Spring naar bijdragen

Recommended Posts

7 uur geleden zei EJD:

...

het is allemaal makkelijk brullen vanaf de zijlijn maar neem van mij aan dat je als chauffeur geen idee hebt hoe de transportwereld in elkaar steekt.en als je dat wel meent te weten waarom dan niet voor jezelf beginnen?

.

Omdat ze het misschien WEL weten… daarom maar niet (meer) zelf wat opstarten…..?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei schoenenreus:

Waarom zou ik in hemelsnaam alle ellende van het eigen baas zijn op me nek halen  (...)

Daar kunnen een heleboel factoren aan ten grondslag liggen waar men vaak niet bij stilstaat.
Ik spreek zeer regelmatig een paar eigen rijders en ieder heeft zijn eigen motivatie om eigen ondernemer te willen zijn en beslist niet in loondienst te willen werken. Of men aan het eind van de streep meer overhoud dan een loondienstchauffeur is niet altijd te zeggen. Dat zal en mag best wat meer zijn, met de risico's die men als eigen baas loopt.
Het is aan mij ook niet besteed trouwens...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei schoenenreus:

Waarom zou ik in hemelsnaam alle ellende van het eigen baas zijn op me nek halen voor een salaris dat gelijk of lager is dan wat ik nu heb? Nee laat me baas die ellende maar lekker houden. 

Ik heb echt wel ellende gehad maar sinds ik niet meer met personeel werk is dat wel voorbij 😇

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden