[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Zuivere sinus omvormer voor in de vrachtauto


DONNN65

Vraag

Hallo mede-chauffeurs,

 

Ik heb een vraagje over een zuivere sinus omvormer.

https://www.omvormer-omvormers.nl/contents/nl/p501_zuivere-sinus-omvormer-LT-300-Watt-24V-230V-300W-_-600W.html

Deze om precies te zijn, ik wil daarop een 2.1 speakersetje aansluiten voor in de vrachtwagen aangezien wij geen radio’s in de vrachtwagen hebben. 

Dat speakersetje heeft een vermogen van 200 Watt en een piekvermogen van 400 Watt.

Mijn vraag is dus gaat dit werken en ontploft de boel niet ?

Het moet ook via de aanstekeraansluiting omdat ik geen vaste auto heb, voor de mensen die zich afvragen waarom geen radio ik werk bij defensie en rij regelmatig in een DAF 4 tonner zonder radio en het meeste in een Scania waar echt een klote radio in zit.

 

Bij voorbaat dank voor de reacties,

 

Groetjes Donovan

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Administrators

Wat dat speakersetje uitkraamt is niet van belang voor een antwoord op jouw vraag.

Wat is het OPGENOMEN vermogen, dus kijk eens bij de specs bij gebruik: Voltage zal wel iets van 12v DC zijn, maar de 1000 dollar vraag: Hoeveel Amp neemt hij op?

Dan is het fijn om te weten welk vermogen de sig aanstekerplug kan leveren zonder dat de wagen TD gereed gemaakt moet worden omdat de zekering kapot is....

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
48 minuten geleden zei andremast:

Grote draagbare radio voor de vooruit altijd muziek op oefeningemoji23.png

Had een keer m'n headset op de speaker van mijn transistorradiootje  gelegd en de zendknop vastgezet, had het hele peloton een beetje muziek in de nacht (BFBS).
De volgende ochtend zei de luit dat onze zendapparatuur  daar niet voor bedoeld was.

Het was rustig die nacht anders had de pret 's nachts al over geweest.:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden