Spring naar bijdragen
EJD

van Wanrooy

Recommended Posts

Lang geduurd maar ook voor Paul gaat het doek misschien nu toch vallen,overigens begonnen in zijn vriendenkring met Emar transport die ging zo hard,en hardlopers zijn doodlopers,ach ja in de buurt lopen of zijn van de Brabantse drugsmaffia die schijnbaar allemaal zijn gestopt met de plantjes en nu allemaal in het synthetische milieu zitten of doodleuk denken dat ze ff wat transportjes melkpoeder kunnen organiseren,wel zeer vervelend voor de mensen die er werken en die op een normale hun centjes proberen te verdienen,het bedrijf bestaat volgens mij al zeker een dikke veertig jaar,en in ieder geval vroeger een goede werkgever.Ben benieuwd over de afloop,verdachte zijn zegt natuurlijk niets !  Eerst maar eens kijken wat er over blijft van de aanklacht,in brabant zet justitie vaak groots in maar als je de zaak blijft volgen blijkt vaak dat er justitieel niet echt veel word bereikt.

Ja het bedrijf afbreken zijn ze zo mee klaar (dus de hardwerkende chauffeur enz enz) en vervolgens lees je dan naar een dik jaar,dat de vermeende leidinggevende van de organisatie vrijuit gaat ivm gebrek aan bewijs of het aandeel in de organisatie was/is te klein om een zaak voor de rechter te brengen

En hij zal toch wel georganiseerd hebben dat hij niet te dicht bij het VUUR stond !!! Het zal wel zo aflopen dat van Puyfelik Papier straks weer volop plaats heeft omdat zijn buurman ,niet meer actief in het transport is.Maar alleen nog zijn terrein verhuurd !

We gaan het volgen.

bewerkt door 1934

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb net t boek, "de achterkant van Nederland" gelezen. Zeer interessant, en schrijft ook over de straffen, die minimaal zijn. Allemaal met toestemming van de regering.

Brabant is niet t centrum van NL wat betrefd drugs, maar echt van de wereld.

Justitie zegt, we straffen ze financieel, maar zelfs dat is een lachertje.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De drugs is gevonden in een container bananen die gelost is bij een bedrijf dat een deel van de loods huurt dus in zoverre is meneer van wanrooij helemaal niet aansprakelijk. Grootste deel van de drugs schijnt in antwerpen al uit de container gehaald te zijn en de chauffeur is ook gearresteerd. Ik verwacht dan ook dat het weer met een sisser afloopt want anders blijven er weinig bedrijven over in nederland die gesloten zouden worden nadat er drugs in een zeecontainer gevonden is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 29-8-2018 om 14:54 zei corydon:

Heb net t boek, "de achterkant van Nederland" gelezen.

(...)

Brabant is niet t centrum van NL wat betrefd drugs, maar echt van de wereld.

Dat boek heb ik ook. 

Gilze speelt wel een rol in het verhaal....:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maar op een positieve wijze. De burgemeester zit er bovenop. Zoals no surrender wilde een clubhuis kopen, de gemeente kocht. Ook zijn leegstaande panden bewoond door anti kraak mensen. Die echter ook weleens een centje bij verdienden. Maar jou stad, Tilburg, daar gaat t halve boek over.

Was goed geschreven, lekker leesbaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 30-8-2018 om 23:26 zei corydon:

(...) Maar jou stad, Tilburg, daar gaat t halve boek over.

Was goed geschreven, lekker leesbaar.

Er lopen inderdaad nogal wat pseudo-laboranten en -scheikundigen rond in Tilburg en omgeving... :D

bewerkt door Pierre

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier zou de heer Wanrooy de sjaak zijn, maar in NL.... Eerst word er gekeken hoeveel t allemaal heeft gekost, dat gaat van de eventuele financieele straf af, hij is werkgever, ook zeer verzachtend en wie weet in wie zijn neus zijn coke  verdween......

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei europeaan:

Gelukkig gaat de Nederlandse rechter van overtuigend bewijs uit,en niet van vooroordelen op chauffeursfora.:D:D

UIt t artiekel van EJD.

hij op de radar was gekomen voor cokesmokkel in 2011 waarbij 2500 kilo tussen de perziken werd gevonden. Van W. werd daarvoor aangehouden, maar is uiteindelijk vrijgesproken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei corydon:

UIt t artiekel van EJD.

hij op de radar was gekomen voor cokesmokkel in 2011 waarbij 2500 kilo tussen de perziken werd gevonden. Van W. werd daarvoor aangehouden, maar is uiteindelijk vrijgesproken.

Prsies:maar is uiteindelijk vrijgesproken.:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dan werkte hij er toch?

Niets mis met mijn geheugen. 

Maar wat ik me afvraag (en waar ik van Valkje geen antwoord op verwacht) is of Van Wanrooij altijd al op grote voet leefde. Of mensen die hem kennen er raar van op kijken. Of dat ze misschien zeggen van “zie je wel!”

Zo van een afstand lijkt het een erg degelijk en sober bedrijf. Geen fratsen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden