[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

autobahnhellingen


funtrucker

Vraag

9 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
1 minuut geleden zei Kiepenboer:

De 8 van Karlsruhe naar Munchen was ook pittig 25 jaar geleden met 280 pk en een totaalgewicht van 40 ton.

Pforzheim en de Aichelberg wat ik me zo nog voor de geest haal, met 20 a 25 kmpu omhoog op de steilste stukken.

 

Klopt zijn ook pittig........als je bij Karlsruhe de bocht om komt vanaf de 5 de 8 op denk je soms ....fuck val helemaal stil.......tis al beter geworden daar met de wegomleggingen daar.

 

Als ik het goed begrepen heb willen de duitsers in nieuw aan te leggen gedeeltes max 4% helling

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
46 minuten geleden zei josimo:

 

 

 

Als ik het goed begrepen heb willen de duitsers in nieuw aan te leggen gedeeltes max 4% helling


Ben al lang niet meer over het stuk vanaf Stuttgart ri Ulm gereden, maar dacht dat de aichelberg een heel stuk vlakker is geworden.
Daar was men jaren geleden al mee bezig en daar zijn nogal wat cubs zand verplaatst:D

Tijdje terug wel van Karlsruhe naar Stuttgart, hahaaha maar toen gaf 1 van de 6 zuigers maar 80% vermogen:(
Het mooie was dat ik een collega met een vrij nieuwe Daf nog makkelijk bij kon houdenLOL
Wel geluk gehad dat de motor niet helemaal in de soep is gelopen.

Ben uiteindelijk wel op het los adres gekomen en daar kwam een monteur van Scania ff checken, en mocht geen meter meer rijden, ook niet naar de 7 km verderop gelegen Scania garage.
Ben de dag erop met 2 vertegewoordigers van de broederij mee terug naar huis gegaan en die man van de Scania heeft hem naar zijn garage gesleept.

Bus en zuiger eruit en nieuwe erin en het apparaat loopt weer als een zonnetje:ok:

bewerkt door Kiepenboer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden