[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Markerwaarddijk afgesloten na dodelijk ongeval


HIT

Recommended Posts

Gast shompie
7 uur geleden zei road train:

In halen zeker  nog eentje voorbij kheb dr geen medelijden meer mee. 

 

 

Heb je even te diep in het glaasje gekeken tijden de vrijdagmiddagborrel? Er 8s hier een chauffeur met een trauma voor de rest van zijn leven en er blijft een plek aan tafel leeg bij een familie en dan maak jij zo'n opmerking?

 

Je weet niet wat er gebeurd is en wie er schuld heeft. Vorige week hier een paar kilometer vandaan eenzelfde ongeluk waarbij 3 jonge mensen het leven lieten. Het is al erg zat...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Even een reactie die onder het artikel staat:

Citaat

Bert

Ik reed er helaas vlak achter, vrachtwagen voor mij reed richting Enkhuizen. De te gemoed komende automobilist wou inhalen en kwam vanuit enkhuizen. Vrachtwagen had tot de impact bijna geen kans om te remmen. Was ineens grote stofwolk en allemaal puin. Veel sterkte voor de bestaande van de automobilist

Soortgelijke reactie maar dan van iemand die net was ingehaald staat op de reactie pagina van De Stentor maar die kan ik niet kopiëren. 

bewerkt door HIT
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ja weet ik allemaal wel maar als je de rij steil van de meeste mensen eens bekijkt sta ik nergens meer van te kijken tis erg geef ik toe 

 

2 baans wegen blijven link hëb je dat filmpje van trieftol al eens gezien was ook daar 

bewerkt door road train
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je vraagt je soms af of dat soort mensen geen waarde hechten aan het leven......of gewoon zelfmoord ........ en iemand met een trauma achterlaten,die mss nooit meer over die dijk wil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
18 minuten geleden zei road train:

Ja weet ik allemaal wel maar als je de rij steil van de meeste mensen eens bekijkt sta ik nergens meer van te kijken tis erg geef ik toe 

 

2 baans wegen blijven link 

Nog ff gauw vrachtwagen in halen maar als ze die voorbij zijn rijdt er weer een. 

 

Nog ff met de telefoon spelen heb ik een bericht ontvangen/gemist  en ga zo maar door gisteren was het daar morgen ist weer ergens anders. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
37 minuten geleden zei road train:

….

2 baans wegen blijven link …. 

Het zijn niet de wegen die gevaarlijk zijn, maar de gebruikers!

Ik geloof dat Ibo dat ook al eens heeft aangehaalt: Een pistool is pas gevaarlijk als een gek 'm vasthoudt!

Ik  (IK, Bart) ben van mening dat de mentaliteit van de hedendaagse weggebruikers het grootste gevaar op de weg is....

  • Like 4
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • Forumlid
Op 14-7-2018 om 08:56 zei road train:

Nog ff gauw vrachtwagen in halen maar als ze die voorbij zijn rijdt er weer een. 

 

 

Gisteren reed ik van Alkmaar naar hoorn over de N243  als je bij Alkmaar over de weg gaat is het 4 baans 1 baan rechtdoor dan stukje 2 baans dan 1 ver achter mij kwam ee n busje  plank gas aan dus die moest mij voor bij voor mij ook auto's  heb maar afgeremd anders had ik daar de hele avond gestaan en wat schiet zo'n vent dr mee op helemaal niks rijdt voor me mee in het treintje dus je leven in de waagschaal stellen van mij en de gene díe voor mij rijdt en waarvoor ??? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden