[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Murphy als admin


Recommended Posts

  • Forumlid

Per vandaag is Murphy als admin toegevoegd aan het admin team.

 

Wij allen hebben er het volste vertrouwen in dat we in Murphy een betrouwbare kracht hebben gevonden    welke door iedereen ook gerespecteerd zal worden.

 

Eddy veel succes in je nieuwe functie.

  • Like 12
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Ok, SPL, HIT en trieftol gaat richting een ban....

Maar josimo gaat door voor de hoofdprijs...

Alle gekheid op een stokje, waar zou het heen gaan als er geen buitenlanders waren?

Laatste keer dat ik in mijn pas gekeken heb, stond er toch echt bij nationaliteit: NEDERLANDER.

Ok, wel uitgegeven door de Ambassadeur in Oslo, maar goed….

Inderdaad heb ik redelijk veel gelegenheid om rond te neuzen, tussen het laden en lossen heb ik wel eens wat pauze…..

Ondanks dat ik niet meer zo vaak op een vrachtwagen zit, ben ik nog steeds BEROEPSchauffeur.

 

  • Like 5
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei Murphy:

Ok, SPL, HIT en trieftol gaat richting een ban....

Maar josimo gaat door voor de hoofdprijs...

Alle gekheid op een stokje, waar zou het heen gaan als er geen buitenlanders waren?

Laatste keer dat ik in mijn pas gekeken heb, stond er toch echt bij nationaliteit: NEDERLANDER.

Ok, wel uitgegeven door de Ambassadeur in Oslo, maar goed….

Inderdaad heb ik redelijk veel gelegenheid om rond te neuzen, tussen het laden en lossen heb ik wel eens wat pauze…..

Ondanks dat ik niet meer zo vaak op een vrachtwagen zit, ben ik nog steeds BEROEPSchauffeur.

 

Het lezen ben je verleerd zeker, of die ambassade zet wat anders in een paspoort als in ons land.......

Tussen laden en lossen zul jij vooral rijden denk ik, na het lossen pas (plas)pauze:D
Nu dan adminpauze ;)

bewerkt door steenhaas1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

😎‘Keeeee, en die troll zegt nix als je hem via het ‘landlijntje’ spreekt 😃 Goed bezig vriend, en die sigaren steek ik volgend jaar zelf aan..........waar dan ook.........wanneer dan ook........oh, die kanonnen........ alleen voor je vriendin 😎 Zo, dat zal hem leren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden