[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Chauffeurspas


KITTYJ4

Recommended Posts

  • 5 months later...
  • Forumlid

Toen ik dit had toen scheen er vuil in het laadje te zitten waar me pas in zat. Het hielp bij Scania ff om het 2e laadje open te laten schieten. Scania heeft toen mijn tacho schoongemaakt. :D

 

Moest helaas wel met kaart in de tacho, zonder dat ie was geregistreerd, naar Scania rijden om me pas terug te krijgen. Hij gaf de heletijd aan rijden zonder kaart. Toen heeft die monteur handmatig me rijtijden van die dag op me kaart weten te krijgen en heb ik een stempel van Scania op me printout gekregen. Daar heb ik zelf de rest opgeschreven wat er aan de hand was. Die printout houd ik nu een jaar lang bij me voor als ik een controlle krijg. 

bewerkt door GTAKevin023
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op ‎15‎-‎1‎-‎2019 om 11:01 zei GTAKevin023:

Toen heeft die monteur handmatig me rijtijden van die dag op me kaart weten te krijgen en heb ik een stempel van Scania op me printout gekregen. 

 

Een probleem laten liggen waar die ligt, dit is ruimschoots voldoende VOOR 4 WEKEN.

Scania krijgt hele boze klanten als er boete's uitkomen omdat ZEI hun werk niet goed hebben gedaan. ZEI dragen verantwoording voor HUN werkzaamheden.  En een vuil laadje dan heeft je werkgever ZIJN materiaal niet in orde, HIJ draagt de verantwoording hiervan. Voel je waar ik na toe wil?

 

Lees meerdere topics over dat je problemen naar jezelf trekt, vind dit zonde voor jou omdat je zo een zwaar gevoel krijgt.

Als je weer een ritje mag doen zou je fluitend naar de auto moeten lopen en jongens succes in de werkplaats ik ben er effe niet. Je hebt maar 1 leven VOEL JE GOED het zijn niet jou problemen.

 

bewerkt door DAFne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden