[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Valutrans BV


Recommended Posts

  • Forumlid

citaat " De complete chauffeursforum eraf wat een gelul hier op die totale forum man." einde citaat

In goed en helder Nederlands moet het zijn : Het complete chauffeursforum van het internet af en wat een gelul hier op dit forum, man

Of zou het toch Dhr. Klaassen zijn of een nazaat ervan.🙏

 

iets zegt mij dat dit heerschap heel slecht heeft opgelet tijdens de lessen op school, is zomaar een gedachte hoor ,bedoel er niks mee.

Ik vraag mij ook nu opeens af mocht hij nog op de UK rijden hoe zijn Engels is, ben er eigenlijk wel benieuwd naar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Pierre:


Dat forum heette "Vrachtrijder" volgens mij en was door Kalakuski begonnen.
O.a Karel65 en Frans1960 waren daar lid, ex-CF lid Hallowed ook samen met nog wat actieve CF-forummers.
Met Karel65 gaat het goed zover ik weet, Frans1960 doet het ook nog steeds.. :D  

 

Was dat niet het forum waar iedereen die het niet met de beheerder eens was er afgeflikkerd werd.

 

Totdat hij alleen overbleef 🤣

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Pierre:


'Iedereen' weet ik niet. Ik werd er volgens mij als eerste gewieberd...:D

 

Ik. weet het niet meer of ik ook verwijderd ben of zelf gestopt ben....

 

In ieder geval kwam het er op neer dat ik te wein8g poste 🙈

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

zo alles weer op de rit voor morgen, maar heb er eens gekeken op dat forum maar ik heb zo'n idee dat er inderdaad nog meer één actief is en die heeft er foto's van zweden opstaan.

Maar kan mij vergissen natuurlijk, was ook al helemaal niet van plan om daar te gaan aanmelden o.i.d. ;e;en forum over en van chauffeurs is wel genoeg lijkt mij.

 

Maar Pierre daar op dat andere forum mocht je toch alles zeggen wat je hier op dit forum dus niet mag? dan moet je je wel heel erg onbehoorlijk hebben gedragen, ha ha ha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
35 minuten geleden zei Pierre:

 

Klopt, begint me inderdaad weer iets te dagen. :ja:
Het was een beetje de 'one-man' show; Willem die een forum begonnen was, vooral om zelf overal te kunnen reageren en zo z'n tijd een beetje door te komen met zuipen en internetten.

 

 

Dat had ik ook. :D
 

Ben er volgens mij door die Frans 1980 eens op geattendeerd om op dat forum te kijken, enige wat ik daar heb gelezen was dat er veel werd afgegeven op het CF geen idee of het ooit een succes is geworden, heb zo mijn vermoeden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

zelfs een "geheim forum"? hoe doe je dat dan om dat geheim te houden op het almachtige WWW, onmogelijk maar zal wel met alleen leden die toegelaten waren na een zeer zware screening😎

Lekker belangrijk allemaal die fastfoodketens, je hebt overal zitten uiteraard maar ik prefereer toch liever een goed restaurant inplaats van die snelle hap, is wellicht voor een keertje eens leuk als tussendoor maar ik heb er genoeg gezien die dat elke dag tot zich namen, lijkt mij niet al te best voor je, ja je foute cholesterol op te kweken en dan na een aantal jaar erachter komen dat je rikketik het allemaal niet meer zo goed aan kan, maar dat is een ander verhaal.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
12 uur geleden zei shompie:

 

Ik. weet het niet meer of ik ook verwijderd ben of zelf gestopt ben....

 

In ieder geval kwam het er op neer dat ik te wein8g poste 🙈

 

Dat was een dingetje ja, inmiddels heeft het al lang opgehouden te bestaan. Dat constante gedram was iedereen zat. Eigenlijk erg zonde, Willem die het eigenlijk niet zo goed naar zijn zin had bij zijn werkgever nadat hij vertrokken was bij TT. Hij begon te jobhoppen, centen te tellen en volgens mij naar de fles te grijpen. Ik proefde een gigantische eenzaamheid in zijn gedram. Zonde, want in zijn hart is hij denk wel een goede vent maar hij kan zich niet zo uiten. Althans, niet erg tactisch...

 

OT

 

Mensen die 'deze forum' schrijven heten doorgaans geen Wilco.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
11 uur geleden zei Pierre:


Het heeft niet heel lang geduurd. Is daarna nog even doorgegaan met een 'geheim forum' achter zijn gewone forum met een paar selecte leden daarna is het een stille dood gestorven volgens mij.
Opnieuw is er toen weer een soort aftreksel van dat forum gemaakt op Facebook maar daar werden eigenlijk alleen maar foto's en berichtjes gepost over allerlei fastfoodketens en andere onzin, over hoeveel friet, frikandellen, BigMac's etc. ze iedere dag onderweg scoorden. Volwassen mensen...:rolleyes:

Was ook weer binnen een dag dus al klaar mee met die onzin en dus ook maar gelijk afscheid genomen. :bey:
 

Dat klopt ten dele echter is die Facebookpagina heel wat serieuzer geworden met als noot af en toe een foto van een BigMac. Niet door mij want ik gruwel van fastfood. Het jammere van de Facebookpagina is dat het zo vluchtig is, een forum is wat 'blijvender'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden