Spring naar bijdragen

Heeft u even tijd?


Marotrans

Recommended Posts

  • Administrators

Gistermiddag dit filmpje (en nog 'n paar meer van de ruim duizend die er op YT staan van JBG Travels) zitten kijken: je moet wel geduld hebben om te mogen lossen of laden... 

 

Maar snelle jongens die er voorbij gaan krijgen een ander probleem :stom:

 

Al kan ik mij er wel iets bij voorstellen; de eerste auto is bijna tien minuten bezig om de poort uit te komen en als je dan toch al haast had, tja...

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
6 uur geleden zei road train:

Oh dat gejaker van nu bevalt je meer :rolleyes: ja dan gewoon blijven want dat is fun  :nee:

Jakkeren niet, niet met de vrachtauto tenminste. Met de personenauto kom ik niet verder dan 1:8 momenteel :zegtniets:

Maar 25 minuten wachten tot een collega eindelijk aangedockt is? Dan ben ik al meer dan half leeg normaal gesproken... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 26-8-2018 om 22:00 zei Marotrans:

 

Maar 25 minuten wachten tot een collega eindelijk aangedockt is? Dan ben ik al meer dan half leeg normaal gesproken... 

Tis niet hetzelfde materiaal geen mee gestuurde assen staan ook verder naar achteren dat is ook al niet fijn trekker is ook maatje groter dus dat vergt allemaal wat tijd  :rolleyes: 

 

En hard werken wordt niet betaald :nee:lang werken wel :ja: :bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Klopt, de situatie van daar kun je niet met hier vergelijken. Bovendien is de mentaliteit daar ook veel relaxter dan dat gestreste gedoe hier altijd; om over het materiaal maar niet te praten dan. En lang en/of hard werken, tja... ook zo'n eeuwige discussie. Ik wil best lang werken maar rekken en strekken heb ik 'n hekel aan. Klaar is klaar; niet door de hele dag  op 'n draf te lopen maar van pomp naar pomp hoeft nou ook weer niet :nee:

 

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
4 uur geleden zei road train:

Tis niet hetzelfde materiaal geen mee gestuurde assen staan ook verder naar achteren dat is ook al niet fijn trekker is ook maatje groter dus dat vergt allemaal wat tijd  :rolleyes: 

 

En hard werken wordt niet betaald :nee:lang werken wel :ja: :bey:

die assen achteaan is de chauffeur zijn schuld, die van mij staan nooit achteraan 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
12 minuten geleden zei usacandyman:

die assen achteaan is de chauffeur zijn schuld, die van mij staan nooit achteraan 

 

Dat weet ik niet kheb ook wel eens met zon trailer gereden maar vond het toch niet zo fijn snijdt ongelooflijk veel 

 

Kwist ook niet dat je kan/kon verzetten 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei road train:

Dat weet ik niet kheb ook wel eens met zon trailer gereden maar vond het toch niet zo fijn snijdt ongelooflijk veel 

 

Kwist ook niet dat je kan/kon verzetten 

Prime rijd alleen met oost blokkers, daar werkt geen amerikaan.

laden/lossen word niet betaald, je krijgt per mijl betaald. Er zijn er hier zoveel die niet eens vooruit kunnen rijden.....

 

En assen verzetten is heel eenvoudig. Of er zit een hendel die je uit trekt, of t gaat op lucht, maar dan moet eerst de trailer op de handrem staan. Vaak moeten de assen helemaal naar achteren staan met laden/lossen, maar dat kun je ook op t allerlaatste moment doen. Ik parkeerde m in half zo kleine plekjes in 1 keer, no problemo.

  • Like 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden