[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Valutrans BV


Recommended Posts

  • Forumlid
18 minuten geleden zei Teddybeer:

Nee, JIJ reageert lekker onder je eigen naam......

 

iets met pot en een ketel??????

Dit is dus PERTINENT ‼️‼️‼️niet waar.

 

Wij, de admins, kunnen NOOIT en op GEEN ENKELE manier welke vorm van Persoonlijke Berichten bekijken/lezen/inzien. Het enige wat wij, de admins, konden terug vinden in de vorige forum database was het aantal (getallen dus) Berichten wat de leden onderling hebben verstuurd. 

 

Maar ik heb werkelijk geen idee of dat met de huidige forum software nog steeds mogelijk is.

En dat gegeven wou ik even precies weten want dat kan je namelijk niet weten, er zijn meerdere fora actief op het internet maar hier en daar konden de Admins gewoon meelezen wat er in een PB aan elkaar werd geschreven en dat noem ik dus het schenden van privé aangelegenheden, ben blij Teddybeer dat jij dit beaamt en dat het niet zo is of zal zijn.

Er wordt toch expliciet gevraagd naar een "schermnaam" Teddybeer dus je kan ervoor kiezen of onder je eigen naam, wat ik niet prefereer maar dat terzijde, of een alias en de meeste hier kiezen dus voor een alias en wat ik heb geschreven is gewoon de waarheid en dat ik anderen in het verleden wellicht heb "afgezeken' dat zegt meer over de persoon die zich aangesproken voelt dan de schrijver/afzender, maar goed ik blijf nog steeds wachten op die verrassende PB van die zogenaamde "Wilco" ben er heel benieuwd naar, weer terug naar de "leesstand".

Nog even dit wat Dokus schreef het kan dus wel: Freddy en Wilbert kunnen dat wel!! Vraag maar na aan Midweek, Hallowed, Sjoeke, Frank......... 


en ach als die zogenaamde "Wilco" zich nu eens bekend maakt wie hij werkelijk is dan zijn we er klaar mee, maar even wat anders ik ben niet begonnen met het openbaar maken van aliassen dat heeft die "Wilco" gedaan en ik het begint mij steeds meer te dagen wie dat is namelijk, ook geen persoon met een zuiver geweten maar ik stop ermee ik heb belangrijkere zaken te regelen zoals welke keuken gaan we aanschaffen die van €20.000,- of nemen we toch die van €36.000,- met alles erop en eraan om in ons nieuwe huis te laten plaatsen, daar kan je behoorlijk druk mee zijn neem dat maar van mij aan!!

bewerkt door Maersk
geen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
27 minuten geleden zei Maersk:

Oké weten we ook weer dus het kan wel, nou dan maar geen PB's meer schrijven lijkt mij handiger

Het klopt dat @Freddy en @Wilbert we PB’s zouden kunnen lezen, als ze dat al zouden willen. Zij hebben als forum eigenaren zichzelf meer rechten toe gewezen als de andere leden.

 

ze zullen echter niet elke dag/avond er eens lekker een paar uurtjes voor gaan zitten om allerlei onderling gezever te gaan terug lezen.

 

echter, als er bepaalde klachten of aanwijzingen van leden komen dat er bepaalde zaken spelen hebben ALLEEN zij dus de mogelijkheid om een en ander terug te kunnen zoeken. Maar neem van mij aan, dat ga je zeker niet voor de lol doen.

 

En verder is het nog steeds zo dat iemand die PB’s op het forum plaatst minimaal een ban voor een maand krijgt. Maar een definitieve verwijdering is ook wel gebeurt.

 

Overigens kunnen alle berichten, oo welke manier verzonden dan ook terug gelezen worden. Lang leve de sleepwet......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Danny:


 

 


Butlerbob was hier pas ook actief als Snow.. Vrees dat ik niet genoeg eten en drinken in huis heb om dit te blijven volgenemoji85.png

okdoeiemoji870.png
 

 

 

 

Ik vond het wel jammer dat butlerbob afhaakte toen ik zei dat ik het wel jammer vond dat er mensen zoals hem waren.

 

Je weet wel, mensen die met een zielig verhaal komen waardoor je medelijden met ze krijgt en ze probeert te helpen. En dat ze daarna achter je rug om je even de grond in trappen. 

 

Dan jeuken mijn vingers om een verhaaltje te vertellen. Gewoon gebaseerd op feiten.

bewerkt door shompie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik ga ervan uit Teddybeer dat als er TE persoonlijke zaken of privé aangelegenheden openbaar op dut forum worden geplaatst over wie dan ook, dus niet alleen mijn persoontje, dat de Admins hierop wel zullen inspelen als een "ban" of zelfs verwijdering, ik hou het nauwlettend in de gaten wat deze zogenaamde "Wilco21" hier gaat plaatsen, ik heb zojuist een mailcontact gehad met mijn advocaat die heb ik voor bepaalde zaken altijd al achter de hand en dat betreft civiele zaken voor diegene die daar nieuwsgierig naar is, hij heeft mij geadviseerd om het nauwlettend in de gaten te houden en zonodig screenshots van de pagina's te maken mocht er iets op worden vermeld wat mij kan aantasten in de persoonlijke sfeer.

 

Maar deze "Wilco21" is zo'n enorm laf mannetje dat hij het niet eens waagt/durft om zich kenbaar te maken via een PB en dat zegt meer over hem dan over mij.

Ja uiteraard ben ik ook de persoon achter Butlerbob en Snow, wat ik ooit als laatste had geschreven uit naam van Butlerbob daar wil ik zeker mijn excuses voor maken ik voel mij daar zeker niet te groot voor, het is gewoonweg een persoonlijke keuze die je maakt en wat die Snow betreft dat was onze hond t/m 19 september jl. we hebben onze trouwe huisgenoot helaas moeten laten inslapen na ruim 12 jaar en 3 maanden en neen wij zijn geenszins van plan om hierna nog eens een huisdier aan te schaffen, na ruim veertig jaar honden etc. gehad te hebben is het nu wel genoeg geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Beste Henk,

 

Beetje laat maar ja ik heb wel een leven en zit niet heel de dag naar een scherm te kijken!!

 

Mijn echte collega’s vertelde mij over deze forum veel info denk ga ik maar is doen altijd gemakkelijk.

 

Naar aanmelding zag ik op het startpagina een werkgever zijn bedrijfs naam staan waar ik hen gewerkt 6 jaar lang met veel plezier.

 

Heb is een beetje zitten Lezen wat jij allemaal zit te schrijven maar jij schrijf leugens man wat een onzin.

 

Hierbij ik heet Wilco niet echt een collega van je, jij was charter bij de firma waar ik werkte heb diverse keren met je omgekoppeld en gezien bij de firma. Zo ook bij jou geweest bij de ferry om ADR document te brengen omdat je telefoon kabel zogezecht kapot was daar doel ik die 3 dagen dat je van de wereld af was en niet mee kon met de ferry. Zo kan ik nog wel ff doorgaan man.

 

Maar je bent nog al bang wat er verteld gaat worden niks door mij in ieder geval.

 

advocaat zal je misschien wel nodig hebben als die bedrijven die jij zwart maak en nog eens bij naam noemt.

 

dat is smaad en laster 

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Maar ja wat een hoop gelul en verzinsels op deze forum en allemaal gebaseerd op verhalen die eenzijdig worden geschreven en worden vermeld en dat met naam en adressen enz.

 

In sommige verhalen zal heus wel een kern van waarheid inzitten maar worden een beetje groter gemaakt dan nodig is.

 

fijne avond!!

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei shompie:

 

 

Ik vond het wel jammer dat butlerbob afhaakte toen ik zei dat ik het wel jammer vond dat er mensen zoals hem waren.

 

Je weet wel, mensen die met een zielig verhaal komen waardoor je medelijden met ze krijgt en ze probeert te helpen. En dat ze daarna achter je rug om je even de grond in trappen. 

 

Dan jeuken mijn vingers om een verhaaltje te vertellen. Gewoon gebaseerd op feiten.

Kijk jij heb hem door, wat jij hier schrijft klopt als een bus.

 

is een grote vent maar wel met een lang en zielig verhaal, en dat komt allemaal door een ander.

 

als die beste man een beetje tegen gas krijg komt er gelijk een hoop ellende en gezeik over je heen.

 

en vervolgens sluit hij zijn verzonnen avonturen en account af en opent weer een nieuwe onder een andere naampje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei Wilco21:

Beste Henk,

 

Beetje laat maar ja ik heb wel een leven en zit niet heel de dag naar een scherm te kijken!!

 

Mijn echte collega’s vertelde mij over deze forum veel info denk ga ik maar is doen altijd gemakkelijk.

 

Naar aanmelding zag ik op het startpagina een werkgever zijn bedrijfs naam staan waar ik hen gewerkt 6 jaar lang met veel plezier.

 

Heb is een beetje zitten Lezen wat jij allemaal zit te schrijven maar jij schrijf leugens man wat een onzin.

 

Hierbij ik heet Wilco niet echt een collega van je, jij was charter bij de firma waar ik werkte heb diverse keren met je omgekoppeld en gezien bij de firma. Zo ook bij jou geweest bij de ferry om ADR document te brengen omdat je telefoon kabel zogezecht kapot was daar doel ik die 3 dagen dat je van de wereld af was en niet mee kon met de ferry. Zo kan ik nog wel ff doorgaan man.

 

Maar je bent nog al bang wat er verteld gaat worden niks door mij in ieder geval.

 

advocaat zal je misschien wel nodig hebben als die bedrijven die jij zwart maak en nog eens bij naam noemt.

 

dat is smaad en laster 

 

 

 

 

Ik heb je diverse malen verzocht om een PB te sturen en doe in godsnaam wat aan je Nederlandse taal maar dat terzijde, ik ken je niet en dat wou ik in principe graag houden zo, maar wat ik heb geschreven klopt als een bus en is gewoon de waarheid, ik heb een zeer goede Engelse vriend die ook weer connecties heeft met de Engelse douane, zeg maar dat hij daar zeer nauw bij betrokken is en wat zijn functie betreft dat gaat je niks aan, dus niet gaan lullen dat ik onzin schrijf, deze zeer goede en gelukkig ook betrouwbare Engelse vriend heeft een paar zaken voor mij in die tijd helder gekregen bij o.a. bij de Engelse douane vandaar dat ik voor 100% weet dat MvG dit soort geintjes uithaalde, maar dat waren persoonlijke akkefietjes met dit heerschap MvG en aangezien ik nog altijd een tig aantal duizenden euro's van hem tegoed heb en die ik overigens nooit en te nimmer meer zal krijgen maar dat zijt zo, daarover gingen deze akkefietjes.

Dat deze MvG een behoorlijke fantast was moge duidelijk zijn, alles wat ik erover heb geschreven berust alleen maar op waarheid en iets anders dan dat en daar kan jij absoluut geen weet van hebben mits jijzelf MvG bent uiteraard en ja dan zou ik het ook gaan ontkennen.

Blijf jij nu maar lekker geloven wat MvG jou allemaal op je mouw heeft gespeld en wordt daar vooral heel gelukkig van.

Mocht je nog contact hebben met je ex werkgever dan doe je hem maar de groeten van mij, wat hij mij toentertijd toewenste is hem nu zelf overkomen en dat doet mij veel deugd.

 

Nu even de spullen checken want morgen weer op weg naar de UK en gelijk maar even een bezoekje gaan afleggen aan mijn beste vriend daar, zal hem straks even mailen met de vertalingen van dit item zodat hij daar ook zijn visie op kan geven en oh ja "Wilco 21" mocht jij nog altijd op de UK rijden dan heb ik dat wel snel in de gaten even een mailtje en ik weet dat jij op het VK rijdt, nee net zo min als ik is niemand onvindbaar dus jij ook niet!! Knoop dat maar goed in je oren "vriend" .

Verder sluit ik deze discussie want ik kan hier wel van alles gaan ontkrachten maar ik geef graag de simpele zielen die dit land rijk zijn en door hun voormalige werkgever zijn gehersenspoeld gelijk, sterker nog het grootste gelijk van de hele wereld, tegen dit soort ongeletterde figuren moet je niet eens mee gaan discussiëren en dat blijkt maar weer.

 

Hierbij wens ik iedereen een prettige werkweek tegemoet en de groeten maar weer, zijn de borrelhapjes en cola etc. al op mannen?  dan even de voorraad toch maar gaan aanspreken lijkt mij, ha ha ha ha ha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 minuut geleden zei Wilco21:

Kijk jij heb hem door, wat jij hier schrijft klopt als een bus.

 

is een grote vent maar wel met een lang en zielig verhaal, en dat komt allemaal door een ander.

 

als die beste man een beetje tegen gas krijg komt er gelijk een hoop ellende en gezeik over je heen.

 

en vervolgens sluit hij zijn verzonnen avonturen en account af en opent weer een nieuwe onder een andere naampje.

Je bent nog lang niet dement zie ik wat een geheugen heb jij Chapeau!! hoor, maar ik heb Shompie al even geleden een PB tje gestuurd en Shompie en ik kennen elkaar wel van jaren geleden maar dat terzijde Ik heb sterk het vermoeden dat Shompie meer fatsoen en normen en waarden in z'n lijf heb zitten dan jij Wilco 21 en hij weet best wat mij toentertijd is overkomen en daar is geen woord van gelogen maar nogmaals blijf lekker geloven wat die enorme beste/goede werkgever van jou die nu eindelijk failliet is jou allemaal heeft verteld over zijn 33 longontstekingen en dito hartfalen dat noem ik nu pas fantasten!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Kijk nu weet ik dat je het bent!

 

Met je mooie lul verhaaltjes en nog steeds in je eigen fantasie wereldje.

 

Maar wel raar dat jij alleen MVG zwart loopt te maken, je kreeg zeker geen lening van hem voor je ellende.

 

Man toen je bij MVG kwam kon je niet meer tanken eten en drinken.

lekker zeiken ben je goed in.

 

Wel trailer aankopen vervolgens 200 km verderop bellen naar hem en hem voor het blok zetten dat je moet tanken en niks te roken heb, man man man wat een zielige vent ben jij.

 

Kan je wel werken met je rug? Of weer UWV poot uitgerukt voor een aangepaste bestuurders stoel zielige werkgever waar jij aan de slag bent.

 

Maar ja er is geen chauffeur te krijgen dus, ja dat maakt het dat jij ook weer werk heb geld niet denk na je kapot ben gegaan door je eigen schuld, te lui dat je uit je ogen kijkt, waar wij altijd de dupe  van zijn geweest.

 

Nog steeds wonend in mdecht Henk?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
10 minuten geleden zei Maersk:

Je bent nog lang niet dement zie ik wat een geheugen heb jij Chapeau!! hoor, maar ik heb Shompie al even geleden een PB tje gestuurd en Shompie en ik kennen elkaar wel van jaren geleden maar dat terzijde Ik heb sterk het vermoeden dat Shompie meer fatsoen en normen en waarden in z'n lijf heb zitten dan jij Wilco 21 en hij weet best wat mij toentertijd is overkomen en daar is geen woord van gelogen maar nogmaals blijf lekker geloven wat die enorme beste/goede werkgever van jou die nu eindelijk failliet is jou allemaal heeft verteld over zijn 33 longontstekingen en dito hartfalen dat noem ik nu pas fantasten!!!

Jij kwam met allemaal verhaaltjes aan naar ons vervolgens zijn wij hiermee naar MVG gegaan en die heeft ons gewoon het mail verkeer laten lezen tussen jou en hem dus ik weet donders goed waar het omgaat, is wel wat anders dan dat jij hier allemaal zit te verkondigen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei opa bert:

Gezellig jonge , dat forum .🤣😂

Wat 'n stelletje ziele pieten zeg !!!!!

 

 

Zwarte pieten of roetveeg pieten?

 

Of alleen maar zeurpieten....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

We zouden, op verzoek van Wilco21, dit forum kunnen afsluiten.

We zouden, op verzoek van Wilco21, dit forum kunnen aanpassen.

 

 

 

 

 

We zouden ook kunnen zeggen, NEE, dat lijkt namelijk heel erg op censuur.

Zolang de dames lief tegen elkaar blijven, kunnen wij ook van onze weekendrust genieten!

 

 

En maak je over de juridische kant maar geen zorgen, daar heeft :grotesmurf: een bedrijf voor die dit allemaal haarfijn bekijkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
4 minuten geleden zei Murphy:

We zouden, op verzoek van Wilco21, dit forum kunnen afsluiten.

We zouden, op verzoek van Wilco21, dit forum kunnen aanpassen.

 

 

 

 

 

We zouden ook kunnen zeggen, NEE, dat lijkt namelijk heel erg op censuur.

Zolang de dames lief tegen elkaar blijven, kunnen wij ook van onze weekendrust genieten!

 

 

En maak je over de juridische kant maar geen zorgen, daar heeft :grotesmurf: een bedrijf voor die dit allemaal haarfijn bekijkt.

Dit forum lekha open laten staan!

 

Lekker mensen en baasje planners bedrijven enz.lopen afzeiken daar zijn wij onze chauffeurs goed in toch het grootse woord en vooral in de chauffeurs cafés en onderling zijn we zij wij nog erger dan kleuters hier op de gehele forum.

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dit forum lekha open laten staan!
 
Lekker mensen en baasje planners bedrijven enz.lopen afzeiken daar zijn wij onze chauffeurs goed in toch het grootse woord en vooral in de chauffeurs cafés en onderling zijn we zij wij nog erger dan kleuters hier op de gehele forum.
 
 
 
Der is hier maar 1 die iemand af loopt te zeiken.. Dat jij gelijk wil dat het forum gesloten word zegt wel wat over jou vind je ook niet?

okdoei

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden