[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

laptop in vrachtwagen


peepke

Vraag

  • Forumlid

Hallo lezers 

 

Hebben jullie een goed simpel antwoord om en laptop te kunnen opladen in de vrachtwagen 

ik zie meerdere topics maar niet een wat ik zeg daar heb ik wat aan. 

liefste zo simpel mogelijk ( via sigaretten aansluiting) 
en is 150 of 300 Watt beter ?

eventueel een link naar een waar ik gewoon kan bestellen :D

 

alvast bedankt 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

De input van een omvormer is 220 volt,de output is altijd tussen de 12 en 20 volt,al na gelang het merk.Heb je dus n laptop die 17 volt nodig heeft kun je deze niet laden met een 12 volt lader,en ook niet met een 24 volt lader.

Je kunt echter wel een 24 v naar 220v converter er tussen zetten en hier de omvormer van je laptop op aansluiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Laptop heeft maar beperkt aantal volt nodig voor laden

Je kunt gewoon een laadsnoer kopen voor je laptop die je in de sigarettenaansteker stopt

Let wel op....koop er een die zowel 12 V als 24V kan hebben, dan kun je hem ook in je gewone auto opladen

Dus een omvormer naar 220v is helemaal niet nodig, tenzij je die voor ook nog andere doeleinde zou kunnen gebruiken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

Peepke, voor het kleine werk (laptop, telefoonlader scheerapparaat) kun je bijna bij alle truckstops wel een kleine omvormer kopen die van 12V/24V 230V maakt. Vaak een klein buisachtig ding. Met aan de ene kant een 230V stopcontact en aan de andere kant waarschijnlijk een sigartettenaansluitingsplug.

Kosten nagenoeg geen drol.

Ik heb iets wat op onderstaande foto lijkt. 150 of 300 watt weet ik niet. Natuurlijk, 300watt heeft minder te werken dan een 150....

 

Skjermbilde.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden