Spring naar bijdragen
jean

nondepie ,hier ook al

Recommended Posts

Genocide klinkt heel zwaar (en dat is het ook: Volkerenmoord!), waardoor veel mensen je meteen als "gek" zullen wegzetten. Eerlijk gezegd weet ik ook niet of "men" dit plan überhaupt ten uitvoer wil brengen...

Maar ik vraag me wel af, wat onze volksvertegenwoordigers wel van plan zijn. Er worden keuze's gemaakt, die niet in het belang van de Nederlandse burger of Nederland zijn en geen draagvlak onder de bevolking hebben. Dan is het meer dan vervelend, wanneer volksvertegenwoordigers die in ons belang horen te handelen, blijkbaar voorrang geven aan de belangen van anderen.

Nu naar de illegalen want voor hen is er goed nieuws: "We" gaan namelijk de migratie tussen Europa en Afrika bevorderen. Want "we" hebben er in het kader van het Rabat-proces een Verdrag van Marrakesh getekend met o.a. de speerpunten:

- migratie beschrijven als positief fenomeen
- het actief bevorderen van migratie 
- het niet meer kunnen differentiëren van migranten op basis van status

De migratie tussen Europa en Afrika verloopt voornamelijk in één richting. Waarom je de huidige stroom aan migranten willen versterken?

Daarnaast: Als we niet mogen onderscheiden op basis van status, hoe kun je dan gelukszoekers van échte vluchtelingen onderscheiden?

Het antwoord daarop lijkt simpel: Niet. De volgende vraag is net zo simpel: Wie zal dat betalen? Want die mensen kunnen ook niet van de wind leven...

De vraag waarom de grote media hierover niet berichtten en de Tweede Kamer er niet over wil debatteren kunnen we wel overslaan: Die laatste vind het namelijk niet eens nodig om over het failliet gaan van ziekenhuizen te debatteren. De vakantie van de politici is veel belangrijker...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Uit de Telegraaf: "De vluchtelingen uit Bladel komen uit Irak en willen geen asiel."

"In het tentenkamp zaten 28 volwassenen en tien kinderen. Zij waren overgebracht naar een asielzoekerscentrum in Budel, maar daar zijn ze weer vertrokken. „Ze hebben op eigen verzoek het azc verlaten en zijn met onbekende bestemming vertrokken”, aldus een woordvoerder.

Illegaal verblijf is in Nederland niet strafbaar...

bron: https://www.telegraaf.nl/nieuws/2732156/vluchtelingen-bladel-zijn-irakezen-en-willen-geen-asiel

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die ouders denken waarschijnlijk oprecht, dat ze goed doen voor hun kinderen. Die moeten nu even afzien maar straks kunnen ze in het beloofde land in weelde baden. Dat denken veel gelukszoekers tenminste: De vraag wie al die weelde gaat betalen komt blijkbaar nooit bij ze op...

Met de gedachte dat ze voor hun kinderen een goed leven willen is niets mis, met de manier waarop ze dat willen bereiken wel: Ze kiezen ervoor om illegaal Europa in te trekken, in plaats van de regels te volgen en op de aangewezen plaatsen asiel aan te vragen.

Dus moet je je als land afvragen of mensen die weigeren zich aan regels te houden, een aanwinst of juist een belasting voor een westerse samenleving worden. Die vraag ligt erg moeilijk bij mensjes van het soort "De wereld is van iedereen", maar lijkt me van levensbelang wil je een westerse samenleving leefbaar houden.

bewerkt door Leeuw

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Aangestoken met het virus van Weltschmerz is de wereld weleens gekmakend voor mij, dit moet ik toegeven. :rolleyes:

Heerlijk toch! Thuis komen op zaterdagmorgen. De wasmachine aan, de koffiemachine aan en dan de laptop aan.

Hou van zwarte koffie..

Hou van zwarte humor..

Draai mijzelf een beste …..

En hou wel een beetje van dit forum waar ik dan effe probeer een bommetje op te gooien.  ;)

coffee-meme-632181_w600h600.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden