[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

45 uur buiten de cabine slapen. Maar waar?


lientje

Recommended Posts

  • Forumlid
9 uur geleden zei europeaan:

....... die verplichte 45 uur eruit,24 uur is genoeg :D

DE marktwerking en de div rijverboden maken toch al wel dat je meer dan 24 uur stilstaat.

 

Ik vind 45 uur thuis zijn wel lekker.

En daarbij 45 uur onderweg is nog wel te overleven,als je op de goede plaats staat.:ja: 

Het komt bij ons weleens voor dat je donderdag vóór de middag al stilstaat omdat je rijuren op zijn..

En geloof mij,dan is het echt een lange zit voordat het maandagochtend 2:00 uur is..:stom:

 

Ik zou dus wel voorstander zijn om de maximale rijuren op 110 uur in twee weken te zetten.

Dat had voor mij,als je het bovenstaande voorbeeld erbij haalt,betekend dat ik zo ongeveer thuis had kunnen komen,en voor mijn werkgever dat hij de auto niet drie en een halve dag ‘kwijt’was.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Waarom die 110 uren per 2 weken? Wat is het nut van een maximaal aantal rijuren per 2 weken?

 

De huidige 56 uur per week is al streng zat. Daarna is er zo wie zo al een verplichte rustperiode van minimaal 24 uur. Welke in de praktijk hoger uitvalt omdat de “nieuwe” week pas ingaat op zondagnacht.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
52 minuten geleden zei europeaan:

Was dat maar zo,het is 90 uur op twee weken.

Doe je dus in de ene week 56 uur,mag je de week erop maar 34 uur rijden,en dat nekt de meesten.

Klopt, dus 56 uur in 1 week zuivere rijtijd is het maximale.

 

dat heeft niks te maken met het aantal gereden uren in de week er voor of er na.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden