Spring naar bijdragen
Pierre

Welkom allemaal!

Recommended Posts

Een leuke compilatie van fragmenten uit de "Ver van mijn bed Show"...

"Een tutti frutti aan onderwerpen", zo omschrijft de presentator zijn programma. Het behandelt zaken die betrekking hebben op de derde wereld, als het ware een kijkje achter de schermen. Dit varieert van het weer in Brazilië, de leefomstandigheden op de Noordpool en in de jungle van Calais, de vierdaagse wandeltocht Hongarije-Oostenrijk tot en met de zwarte volksfeesten in de binnensteden van Stockholm en Athene. 

Doel van dit programma is om vooroordelen te bestrijden door degelijke informatie te geven. Wat in ieder geval gelukt is, dat de uitdrukking "Ver van mijn bed show" in de volksmond is opgenomen.

bewerkt door Pierre

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei trieftol:

Deze man had het er al over (...)

Toeval dat 'deze man' eigenlijk precies hetzelfde zegt als ik hier eerder deed op het forum.

Citaat

Hetgeen wat er nu gebeurt hier gaat misschien niet jou en mij, maar wel onze kinderen en kleinkinderen nog héél grote parten spelen

Inderdaad, Pim had een vooruitziende blik en nog bleef men hier de kop in het zand steken, tot op de dag van vandaag. Blijft voor mij altijd de vraag hoe het ons land vergaan was met hem aan het roer, jammer dat hij de kans niet heeft mogen krijgen.

Deze man was zijn tijd ver vooruit; genuanceerd, helder en realistisch over een politiek vraagstuk waar men nooit meer uitkomt.

Pim Fortuyn over het integreren van buitenlanders in de Nederlandse samenleving

bewerkt door Pierre

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei 1934:

Dat deze man er niet meer is !!!!!! Een heel groot gemis voor onze samenleving is mijn mening.

En die bloedhond die hier voor verantwoordelijk is, loopt al lang weer vrij rond.
De wereld op zijn kop, zoals dat alleen hier in Nederland kan....

Bron: KRO Brandpunt Reporter

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei shompie:

Wie heeft daadwerkelijk het filmpje afgekeken?

Ik heb het wel twee keer afgekeken.
Een derde keer zat er niet meer in, kan het niet langer aanzien, m'n maag draait er van om...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er staat een jochie te verkondigen dat Europa een islamitische staat word. Door de simpele reden dat de meeste Europeanen gemiddeld maar 2 kinderen krijgen en een moslim gezin 7...

Dus door die reden zullen er in de toekomst meer en meer moslims komen. Hoe komt zo'n jochie aan die kennis?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei shompie:

Er staat een jochie te verkondigen dat Europa een islamitische staat word. Door de simpele reden dat de meeste Europeanen gemiddeld maar 2 kinderen krijgen en een moslim gezin 7...

Dus door die reden zullen er in de toekomst meer en meer moslims komen. Hoe komt zo'n jochie aan die kennis?

Kortom n**ken wat je n**ken kan om dit te voorkomenLOL

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Misdaad loont, en weer zo'n voorbeeld hoe de EU zichzelf te grabbel gooit...

Herinnert iemand zich nog de bevrijdingsactie van het koopvaardijschip "Taipan" in april 2010?

Een groep Somalische piraten probeerde het koopvaardijschip "Taipan" te kapen toen het op dat moment zo'n 500 zeemijl voor de Somalische kust voer.
Een eenheid van de BBE van het Korps Mariniers die aan boord was van de Hr.Ms. Tromp -welke op dat moment in de buurt was in het kader van een anti-piraterij missie- wist zich via de 'fast-rope' vanuit een Lynx-helicopter aan boord van het gekaapte schip te brengen, overmeesterde de 10 Somalische piraten en ontzette de bemanning en wist daarmee zonder bloedvergieten deze kaping te beëindigen. https://nl.wikipedia.org/wiki/Bevrijding_van_MS_Taipan
De beelden van een dergelijke 'raid' zoals dat genoemd word binnen de kringen zijn uniek en worden zelden tot nooit openbaar vertoond, op uitzonderingen zoals o.a. de treinkaping bij de Punt en de kaping van de school in Bovensmilde na.

Deze keer werd alles in beeld gebracht, beelden van de actie van de BBE voor de Somalische kust staan hier:

De tien piraten werden in Duitsland berecht en veroordeeld tot gevangenisstraffen van twee tot zeven jaar.
Nu, amper 8 jaar verder lopen de kapers weer op vrije voeten, wonen zelfs in Duitsland alwaar ze onderhouden worden door de staat en op hun dooie gemak leven van hun uitkering. Welkom in de EU!! ...... :mad:

Het Duitse blad Bild maakte er een reportage over...
https://www.bild.de/news/inland/piraterie/nicht-mal-piraten-schieben-wir-ab-56565452.bild.html

Citaat

(...) Inzwischen sind alle Seeräuber wieder frei – und fünf von ihnen leben in Hamburg! Sie beziehen Sozialleistungen, schicken ihre Kinder in die Kita, bekommen laut WELT am SONNTAG (WamS) Deutschkurse vom Staat finanziert.

WIE KANN DAS SEIN?

Citaat

(...) Doch seit 2015 waren alle Piraten wieder frei, nachdem sie ihre Strafen ganz oder teilweise abgesessen hatten. In der Antwort auf eine Anfrage der AfD teilte der Hamburger Senat im April 2018 mit, dass vier der Somalier freiwillig in ihre Heimat zurückgekehrt waren, einer nach Schweden ausgereist ist.

Doch die anderen fünf Piraten blieben in Hamburg, stellten Asylanträge. Die wurden alle abgelehnt – doch keiner der Somalier wurde abgeschoben.

Laut BILD-Informationen sind drei von ihnen geduldet, bei zweien ist selbst die Duldung inzwischen abgelaufen. Zwei der Männer leben in einer Unterkunft – die drei anderen privat.Laut WamS erhält einer der Männer fast 1000 Euro pro Monat vom Staat – 350 für die Wohnung, 416 werden bar ausbezahlt, dazu kommt noch die Krankenversicherung. Ein Sprecher der Ausländerbehörde zu BILD: „Bei zwei Personen, bei denen eine schützenswerte Beziehung zu bleibeberechtigten Familienmitgliedern vorliegt, wird derzeit die Erteilung einer Aufenthaltserlaubnis geprüft.“

Das bedeutet: Weil sie inzwischen Frau und Kind in Hamburg haben. dürfen sie womöglich ganz bleiben. Ganz gleich aber, wie der Status der Seeräuber ist – eine Abschiebung lässt sich ohnehin nicht durchführen. Denn laut Hamburger Senat ist die somalische Botschaft in Deutschland nicht in der Lage, den Piraten die dafür benötigten Pässe auszustellen. Außerdem würden „auch keine für Rückführungen geeigneten Flugverbindungen nach Somalia zur Verfügung stehen“.

Das bedeutet: Die fünf Piraten dürfen bleiben, beziehen Geld nach dem Asylbewerber-Leistungsgesetz. Die Stadt Hamburg hat sie in Wohnungen untergebracht.  Einer der Seeräuber hat laut WamS inzwischen die Mittlere Reife geschafft und seinen Führerschein gemacht.

Man kann es so formulieren: Der deutsche Staat zahlt für ihn, weil er ein deutsches Schiff überfallen hat.

bron: https://www.bild.de

In Nederland gelooft men het allemaal wel en besteed er naast een klein stukje in de krant weinig tot geen aandacht aan. 

Het zoveelste item uit de welbekende "Ver van mijn Bed Show"...

Mariniers Taipan.jpg

bewerkt door Pierre

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er groeit een generatie Europeanen op waarvan velen zich vinden in deze verklaring!

Zij zullen het land van onze voorouders opeisen, de boom van vrijheid zal nieuwe voeding ontvangen!

Lees en luister natuurlijk 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 11-8-2018 om 09:21 zei _alain_:

Dat is wel weer voer om voor een Oostenrijkse halve jood met rechterarm op 30* gestrekt te stemmen... 

Niet alleen voor een Oostenrijkse halve jood denk ik.
Volgens mij is het overgrote deel van de autochtone bevolking in West-Europa het kotsbeu wat er de laatste jaren aan de hand is m.b.t. de toestroom van migranten en de 'islamisering' van de westerse landen.
Jaren geleden werd dit al voorspeld, genoeg signalen en feiten die allemaal toen al die kant uitwezen. De overheden lijken er weinig mee te zitten en de bevolking moet lijdzaam toezien...
Begrijp me goed, ik ben geen aanhanger van extreem-rechts, strek ook mijn rechterarm niet op 30*, maar ik maak me toch wel eens serieus zorgen.

Refugees, welcome to Spain!!

bewerkt door Pierre

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden