[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Albert Heijn in IJsselstein dicht wegens brandende vrachtauto


Pierre

Recommended Posts

  • Forumlid

Op een los- en laadplaats van Albert Heijn in IJsselstein is een vrachtauto met fruit in brand gevlogen.

De rookontwikkeling heeft ertoe geleid dat een aantal woningen in de omgeving moest worden ontruimd, bewoners zijn iets verderop opgevangen door de gemeente. De vestiging van Albert Heijn en een politiebureau zijn gesloten.

De brand is inmiddels uitgewoed. "De brand is onder controle, de vlammen zijn er af en de rook is zo goed als weg. Maar dat wil nog niet zeggen dat het brand meester is", aldus woordvoerder Danny Volmer van de Veiligheidsregio op RTV Utrecht.

Niemand raakte gewond. De oorzaak is onbekend.
Bron: NOS


AH IJsselstein.jpg

http

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
21 minuten geleden zei Durashift:

Nou, zeker. Al je spullen weg.

 

Denk dat een nieuwe bankpas nog het voordeligste is om te vervangen.. andere (noodzakelijke) pasjes kosten een hoop €'s meer.. :mad:

 

Maar je weet wel zeker dat niemand de overtredingen op je kaart nog kan lezen  !

 

Zonder gekheid....dit wens je niemand toe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Het heerst wel momenteel! Tijdje geleden bij Jan Linders in Nieuw Bergen ook een combinatie afgefikt die voor het dock stond; al is de brand daar in het dak van de trekker begonnen.

Twee weken later heb ik daar weer eens gelost: er zijn 70 trailers vol (houdbare) handel afgevoerd, dagvers hadden ze nog geen inzicht in en het hele DC is tot de laatste millimeter in de dakconstructie gereinigd en al die tijd zijn er buiten, in een tent, ritten in trailers geladen via de laadklep. Kóst wat...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Jan Linders was de week na die 8 stuks bij ons, en tussendoor is er onderweg toen ook nog 1 afgefikt van een ander bedrijf, en dan die van Loos bij Geldermalsen op de afrit een paar weken ervoor.

Ik hoor wel dat het allemaal TIP trailers zijn, ik had in die week bij ons al gezegt dat het onderhoud van TIP hopeloos is, ik had een kortsluiting in de klep, op een hele dikke kabel, volgens de garage een min kabel, aan me hoela, ook al was die zwart, is gewoon de Plus die direct op de accu's van mijn trekker zit als ik de stekker er in doe, die zware zekering was gelukkig geklapt, met een noodoplossing kon ik de laatste nog lossen en ben daarna naar de garage gereden, rondje tape erom was voldoende volgens die pruts monteur, dat het zo weer door slijt op de scherpe rand van de beugel werd genegeerd door die prutser.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie
3 uur geleden zei Doornekamp33:

Jan Linders was de week na die 8 stuks bij ons, en tussendoor is er onderweg toen ook nog 1 afgefikt van een ander bedrijf, en dan die van Loos bij Geldermalsen op de afrit een paar weken ervoor.

Ik hoor wel dat het allemaal TIP trailers zijn, ik had in die week bij ons al gezegt dat het onderhoud van TIP hopeloos is, ik had een kortsluiting in de klep, op een hele dikke kabel, volgens de garage een min kabel, aan me hoela, ook al was die zwart, is gewoon de Plus die direct op de accu's van mijn trekker zit als ik de stekker er in doe, die zware zekering was gelukkig geklapt, met een noodoplossing kon ik de laatste nog lossen en ben daarna naar de garage gereden, rondje tape erom was voldoende volgens die pruts monteur, dat het zo weer door slijt op de scherpe rand van de beugel werd genegeerd door die prutser.

 

 

Jij weet dat een niet goede massa gevaarlijker is dan sluiting op een plus draad?

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 8-7-2018 om 16:27 zei Marotrans:

het hele DC is tot de laatste millimeter in de dakconstructie gereinigd 

"Wij"het bedrijf waar ik wel eens voor werk produceren en verkopen de producten aan de bedrijven die dat reinigingswerk verrichten.

DE ene zn dood is de andere zn brood.:D

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden