Spring naar bijdragen
Davester

Wetgeving, inkomen, internationaal... spinn-off van Kleine Poolse vrachtwagens

Recommended Posts

1 uur geleden zei andremast:

Tsja en als je dan het berichtje leest over scania440 dan denk ik waar maken wij ons druk over.emoji848.png

Hoewel t voor de nabestaanden verschrikkelijk is om een dierbare te verliezen,moet je wel zo denken dat de dood de enige zekerheid is die we hebben in het leven.

De dood is,hoewel hij ook voor mij eens komt wel het allerlaatste waar ik over wakker lig.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Leeuw:

Wanneer je dan met in een discussie het rekenwerk van ene Flip van Dyke aanvoert om iets te bewijzen, maar het rekenwerk van diegene door anderen onderbouwd wordt weerlegd (*), dan moet je niet boos op mij worden maar op diegene die zijn beweringen goeddeels op onzuivere cijfers baseert.

Inhoudelijke links voor de geïnteresseerde lezer: Hier en hier .

Ik weet ook dat je het liefst hebt, dat ik mijn mening *zelf* onderuit ga halen, met argumenten waar ik het zelf niet mee eens ben.

Ook anderen hebben al geprobeerd -zonder succes en hier op het forum na te lezen- je aan het verstand te brengen dat een discussie niet zo werkt.

Dus ja,'verkering zit er voor ons voorlopig niet in. Sorry en het ligt ook niet aan jouw maar aan mij. :bey:

Tis dan ook echt wel bijzonder moeilijk @leeuw om met iemand uit jouw dorp "verkering" te krijgen voor wat betreft. meningen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 1-1-2019 om 22:44 zei iveco 35c17:

Tis dan ook echt wel bijzonder moeilijk @leeuw om met iemand uit jouw dorp "verkering" te krijgen voor wat betreft. meningen

Zonder te weten waar jij vandaan komt en of het daar dan beter is....

Waarom denk je dat ik mijn vrouw uit een buurdorp heb gehaald?  :p

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden