[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Logistieke dag Tilburg


corydon

Vraag

  • Forumlid

Dat is deze zondag. Ik ga er eens kijken, oa bij de oude baas, GVT. Net hun site bekeken, er werken nu 750 mensen. Toen ik er werkte 25 ongeveer...

t is net om de hoek vanuit Gilze, op t nieuwe industsrie terrein. Gaat er iemand naartoe?

Lijkt me wel leuk. Ga zeker met t zoontje van vriendin, hij is 12. Vriendin heeft long ontsteking, maar gaat misschien wel mee.

Ik heb altijd een spijkerjasje aan, en een rood petje waaro staat. Ïn Vino Veritas"".

Haar zoon heeft nog geen idee wat hij later wilt worden, dus een leuke uitdaging. En lijkt me wel leuk forum leden te ontmoeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

effe opgezocht:

Op zondag 10 juni 2018 is de Dag van de Logistiek Tilburg. Van 10:30 uur tot 16:00 uur is er op bedrijvenpark Vossenberg West in de Asteriastraat, Letostraat, Theseusstraat en Erebusstraat voor jong en oud van alles te beleven rondom dit thema. Het doel is om vooral de jeugd te interesseren en kennis te laten maken met transport en de logistiekbranche. Houd er rekening mee dat het bedrijvenpark beperkt bereikbaar is die dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Hou er tevens rekening mee, aanstaande jeugd die eventueel warm loopt voor dit beroep.

Tijdens de ochtend en avondspits en indien het regent is heel Nederland beperkt bereikbaar. LOL

Voor de aanstaande jeugd die eventueel warm loopt om zelfs over de grens dit beroep uit te oefenen.

Zie het eerste, geld ook voor overige landen.:ja:

bewerkt door Valkje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
22 minuten geleden zei Marotrans:

Waar haal jij die wijsheid vandaan dan Ron?

Zijn verhaal hier is anders...

 

Die wijsheid haal ik hier van het forum af Maarten. Het waren namelijk zijn eigen woorden.

 

Ik (En met mij nog wat anderen) hebben nog aan geboden met te betalen mocht het "forum" juridische bijstand moeten inschakelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

En om voor jou het zoeken wat makkelijker te maken. Kijk even ergens in de prullenbak, het stond naar mijn weten in dat topic van Pierre wat op zijn verzoek is weggehaald.

 

Ik roep hier NOOIT zomaar wat🤣

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden