[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Post/pakket bedrijven


GJW21

Vraag

  • Forumlid

Beste forumleden.

 

Na eerder een forum geopend te hebben vond ik het erg interessant wat iedereen te vertellen had over zijn/haar werkgebied.

Hieruit wil ik ook het volgende vragen.

 

Een kennis van mij is werkzaam bij PostNL Transport, zelf ben ik in het begin uit interesse een paar keer meegewerkt. Dit om te kijken of ik het chauffeursvak überhaupt wat vond.

 

Ik ben erg benieuwd naar ervaringen van mensen die bij andere soortgelijke bedrijven werken, denk hierbij aan DHL,UPS etc. Wat zijn zoal de werkzaamheden op een dag, en hoe is de werksfeer en/of bedrijfscultuur.

 

P.s. aangezien ze bij mijn werkgever ook schamelaanhangers hebben en ik hier ook met regelmaat op rijd ben ik ook benieuwd hoe men dat bij UPS doet, daar werken ze in Apeldoorn in ieder geval met afzetbakken.

 

Ben benieuwd naar de reacties.

 

Groeten GJW21

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Het verschilt niet zo heel erg met DHL of UPS. Ik heb zelf voor PostNL en DHL gereden, en DHL is meestal net wat zakelijker richting de chauffeurs dan PostNL. Misschien kwam het doordat ik eigen rijder ben, maar PostNL beviel het meest. Het werk was erg relaxed, vooral 's nachts. Vaak kom je ook de zelfde mensen tegen wat het meestal een leuke sfeer geeft. Ook rijd je bij DHL doorgaans zwaardere gewichten, omdat de vrachten uiteenlopender zijn dan bij PostNL. Zo kun je soms een trailer vol wasmachines hebben, terwijl je bij PostNL meestal pakketten ophaalt bij zakelijke klanten wat qua gewicht nooit zoveel voorstelt. 

 

Van UPS weet ik wel dat het een erg gedisciplineerd bedrijf is, en dat er streng volgens regelt geleefd wordt. De pakketten bezorgers hebben bijvoorbeeld niet eens een radio, zodat ze minder snel afgeleid worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden