Spring naar bijdragen

Boek van Truckstar Amerikaanse Trucks en meer


Snow

Recommended Posts

  • Forumlid

Goedendag allemaal, aangezien ik al een aantal maanden meeleest op dit forum had ik mijzelf nog altijd niet aangemeld, ik ben een ex chauffeur/eigen rijder etc. aantal jaar geleden volledig afgekeurd maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan zeggen ze altijd dus wellicht zal ik toch heel misschien weer eens achter het stuur kruipen, maar dit terzijde.

Aangezien wij een grote opruiming hebben gehouden op de zolderverdieping kwamen er veel zaken boven water die eigenlijk allemaal weg konden maar een paar zaken wil ik wel ter beschikking stellen als men daar interesse voor heeft.

Neen ik vraag er geen geld voor het enige wat ik vraag als men interesse heeft om de verzendkosten te betalen, het gaat om de volgende items: Een boek zo goed als nieuw (zat nog in een een soort van pakpapier) van Truckstar over Amerikaanse Trucks met best wel heel veel mooie ongeschonden foto's van deze wagens, uit welk jaar dit stamt ik heb werkelijk geen idee, maar wie hier interesse in heeft of liefhebber/verzamelaar is die mag zich melden via een PB.

Daarnaast heb ik ook nog hele grote posters van allerlei vrachtwagen merken zoals o.a. M.A.N. Iveco, DAF, Scania etc. alles in één koker, ze allemaal nog in nieuwstaat zover ik het heb kunnen zien, ook voor deze geldt hetzelfde als voor het boek wat hierboven staat beschreven.

Ik kan het ook wegdoen of bij het grof vuil zetten maar ergens vind ik dat zonde er zijn vast en zeker liefhebbers voor die dit soort zaken verzamelen, ik verneem het wel.

Van het boek heb ik van de voorkant een scan gemaakt, zie bijlage. helaas van de posters kon ik geen afbeelding maken maar wellicht op verzoek een foto maken.

Met vriendelijke groet.

Amerikaanse Truckmerken.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden