Spring naar bijdragen
Gabba-Trucker

Even voorstellen

Recommended Posts

Goeiemiddag mede truckers. 

Ik ben nieuw op dit forum dus stel ik mezelf even voor. 

Ik ben Armando, 31 jaar oud en woonachtig in Rotterdam waar ik samen met mijn verloofde en ons dochtertje van 1 jaar woon. 

Ik ben sinds kort werkzaam bij Ryano Logistics in klundert (moerdijk). 

Wij rijden voornamelijk generatoren, transformatoren (ook onder ADR ivm diesel) en verschillende producten die met elektriciteit te maken hebben door heel Europa. 

Ik rijd op een volvo FM in de hoge uitvoering. 

Ik hoop binnen een paar maanden mijn TCVT certificaat te halen en snel door te stromen naar de autolaadkraan.

IMG_20180624_093501_334.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben de echtgenote van een Trailer-chauffeur. Hij is digibeet, dus ik zal vnml op dit forum zijn. Ik had zelf vrachtautochauffeur willen worden, maar ik heb zelfs geen B 😩 Ik ben supertrots dat mijn man dezelfde droom had en die heeft waargemaakt, ruim 30 jaar geleden. Hij had 2 jaar fysiotherapie gestudeerd, maar eigenlijk was zijn droom vrachtwagenchauffeur. Zijn familie vond het ongepast, maar die weten niet hoeveel je moet leren. Gelukkig voor mijn man een makkie. Ik heb alle boeken, C en D voorgelezen en opgenomen op een cassette. Zo heeft hij geleerd. En tijdens de praktijklessen ging ik ook mee, dan bespraken we de techniek, ik had het eerder door dan hij, omdat ik technisch ben. Maar hij heeft alles in 1 keer gehaald. In het begin reed ik met hem mee, omdat hij onzeker was. Maar zoals hij nu zijn wagen rijdt, ook in kleine dorpen of stadscentra, dan voel ik me supertrots dat hij dat toch maar even doet. Mijn echtgenoot rijdt momenteel voor de Jumbo. 😒

Ik ben zelf accountmanager geweest, totdat ik uitgezaaide borstkanker kreeg in 2014. Maar tegen alle verwachting in leef ik nog steeds. Gelukkig maar, mijn man en mijn moeder hebben me nog nodig.

• Like 4
  • Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ook welkom en veel plezier hier, 

wel super dat je verder mag gaan in het leven, :ok:

ik wens jullie het allerbeste :ja:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites