Spring naar bijdragen
EJD

van Wanrooy

Recommended Posts

1 minuut geleden zei RobNiat:

Dan werkte hij er toch?

Niets mis met mijn geheugen. 

Maar wat ik me afvraag (en waar ik van Valkje geen antwoord op verwacht) is of Van Wanrooij altijd al op grote voet leefde. Of mensen die hem kennen er raar van op kijken. Of dat ze misschien zeggen van “zie je wel!”

Zo van een afstand lijkt het een erg degelijk en sober bedrijf. Geen fratsen. 

Ze hebben nog een tijdje met een oude auto van mij gereden...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dan werkte hij er toch?

Niets mis met mijn geheugen. 

Sorry, over de (e) van werkt{e} gelezen.

Iets met.... vul maar wat in.

Een letter verkeerd of niet gelezen en het wordt helemaal verkeerd geïnterpreteerd.

Heb de man zelf ooit een keer ontmoet (in het bijzijn van Ron (valkje)) en kwam op mij over als een normaal een van de jongens persoon, spijkerbroek/ blouse zonder strop en gympen, niet echt het "ik ben de directeur hier" type.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei scania 440:

Sorry, over de (e) van werkt{e} gelezen.

Iets met.... vul maar wat in.

Een letter verkeerd of niet gelezen en het wordt helemaal verkeerd geïnterpreteerd.

Heb de man zelf ooit een keer ontmoet (in het bijzijn van Ron (valkje)) en kwam op mij over als een normaal een van de jongens persoon, spijkerbroek/ blouse zonder strop en gympen, niet echt het "ik ben de directeur hier" type.

De oude auto van mij waarmee hij reed had bij mij al 1.000.000 op de teller. 

Niet echt meer een "dikke" kar dus.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat lees je altijd, en is ook logies. De serie moordenaar, Wie had dat gedacht, zo een aardige man. De coke dealer/handelaar/importeur. Wie had dat gedacht.

Tja, er hangt geen bordje aan met, "Ik ben gajes".

Maar zo denken veel mensen wel. Ik kon nooit werk vinden in t achtelijke dorp waaar ik woonde, allemaal voor oordelen. Ik was zeer lui, deed nooit niks en rookte de heele dag dope.

Enkel omdat ik lang haar had.

Zo simpel iedereen.....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
48 minuten geleden zei corydon:

(...) Ik was zeer lui, deed nooit niks en rookte de heele dag dope.

Enkel omdat ik lang haar had.

Om vervolgens te gaan werken bij een baas die vriendelijk verzocht om eens een keer naar de kapper te gaan en fatsoenlijke kleren aan te trekken....

LOL

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei RobNiat:

Maar wat ik me afvraag (...) is of Van Wanrooij altijd al op grote voet leefde. Of mensen die hem kennen er raar van op kijken. Of dat ze misschien zeggen van “zie je wel!” 

Ik hoop voor de beste man dat hij de schijn nog even op kan houden. Ik vrees echter het ergste voor hem...

download-1.jpg

'Met deze 'Narcos-criminelen' is een Oosterhoutse zakenman in zee gegaan'

OOSTERHOUT - Een Nederlandse zakenman die in het diepste geheim onderhandelt met de meest beruchte drugscriminelen van Colombia. Klinkt als het script van een nieuw seizoen van de populaire Netflix-serie Narcos. Want de 55-jarige Paul van W. zou tijden lang zaken hebben gedaan met de leiders van Clan del Golfo. Wat is dit voor een organisatie?

lees verder: https://www.bndestem.nl/oosterhout/met-deze-narcos-criminelen-is-een-oosterhoutse-zakenman-in-zee-gegaan~a1f92e14/

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn vader is ongeveer even oud en kent Paul nog van vroeger, 27/28 jaar geleden was die zelfs de hele dag aanwezig op hun trouwerij. Paul heeft ook nog een tweelingbroer die toen der tijd echt niet van elkaar te onderscheiden waren maar me vader heeft ze beide nu ook al 15 jaar of langer niet meer gezien dus hoe dat nu is geen idee. Me vader zegt wel dat ze er beide de types voor zijn en altijd wat duisters om hun heen hebben gehad om t zomaar te zeggen. Van een oud collega van me vader en inmiddels ook ex-werknemer van van wanrooij vertelde dat de verhalen wel wat opgeblazen waren want Paul nam hooguit 1x per jaar vakantie en was verder altijd aanwezig dus dan zou alles in het weekend plaats gevonden moeten hebben en dat lijkt me onhaalbaar. Ik zeg niet dat die er niks mee te maken heeft maar zeg ook niet dat ie er wel iets mee te maken heeft sloot mijn vader af....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Valkje

grappig dat mensen dan een conclusie trekken dat ik hier enig aandeel in heb.

Die week heeft me geld gekost, wil je niet weten.

Totaal aan in beslag genomen goederen was ongeveer 7500 kilo, alleen al die week.

Daar ben ik dus echt niet blij mee.

Nu moet ik dus nog blijven rond hobbelen om oneerlijk mijn geld te verdienen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik noemde jouw naam Valkje omdat ik dacht dat jij daar inderdaad gewerkt had. 

Daarmee suggereer ik absoluut niets. 

Wel ben ik nieuwsgierig. Van buiten lijkt het een degelijk en net bedrijf. Tot op zekere hoogte kun je, als eigenaar van een dergelijk langbestaand bedrijf, bepaalde luxe nog wel verantwoorden. Een knappe auto. Een mooi huis. Moet kunnen. 

Maar ik vraag me af of er signalen waren. Zaken waarbij men zich al afvroeg hoe het kan. 

Anders heeft Paul (?) van Wanrooij her ‘handig’ gespeeld. Waarbij je je dan wel weer kan afvragen wat de ‘fun’ is van miljoenen euro’s -begraven in je tuin- als je ze niet uit kan geven...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 6-9-2018 om 05:00 zei corydon:

Dat lees je altijd, en is ook logies. De serie moordenaar, Wie had dat gedacht, zo een aardige man. De coke dealer/handelaar/importeur. Wie had dat gedacht.

Nou Ibo. Er zijn zat transporteurs waarvan ik niet opkijk als er iets naar buiten komt van illegale praktijken. 

Sarcastisch of niet, van Van Wanrooij had ikzelf niet de indruk dat daar wat onoirbaars gebeurt. Maar ik ‘ken’ het bedrijf niet. Niet zoals iemand die er gewerkt heeft. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Valkje

Ik weet net zoveel als wat ik lees in de krant.
Paul herinner ik me meer als een doodgewone man die zich niet echt opstelde als zoiets van, ik ben de baas hier.
Nee, gewoon aardige vent.
Tja, en wat er waar van zou zijn, ik weet het niet en eerlijk gezegd, boeit het me ook niet zoveel.
Alleen indien het waar mocht zijn, dan word vanuit de gemeente de deur gesloten wat ik weet vanuit de krant.
Dat is dus erg jammer voor het personeel die er feitelijk niks mee van doen hebben.
Wat zou je tegen een klant moeten zeggen als chauffeur zijnde, mocht die erover beginnen.?

Verstuurd per flessenpost.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
26 minuten geleden zei wesley 85:

Waar is potdomme toch die duivelse KempischeTruckfan als we m nodig hebben?? Kent alles uit de Kempen en omgeving Tilburg bij (voor)naam en Oosterhout is de wereld niet uit...nou brand los ;)

groeten Wesley

Die is hier al een aardige poos stil inderdaad. Zoals ik al eerder vermeld had hier is mijn vader ongeveer even oud en kennen elkaar al van 30 jaar of langer terug, alhoewel de laatste 20 jaar geloof ik niet dat er nog echt contact geweest is maar die zei tegen mij dat het niet onmogelijk is dat die er bij betrokken is. Samen met zijn tweelingbroer hebben ze schijnbaar altijd wel wat aan de duistere kant rond gelopen zeg maar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
39 minuten geleden zei wesley 85:

Waar is potdomme toch die duivelse KempischeTruckfan als we m nodig hebben?? Kent alles uit de Kempen en omgeving Tilburg bij (voor)naam en Oosterhout is de wereld niet uit...nou brand los ;)

groeten Wesley

Die is,omdat hij Paul v Wanrooy bij zijn voornaam noemt ,ook ge-arresteert en zit" in beperking":D

bewerkt door europeaan

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden