[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Recommended Posts

  • Forumlid

 

Aangezien dit ook op fb staat, vind ik dat ik het hier ook mag plaatsen. Mochten ze er anders over denken weten ze het beheer wel te vinden ;)

 

De vader van Bituumtrapper ligt in het ziekenhuis en het lijkt niet best. Iets met nieren die niet werken las ik.

 

En ik wil Pieter en Laura veel sterkte wensen in deze onzekere tijden

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Schots en Scheef:

 

Aangezien dit ook op fb staat, vind ik dat ik het hier ook mag plaatsen. Mochten ze er anders over denken weten ze het beheer wel te vinden ;)

 

De vader van Bituumtrapper ligt in het ziekenhuis en het lijkt niet best. Iets met nieren die niet werken las ik.

 

En ik wil Pieter en Laura veel sterkte wensen in deze onzekere tijden

 

 

 

 

Hij vroeg al of iemand een nieuw hart kon afleveren in het ziekenhuis.

 

Iig niet best. Sterkte Pieter (en zijn vader uiteraard)

bewerkt door shompie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

Sorry dat ik het nu pas zie, dank allemaal. Op 8 augustus is mijn vader met spoed naar het ziekenhuis gestuurd omdat de bloedwaardes slecht waren. Een dag later wilde hij een stukje lopen op de zaal alwaar hij een hartstilstand kreeg en gereanimeerd is, na die tijd was hij aanspreekbaar maar ze hebben op vrijdagmorgen besloten hem in slaap te houden. Op zaterdag is hij met een speciale ambulance vervoerd van Lelystad naar Amsterdam (AMC) waar hij na verslechtering op zondag is overleden. Waaraan weten we niet precies omdat het onderzoek daar nog naar loopt. Het enigste wat we weten is dat er iets er met het hart en de longen was en daardoor de nierfunctie ook verslechterd was. 

  • Like 5
  • Sneu 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ook van mij sorry dat ik het nu pas zie. Erg lief allemaal. Bedankt! Pieter heeft hierboven al uitgelegd hoe en wat allemaal. 

Moet zeggen dat het er allemaal best inhakt. Week ervoor heeft onze buurvrouw besloten uit het leven te stappen en daarna Pieter zijn vader die ernstig ziek werd en helaas is overleden. 

Gelukkig nu vakantie om even bij te komen en alles een plekje te geven. 

Nogmaals bedankt! 

bewerkt door Domino
  • Like 6
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden