[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Online opdrachten binnenhalen


Richard44

Vraag

  • Forumlid

Zijn er hier chauffeurs/bedrijven die ervaring hebben met het gebruik van websites waarop transporteurs hun goederen aanbieden ter verzending?
Het is mij opgevallen dat er inmiddels al behoorlijk wat van deze websites actief zijn. Hier komen de verzender en vervoerder van goederen samen.
Je kunt soms bieden op een vracht en soms staat de prijs al vast.

Ik ben benieuwd naar jullie (eventuele) ervaringen hiermee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Er is genoeg vanaf te trekken. Echter, je moet wél weten wat je doet en van wie je iets aanneemt, en daar gaat het vaak bij fout.

 

Maar je kunt het natuurlijk altijd proberen en post dan vooral je ervaringen hier, ter leering ende vermaeck. ;)

 

 

  • Like 4
  • Thanks 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
7 minuten geleden zei lely:

nou ja u begrijpt me wel

wanneer ik via internet van iemand iets af neem , zal ik ook eerst over de brug moeten komen

 

 

Dan snap je werkelijk de praktijk in het transport niet beste Lely

Je doet eerst de rit en levert netjes en schadevrij de lading af.

Daarna stuur je pas je factuur en hoopt dat ze het snel betalen 😉

 

Ik heb in de praktijk nou werkelijk nog nooit een rit niet betaald gekregen

Oke......soms moet je lang wachten en er vaak achteraan bellen, maar betaald wordt je uiteindelijk heus wel

(uitzondering daar gelaten, maar daar ben je dan ook ondernemer voor geworden en dus loop je ook soms wat risico)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
21 minuten geleden zei lely:

Bedenk dat de wereld steeds verrotter aan het worden is , heb zelf ook wel eens de proef op de som genomen omtrendt iemands betrouwbaarheid , maar kom tot de conclusie dat met het volk niets te beginnen is

 

Vrees dat er niks anders voor je opzit dan thuis achter de geraniums te gaan zitten en hopen dat het plafond niet naar beneden stort 🙄

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden