Spring naar bijdragen
Teddybeer

Murphy als admin

Recommended Posts

Per vandaag is Murphy als admin toegevoegd aan het admin team.

Wij allen hebben er het volste vertrouwen in dat we in Murphy een betrouwbare kracht hebben gevonden    welke door iedereen ook gerespecteerd zal worden.

Eddy veel succes in je nieuwe functie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Teddybeer:

Per vandaag is Murphy als admin toegevoegd aan het admin team.

Wij allen hebben er het volste vertrouwen in dat we in Murphy een betrouwbare kracht hebben gevonden    welke door iedereen ook gerespecteerd zal worden.

Eddy veel succes in je nieuwe functie.

Dat is toch een buitenlander ? Is het hier niet eigen volk eerst ? Alle gekheid op een stokkie Murphy veel succes met ons een stelletje losgeslagen stuurvasthouders, die het nooit met elkaar eens zijn, waarvan de een nog beter is dan de ander, en elkaar graag de les lezen, maar ondanks dat allemaal het zelfde doen. Eddy succes, en alvast bedankt voor je inzet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ok, SPL, HIT en trieftol gaat richting een ban....

Maar josimo gaat door voor de hoofdprijs...

Alle gekheid op een stokje, waar zou het heen gaan als er geen buitenlanders waren?

Laatste keer dat ik in mijn pas gekeken heb, stond er toch echt bij nationaliteit: NEDERLANDER.

Ok, wel uitgegeven door de Ambassadeur in Oslo, maar goed….

Inderdaad heb ik redelijk veel gelegenheid om rond te neuzen, tussen het laden en lossen heb ik wel eens wat pauze…..

Ondanks dat ik niet meer zo vaak op een vrachtwagen zit, ben ik nog steeds BEROEPSchauffeur.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Murphy:

Ok, SPL, HIT en trieftol gaat richting een ban....

Maar josimo gaat door voor de hoofdprijs...

Alle gekheid op een stokje, waar zou het heen gaan als er geen buitenlanders waren?

Laatste keer dat ik in mijn pas gekeken heb, stond er toch echt bij nationaliteit: NEDERLANDER.

Ok, wel uitgegeven door de Ambassadeur in Oslo, maar goed….

Inderdaad heb ik redelijk veel gelegenheid om rond te neuzen, tussen het laden en lossen heb ik wel eens wat pauze…..

Ondanks dat ik niet meer zo vaak op een vrachtwagen zit, ben ik nog steeds BEROEPSchauffeur.

Het lezen ben je verleerd zeker, of die ambassade zet wat anders in een paspoort als in ons land.......

Tussen laden en lossen zul jij vooral rijden denk ik, na het lossen pas (plas)pauze:D
Nu dan adminpauze ;)

bewerkt door steenhaas1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei albertvv:

in een onbewoonde wereld heb je natuurlijk tijd genoeg om dit te doen

Vraag is.. hoe stabiel/betrouwbaar is de internetverbinding aldaar? ;)

Succes én bedankt dat jij de handschoen wilt oppakken, Murphy. :ok:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden