Spring naar bijdragen
Gast jacob_bouwman

Twee oude trucks, maar welk type?

Recommended Posts

Gast jacob_bouwman

Beste forummers,

goed om te zien dat de mogelijkheid bestaat om als gast iets te posten. Deze twee oude vrachtwagentjes staan op een terrein dat we willen opruimen. De technische staat is helaas niet rooskleurig, staan zeker al 20 jaar in de bush geparkeerd. Ik ben erg benieuwd waar we precies naar kijken. Ik vermoed dat het hier om 2x Mercedes gaat, maar de modellen zijn van ver voor mijn tijd. Is er iemand die mij kan zeggen met welke typen we te maken hebben?

Met vriendelijke groet,

Jacob Bouwman

jacob_bouwman@hotmail.com

20180818_172701_s.jpg

20180818_172817_s.jpg

20180818_172625_s.jpg

20180818_172635_s.jpg

20180818_172603_s.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De rode stationwagon is een redelijk uniek iets.

Het type W114/115 is naar mijn weten nooit (anders zeer sporadisch) geleverd als stationwagon.

Dit is waarschijnlijk een ombouw van een carroseriebouwer.

Kunnen best nog wel iets waard zijn! Zou ff op een mercedes forum rond snuffelen.

De witte bus is ook een redelijk zeldzaam model, alhoewel er de laatste tijd nog wel weer enkele tevoorschijn komen.

Geen idee qua prijs van deze.

Groet Ron

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast jacob_bouwman

Dank voor de snelle reacties! De overeenkomsten met de L 319 en LA 311 zijn treffend. Het mysterie is opgehelderd. De foto van de rode station zat per ongeluk in de upload, het betreft hier een 220D Combi uit 1977. Jammer dat het spul zo is overgeleverd aan de roestduivel. De 311 ziet er op het oog het minst slecht uit.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je bijdrage zal goedgekeurd moeten worden door een moderator

Gast
Je maakt een opmerking als gast. Als je een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...