Spring naar bijdragen

Dronken bestuurder


Gast Leeuw

Recommended Posts

Juncker, voorzitter van de Europese Commisie, tijdens het NATO-Gala.

 

Kan (0:02) het trapje niet zonder hulp beklimmen, wankelt op zijn benen (0.25), waarna hij door twee man rechtop gehouden en weer van het trapje af geholpen wordt. 

Op (3.20) dreigt hij achterover te vallen en wordt door de president van Finland tegengehouden. Zo iemand staat aan het hoofd van de EU...

Ohja, hij is natuurlijk niet écht dronken want volgens Rutte heeft hij gewoon rugproblemen. :cool:

 

 

Proost! biertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast mebo 07

Dan moet je toch echt op macht belust zijn,anders ga je op die leeftijd en met die conditie toch lekker van je resterende tijd genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alcoholisten ontkennen doorgaans dat ze een probleem hebben en al die mensen die eromheen lopen en doen alsof dit de normaalste zaak van de wereld is, die zijn er debet aan dat dit gewoon zo doorgaat. Ga maar na, als zelfs de EU-juichaapjes RTL en NOS (geknipte versie) dit laten zien... :rolleyes:

 

De blik van Trump die op enige moment langsloopt is ook wel leuk. :cool:  Hij is zo'n 10 jaar ouder dan Juncker en wat je ook van hem vindt, hij loopt er heel anders bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dan al die andere hoge piefen eromheen die hem steunen het kwijl en geslijm druuipt ervan af om maar in goed blaadje te komen ..... ik had hem ter plekke te aarde laten storten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Eerlijk gezegd, als ik tussen dat soort volk stond en naar die "muziek" moest luisteren, dan zou ik mezelf ook gelijk een stuk in de kraag zuipen....

 

De haak waar ze dat vrouwke mee in de lucht hijsen, hadden ze dat nou echt niet wit kunnen verven.....

  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei corydon:

De haak waar ze dat vrouwke mee in de lucht hijsen, hadden ze dat nou echt niet wit kunnen verven.....

 

Vrouwke heeft de verkeerde kleur jurk aan.. een zwart, latex, SM pakje was wel bijpassend geweest..:angel:  :zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden