Spring naar bijdragen
corydon

Logistieke dag Tilburg.

Recommended Posts

Dat is deze zondag. Ik ga er eens kijken, oa bij de oude baas, GVT. Net hun site bekeken, er werken nu 750 mensen. Toen ik er werkte 25 ongeveer...

t is net om de hoek vanuit Gilze, op t nieuwe industsrie terrein. Gaat er iemand naartoe?

Lijkt me wel leuk. Ga zeker met t zoontje van vriendin, hij is 12. Vriendin heeft long ontsteking, maar gaat misschien wel mee.

Ik heb altijd een spijkerjasje aan, en een rood petje waaro staat. Ïn Vino Veritas"".

Haar zoon heeft nog geen idee wat hij later wilt worden, dus een leuke uitdaging. En lijkt me wel leuk forum leden te ontmoeten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Rijke Amerikaan en mij zijn twee verschillende personages...

Maar ga wel even rond neuzen.

Ben daar aan genomen in de voordeur opening. Had eigenlijk altijd 7 dagen per week gewerkt en wilde wat rustigers. Was eerst bij VT langs geweest, de eigenaar zei letterlijk, Gasten zoals jij rijden binnen een dag de triangel krom... Tja, over voor oordelen gesproken. Kreeg dat soort praat wel vaker te horen. Bij Huijbrechts en andere.

Toen deed ik de deur open om bij GVT naar binnen te gaan, Wil Versteijnen kwam net naar buiten. En werd binnen een paar minuten aan genomen.

En moet nog steeds de eerste triangel krom rijden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Helaas niet geweest... Kreeg zaterdag middag koorts, 39.6. Zondag ochtend was t nog steeds 39

Mijn vriendin is al 3 keer met me mee geweest in een ambulance, dus gewoon thuis gebleven. Wat jammer was, want Pierre was er wel, belde me, maar ik lag te slapen.

Volgend jaar beter.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden