Spring naar bijdragen
robstelt

Hallo allemaal!

Recommended Posts

Na een tijdje rond-gelezen te hebben op het forum vond ik het tijd om mezelf eens voor te stellen voordat ik een keer ergens op reageer. 

Ik ben Rob, 34 jaar oud en woon in noordoost Grunn (eigenlijk import vanuit leerdam en omstreken) samen met mijn vrouw en 2 kids.

Ben nu bezig met het halen van mijn C met code 95 om lekker te kunnen gaan rijden. Ik doe dit expres op eigen kracht, om lekker vrij te zijn in de keuze voor een werkgever/baan/klus. Hopelijk haal ik de 30e mijn laatste praktijkexamen en kan ik het vak echt gaan leren en hopelijk komend jaar ook mijn e halen. (ik ga er vanuit dat ik net als bij het halen van je b rijbewijs pas echt leert sturen na het halen van de C, dus in de praktijk)

Ik ben dus zo'n zij-instromer, ik heb vroeger evenementen georganiseerd. (standaard verhaal; van jochie af aan gehouden van rijden en zelfs een beetje jaloers geweest op chauffeurs van leveranciers, dus nu het zelf maar eens proberen!)

Maargoed, ik ga de komende tijd dus lekker door met het doorlezen van het forum, want dit is voor mij gewoon een leuke bron van praktische informatie! Bedankt daarvoor. 

rob vrachtwagenles.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei schoenenreus:

Vind het een dappere beslissing voor iemand die in die hoek van het land woont.

Dank je. 😉 Ook hier zijn regelmatig vacatures waar ze niemand voor lijken vinden, dus werk is er wel. Eerst maar eens ergens ervaring zien op te doen als ik mijn papiertje heb. DHL of iets in de horeca zal het misschien wel worden. Dat zit hier ook gelukkig.

Bedankt allemaal voor de warme welkom. 👍

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites