[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

(Bijna) Ongeluk


Gast

Recommended Posts

Deze man moeten ze zijn rijbewijs af nemen maar ik vind de chauffeur van Brink ook een twijfel geval. Als je toch ziet dat zo'n kamalendrijver naast je hangt voor een bocht rem je toch of gaat op zijn minst van je gas af....

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
3 uur geleden zei shompie:

Deze man moeten ze zijn rijbewijs af nemen maar ik vind de chauffeur van Brink ook een twijfel geval. Als je toch ziet dat zo'n kamalendrijver naast je hangt voor een bocht rem je toch of gaat op zijn minst van je gas af....

 

 

das toch ook link,voor hetzelfde geld rem je en het kamelen drijvende vakjargon ook omdat hij er snel weer achter wil, dan gaat het ook fout

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei jean:

das toch ook link,voor hetzelfde geld rem je en het kamelen drijvende vakjargon ook omdat hij er snel weer achter wil, dan gaat het ook fout

 

Als je dan allebei afremt tot stilstand kun je die camelendrijver gelijk te uit zijn auto trekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Is die Hollander maf of zo !?

Moment dat je hem in de spiegel naar links ziet komen ga je toch standje "coasting" om maar zo snel mogelijk uit de gevaren zone te komen. En op hele grote afstand achter zo'n idioot rijden. 😲

 

Beide rijbewijs ontnemen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei DAFne:

Is die Hollander maf of zo !?

Moment dat je hem in de spiegel naar links ziet komen ga je toch standje "coasting" om maar zo snel mogelijk uit de gevaren zone te komen. En op hele grote afstand achter zo'n idioot rijden. 😲

 

Beide rijbewijs ontnemen. 

 

Misschien wel.......maar moet je zo langzamerhand alles maar accepteren dan van dat grafvolk?.....persoonlijk zou ik het ook zo opgelost hebben,laat hem maar proberen langszij te komen met inacht neming wat er uit tegenovergestelde richting komt.

Deze NL  chauffeur is ter plaatse goed bekend

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik zie de weg in de verte naar rechts buigen, de chauffeur ook. Al kan ik zijn gezichtsveld op de weg absoluut niet inschatten op het beeld!

Al ben je 30, 40, 50 jaar chauffeur een waar chauffeur zijn wordt beslist in 1 seconde. Verder ben ik van mening dat het door de zon verblinden een flut excuus is, daar er bij je linker vingers knopjes zijn voor bijstelling naar beneden en je nog ruimschoots naast en enkele meters achter je span kan kijken.

 

Zeer veel waardering voor BrinkXL die naast zijn chauffeur blijft staan en vreselijk voor deze collega van de asfaltzee dat hij nu de kop van jut is.

Je zal toch maar gewoon je rondje van de dag rijden en een paar uur later ben je nieuws, triest voor deze ridder van de weg.

 

Laat hem anoniem blijven AUB, laterss… DAFne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De weg loopt verderop idd naar rechts,na 5 km  kaars rechtuit zo kom je op de rotonde bij de Witte paal.

Er rijden ook wel eens duitsers die gelost hebben bij Aldi in Ommen en die denken dat ze nog steeds op de bundesstrasse rijden met een gangetje van 60/70 kmh:stom::stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Huh mag ik hieruit opmaken dat BrinkXL de identiteit van zijn chauffeur verzwijgt tegenover de Politie!?

Zouden de auto's en chauffeurs van BrinkXL van mij altijd voorrang krijgen mocht hier sprake van het zwijgrecht spelen.

 

BrinkXL ga maar lossen, doe ik nog een bakkie.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
9 uur geleden zei Pierre:

 

Als je dan zo'n wijsneus naast je hebt zitten die zich eraan stoort dat hij ingehaald word en het dan persé nodig vind om opeens gas bij te geven tot letterlijk het allerlaatste moment voor er doden gaan vallen, tsja...wat moet je daar nou van denken?

Dan denk ik dat jij bezig bent met stemmingmakerij......

want ook jij was er niet bij......

 

hoewel ik op het filmpje geen remlichten van brinks kon zien kan je ook niet zien of hij opeens harder ging rijden of iig van het gas af ging. 

 

Blijft wel: inhaalverbod is inhaal verbod en dat is internationaal bekend...... hoe lullig iemand ook voor je rijd.

Zelfbeheersing heet dat toch. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Pierre:


Filmen en schrijven tegelijk gaat nooit samen. Ook niet in een rijdend voertuig... :D

 

Het filmpje terug kijken en dan het nummer opschrijven wel ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik zelf ben 'n keer ingehaald over de vlucht strook van de a58 , ook 'n  badslipper met ADR  , dik 90 ,  over de vluchtstrook .

Heb ik hier ook gepost , dan krijg je alleen maar ongelovige reacties , de helft van die lui rijden zo maar wat rond zonder enig besef waar ze mee bezig zijn.

Ook pauze  nemen op de vlucht strook vinden die gasten heel normaal .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
6 uur geleden zei Pierre:

over een afstand van enkele honderden meters een vrachtwagen met een -zeer waarschijnlijke- snelheid van 89 km/h de andere inhaalt die 80 km/h rijd,

 

Naar mijn mening ben je d'r wel sneller voorbij met 9 km/h verschil dan dat ik zag op het filmpje..

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden