[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Tachograaf


Gast Vladimir21

Vraag

Gast Vladimir21

1.Als ik bijvoorbeeld 8 uur heb gereden en mijn pas eruit wil halen vraagt de tachograaf of het een 24 uur dag is of niet? Wat moet ik daar invullen?

 

2. Als ik naar de rust/rij tijden kijk pijltje omlaag, zie ik daar rijtijd: 2 streepjes staan: 37 uur? Hoe kan ik dat omzetten naar 0 en wat betekent dat precies? Heb vorige week iets van 30 uur gereden maar deze week staat het al op 37 uur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
Gast Vladimir21
1 uur geleden zei Schots en Scheef:

1. Nee

2. Twee wekelijkse rijtijd

Ik heb iets van 2 weken elke keer op ja geduwt dat het een 24uur dag was... Wat moet ik doen? Wat houd die 24 uur dag precies in?

Kan ik nu hoge boetes krijgen?

48 minuten geleden zei Teddybeer:

Volgens mij “vraagt” de tacho bij 1 of je de afgelopen 24 uur geprint wil hebben.

Nee dat gaat via menu bij ons

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei Schots en Scheef:
1 uur geleden zei Teddybeer:
Volgens mij “vraagt” de tacho bij 1 of je de afgelopen 24 uur geprint wil hebben.

Oude type vraagt einde dienst ofzo. Maar altijd nee, printen is onzin.

 

Nou, als je d'r wat moet opschrijven in het kader van artikel 12, is het toch wel handig:angel:, vind ik.

 

Einde dienst (arbeid) vraagt.ie als je de pas er weer in doet bij de start van je dag. Daar zeg je Ja op.(pijltje.naar beneden) zodat je.tussenliggende rustperiode wordt weggeschreven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
 
Nou, als je d'r wat moet opschrijven in het kader van artikel 12, is het toch wel handig:angel:, vind ik.
 
Einde dienst (arbeid) vraagt.ie als je de pas er weer in doet bij de start van je dag. Daar zeg je Ja op.(pijltje.naar beneden) zodat je.tussenliggende rustperiode wordt weggeschreven.
Fout, nee en rust toevoegen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
2 uur geleden zei Schots en Scheef:
22 uur geleden zei Durashift:
 
Nou, als je d'r wat moet opschrijven in het kader van artikel 12, is het toch wel handig:angel:, vind ik.
 
Einde dienst (arbeid) vraagt.ie als je de pas er weer in doet bij de start van je dag. Daar zeg je Ja op.(pijltje.naar beneden) zodat je.tussenliggende rustperiode wordt weggeschreven.

Fout, nee en rust toevoegen.

 

Datheb ik al eens vaker gelezen hier. Toch staat het in het boekje op de manier zoals ik doe. 

Collega's doen het ook zo. Heb ook geen ellenlange vraagtekens op de print staan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden