Spring naar bijdragen
EJD

Dikken is het zat

Recommended Posts

8 uur geleden zei De Don®:

Ik zie Volvo,Scania,Mercedes,ja zelfs MAN,en nu zal ik wel op een paar teentjes trappen,maar deze snap ik niet hoor:

Dennis-Dikken-Transport.jpg

DAS GEWOON NUN DIKKEN DAF JONGE

• Like 1
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is er blijkbaar wel erg heftig aan toe gegaan daar.

Als ik het verhaal op de site van RTV Oost zo lees zal Dikken toch minimaal voor zware mishandeling worden aangeklaagd.

Misschien maakt een rechter er zelfs wel poging tot doodslag van. Wellicht kunnen deurwaarders je het bloed onder de nagels vandaan halen-gelukkig geen ervaring mee-maar dit was toch wel een oliedomme reactie van Dikken en z'n vrouw.

https://www.rtvoost.nl/nieuws/315724/Deurwaarder-anderhalf-uur-vastgehouden-en-afgeranseld-door-transportondernemer

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
25 minuten geleden zei Off-Roader:

Het is er blijkbaar wel erg heftig aan toe gegaan daar.

Als ik het verhaal op de site van RTV Oost zo lees zal Dikken toch minimaal voor zware mishandeling worden aangeklaagd.

Misschien maakt een rechter er zelfs wel poging tot doodslag van. Wellicht kunnen deurwaarders je het bloed onder de nagels vandaan halen-gelukkig geen ervaring mee-maar dit was toch wel een oliedomme reactie van Dikken en z'n vrouw.

https://www.rtvoost.nl/nieuws/315724/Deurwaarder-anderhalf-uur-vastgehouden-en-afgeranseld-door-transportondernemer

Het is een sukkel dat hij zich door zo'n vent uit de tent laat lokken. Gewoon een goed advocaat nemen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is een sukkel dat hij zich door zo'n vent uit de tent laat lokken. Gewoon een goed advocaat nemen.
Het is gewoon een lul. En nu wil hij zich er met geweld uit redden. Geen medelijden mee. Hij mag van mij best een tijdje brommen en finacieel uitgekleed worden. Onee dat werd hij al.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
44 minuten geleden zei helo32:

Het is gewoon een lul. En nu wil hij zich er met geweld uit redden. Geen medelijden mee. Hij mag van mij best een tijdje brommen en finacieel uitgekleed worden. Onee dat werd hij al. emoji23.pngemoji23.pngemoji23.pngemoji23.pngemoji23.pngemoji23.png

Het is net zo'n sukkel als een groot deel van zijn personeel was ja. 

Iedereen krijgt wat hij verdient. Ich habbe das nicht gewust 🤣🤣🤣

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is net zo'n sukkel als een groot deel van zijn personeel was ja. 

Iedereen krijgt wat hij verdient. Ich habbe das nicht gewust
Slechte werkgever, goed verhaal. Liep er hier niet nog 1 rond met zo'n cyprus verhaal. En ja daar zijn slapers bij die die daar intrappen. Maar als deze werkgevers dan gepakt of aangepakt worden. Absoluut geen medelijden mee. Zulke lopen bewust de bedoel te bedonderen. Geen medelijden mee. Ken nie hard genoeg.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites