[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Het leven van een Botschauffeur


Gast grietje80

Recommended Posts

  • Forumlid

Zucht t wordt weer zo'n dag.

 

Nog niet wakker genoeg.. 1 bord te  weinig mee genomen. 

 

De asfaltboorder was ook op tijd... deed niet moeilijk denkt lekker mee.. mbt t bord wat niet mee is.

 

Maar...  hij moet eerst nog alles uitmeten. 

 

Het is nu 9.30 en hij is nog aan t lopen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
18 minuten geleden zei Botser:

Hele dag airco..

 

Ik doe t niet snel maar ik heb geweigerd om met 39 gr (donderdag) op de weg te staan

eigenlijk een wijze beslissing....

niet iedereen heeft een airco, 

en met die snelheden waar ze mee rijden tegenwoordig...

ik geloof ook dat ik niet me zo prettig zou voelen, onder deze omstandigheden...

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
15 minuten geleden zei tiny:

eigenlijk een wijze beslissing....

niet iedereen heeft een airco, 

en met die snelheden waar ze mee rijden tegenwoordig...

ik geloof ook dat ik niet me zo prettig zou voelen, onder deze omstandigheden...

 

As donderdag en vrijdag zou ik als vkr op de weg moeten staan...

 

Toen ik bij @HIT aangaf dat ik dat niet zag zitten bleek dat hij de opdrachtgever als gecontact had.

 

dus hij deelde mijn mening.

 

vandaag dus een klusje in de auto blijven zitten en alleen een paar bordjes zetten. 

15638704439968175605677333040411.jpg

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het is iets genuanceerder, ik had al contact met de opdrachtgever aangezien zijn mensen de hele dag met een bosmaaier in de weer zijn.

 

En besloten is om iig tot 12:00 te werken en dan kijken of het nog veilig/verantwoord kan. Maar ook dan is het verkeerregelen beperkt tot een half uur ofzo. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
7 minuten geleden zei HIT:

Het is iets genuanceerder, ik had al contact met de opdrachtgever aangezien zijn mensen de hele dag met een bosmaaier in de weer zijn.

 

En besloten is om iig tot 12:00 te werken en dan kijken of het nog veilig/verantwoord kan. Maar ook dan is het verkeerregelen beperkt tot een half uur ofzo. 

Nou dat dus...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zo ... mn klusje wat ik eigenlijk moest doen ging niet door...

 

Dr was  een ander klusje... namelijk de nieuwe auto ophalen uit drachten..

 

Morgen wordt die doorgebracht naar verdegro..(helaas doe ik dat niet) maar die auto moet ook weer een keer opgehaald worden in Etten-Leur 

Morgen heb ik zelf een belangrijk gesprek..

 

Donderdag sta ik vreselijk in de weg op de oostvaardersdijk.. en vrijdag heb ik vreselijk nieuws dat ik ff een weekendje op vakantie ga in eigen land!

 

 

bewerkt door Botser
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nou morgen dus ff in de weg staan op de oostvaardersdijk.

 

 

Maar... vanochtend ging mn gesprek niet door... op zich gunstig want nu kan ik me nog beter voorbereiden op dat gesprek wat later gaat plaats vinden..

 

Bijkomend voordeel hiervan was dat de geschiedenis van een paar jaar geleden zich herhaalde.

De nieuwe  auto van @HIT naar de verdegro in Etten-Leur  brengen..

 

De eerste kilometers maakte hij zelf... daarna hebben we geruild van plek in de cabine..

 

Het blijft machtig mooi om te bedenken hoe ik als nieuwe chauffeur de 2e auto van HIT weg te mocht brengen en nu de 3e auto van HIT ook weg mocht brengen.

 

 

Dus HIT dank je wel in je vertrouwen naar mij...

En ik sta ondanks sommige strubbelingen nog steeds met veel plezier en enthousiasme in de weg en op de weg onder jouw bedrijfsnaam! 

bewerkt door Botser
  • Like 5
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ondertussen is de boorder gearriveerd...

 

Problemen met zn bus en hij stond te wachten bij hectometerpaal 14.2 ipv 9.6

 

Totaal 31 boringen... 

 

Dit is een bloktijden weg en dat betekent dat ik hier alleen maar tussen 9.00 en 15.00 op/in de weg mag staan... dus buiten de spitstijden..

 

Wel heb ik even mn werkgever wakker gebeld met de vraag bij welk punt ik moest wachten😂

bewerkt door Botser
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden