zodat dit Forum niet doodbloed, dus de reden dat dit Forum doodbloed zijn de leden zelf. 

Ieder met een andere mening dat de gemiddelde chauffeur word hier totaal afgebrand, iedereen die hier werkgever is word afgebrand en weggezet als zakkenvuller buiten onze vriend de weg afzetter, en terecht , iedereen die ZZP is en er geluk en plezier heeft in zijn werk word afgezeikt. Het niet lid zijn van een vakbond die nog nimmer in mijn leven wat voor mij betekend heeft, word afgezeikt, voor wat een eigen mening ?

Ik zit op dit forum nog steeds omdat ik mij niet laat weg jagen door dat soort zeikers of door personen die het allemaal zo goed weten, er zitten hier personen die jaren bij een Firma reden die nimmer pensioen premie betaald hebben voor hun chauffeurs maar wel de naam dragen van die firma in hun account naam.

Zijn oude collega''s van 70 jaar moeten nu nog helaas rijden om hun kosten te moeten betalen, maar buiten dit houd hij dit forum levend, aangezien hij mij graag wijst op mijn schrijf fouten, en dat is weer leesvoer, en daar kunnen wij weer op verder. Daarnaast is hij ook een zeer ervaren chauffeur in meerdere landen, en daarom vind ook ik zijn verhalen mooi om te lezen en ook zijn ervaringen.

Jammer is dan wel dat ieder die waarschijnlijk, dat sommige hier denken dat als je niet op de boot Helsingborg heb gezeten ( doet mij denken aan mijn periode Spronsen transport ) een kut chauffeur bent die alleen rond de kerk kan rijden.

Ron geeft altijd zijn mening , als je het er mee eens bent of niet, hij houd dit forum onder andere levend, Ger vakbond man in spe, altijd zijn mening gerespecteerd, bijna het er nooit mee eens geweest maar toch een man waarvan ik graag de reacties lees. Valk hoop leesvoer soms denk ik heb ik tijd om dat allemaal te lezen, maar dat zijn wel de mensen die dit forum levend houden.

Het probleem op het forum in mijn ogen is respect voor elkaar, dat is helemaal weg, en als je het niet eens bent met de ander zeik je hem maar af, en dat heb niks maar totaal niks met de beheerders te maken

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei SPL:

Jammer is dan wel dat ieder die waarschijnlijk, dat sommige hier denken dat als je niet op de boot Helsingborg heb gezeten ( doet mij denken aan mijn periode Spronsen transport ) een kut chauffeur bent die alleen rond de kerk kan rijden.

Tsja bij spronsen zaten ook chauffeurs die nerveus werden op de boot naar helsingborg,omdat ze dan de eifeltoren niet meer konden zienLOL

Maar dat weet jij wel;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei SPL:

Ieder met een andere mening dat de gemiddelde chauffeur word hier totaal afgebrand, iedereen die hier werkgever is word afgebrand en weggezet als zakkenvuller buiten onze vriend de weg afzetter, en terecht , iedereen die ZZP is en er geluk en plezier heeft in zijn werk word afgezeikt. Het niet lid zijn van een vakbond die nog nimmer in mijn leven wat voor mij betekend heeft, word afgezeikt, voor wat een eigen mening ?

Ik zit op dit forum nog steeds omdat ik mij niet laat weg jagen door dat soort zeikers of door personen die het allemaal zo goed weten, er zitten hier personen die jaren bij een Firma reden die nimmer pensioen premie betaald hebben voor hun chauffeurs maar wel de naam dragen van die firma in hun account naam.

Het probleem op het forum in mijn ogen is respect voor elkaar, dat is helemaal weg, en als je het niet eens bent met de ander zeik je hem maar af, en dat heb niks maar totaal niks met de beheerders te maken

SPL zijn bericht ff ingekort !

Maar hij 26%20spijker%20op%20zn%20kop%20slaan.png       :ja:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden