[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Radio campagne huntington


jeepie

Recommended Posts

  • Forumlid

 Hallo 

Ik ben Patrick. En werkzaam bij Voets Transport in Eersel

 

6 maanden geleden heb ik een radio campagne voor huntington opgezet. Huntington is een erfelijke hersenziekte met de Symptomen van A.L.S Parkinson en Alzheimer. Waar helaas nog geen geneesmiddelen voorhanden zijn. 

 

 Vorigjaar maakte iemand op fb een rare opmerking. Op de fb pagina van Hollandse krakers. Ik klikte op haar profiel van Claudia desmet. En keek in haar profiel. Ik zag heel veel dingen over huntington staan.  Waar ik nog nooit van gehoord had. En ik zag ook veel staan over Guiliano. Na wat verder scrollen. Kwam ik een filmpje van Frank van Etten tegen. Toen ik dit filmpje bekeek. Sprongen de tranen in mijn ogen. En toen werd me ook alles duidelijk over Guiliano. En de ziekte van Huntington 

 

Claudia heeft 3 kinderen van haar ex-man. Haar ex is de gen-drager van deze ziekte van Huntington. Op 21-06-2016 overlijd haar oudste kind zoon Guiliano. Aan de gevolgen van huntington. De symptomen van begonnen bij Guiliano op 4 A 5 jarige leeftijd. En is in 10 jaar tijd helemaal afgetakeld . 

 

In 2015 is ook bij haar 2e Kind zoon Damiano huntington geconstateerd. Zoals ook in 2016 een paar maanden na het overlijden van Guiliano. Wordt ook bij het jongste kind van haar ex. Dochter Serena huntington geconstateerd. 

Dus Claudia gaat nog eens 2 kinderen verliezen. 

 

Dit heeft mij zeer aangegrepen. En ik ben met haar gaan chatten. Ik hoorde van haar. Wat huntington inhoud. En dat ze misschien over 10 jaar een medicijn hebben. Ze zei. Dat is voor mijn kinderen telaat. Ik zei dat ik er nog nooit van gehoord had. En ook niet via radio en tv. Ze zei dat het campagne team huntington.nl 2 jaar geleden opgericht is. Ze hebben 1x campagne gevoerd via de tv. Maar dat was zeer duur. Dus van radio campagne voeren is verder ook niks van terecht gekomen. 

 

Ik hoorde op de radionl en Radio Continu. Over adverteren en prijzen voorbij komen. Dus ben ik prijsoffertes op gaan vragen bij diverse radiostations. En ben ik bij Radio Continu uitgekomen. Ik nam weer contact op met Claudia. Ik zei tegen Claudia. Meid ik ga een radio campagne opzetten voor huntington. En ik zet daar mijn vakantiegeld voor in.

 

En toen is het balletje gaan rollen. 

 

Ik ben me gaan concentreren op de website van campagne team huntington. En via hun site. Heb ikzelf de tekst geschreven voor het spotje. Daarna heb ik bekende en minder bekende Nederlandstalige artiesten aangetrokken. Die belangeloos het spotje hebben ingesproken. Maar het valt mee om bekende Nederlandstalige artiesten te strikken. Sommige die reageerde ik doe het. Lieten daarna niks meer van zich horen. Maar ik ben een doorzetter. En laat me niet zo maar uit het veld slaan. 

 

Ik ging naar toppers van oranje toe. Ook daar diverse artiesten. Die vanalles beloven maar hun beloftes niet nakomen. Maar ik trof daar ook de wannabiezz aan. Ik vertelde mijn verhaal. En ze zeiden meteen ja. Maar we doen het wel op onze manier. Ik heb meteen de tekst doorgestuurd. En na een week was het een feit. Het 1e spotje wat binnen kwam was van de Wannebiezz. En 2 dagen later ging mijn radio campagne voor huntington. Op 07-06-2018 van start op Radio Continu. 

Later zijn erbij gekomen. Corry konings. Stef Ekkel. Femke Hengeveld. Demi Westerhof. Mooi Wark. Maria Goosen. Silva Swart. En Doenja. En Edwin Wagensveld 

 

Mijn radio campagne voor huntington. Loopt op 10-09-2018 af. Dan ff een stop van 3 maandjes. En voor December heb ik 130 uitzendingen x 35 seconden ingekocht. En zijn er na de radio campagne. Ruim 400  betaalde uitzendingen uitgezonden. En mijn spotjes worden ook nog gebruikt als stoppertje. En die zijn gratis. Een stoppertje wordt gebruikt als er één leeg gat in de reclameblok valt. En die zijn ook al paar honderd x voorbij gekomen. 

 

Voor meer info en doneren. Kijk op facebook campagne team huntington. Of op doodgezwegen.nl 

 

En doe ook mee met de challenge happen voor huntington. Kijk op fb happen voor huntington challenge. Deel nomineer en doneer. En maak er opnames van. En deel het op YouTube. Want als een gevorderden huntington patiënt in een citroen hapt. Dan toont hij of zij geen gezichts verstrekkingen meer 

Screenshot_20180817-225928.png

Screenshot_20180817-225906.png

Screenshot_20180817-225842.png

Screenshot_20180817-225815.png

bewerkt door jeepie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 23-8-2018 om 14:02 zei ayla:

Is deze ziekte (noemt men het een ziekte?) hetzelfde als wat wijlen prins Claus heeft gehad?

 

Groet Ron

Als je eerst ff goed gegoogelt had. Dan had je kunnen lezen. Dat Claus overleden is aan Parkinson 

bewerkt door jeepie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...
  • Forumlid

Luister de komende 2 weken naar Radio Continu.nl. Of kijk op fb. En wie weet maak jij misschien wel kans. Op deze prachtige Telefunken RD 2000 B DAB+ Radio soundblaster. Op 11 januari 2019 worden er maar liefst 4 van verloot

Screenshot_20181230-174249.png

bewerkt door jeepie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden