Spring naar bijdragen

Zwarte piet


road train

Recommended Posts

  • 11 months later...
  • Administrators

Het belooft morgen aardig te gaan spoken in Apeldoorn... Delen van het parcours zijn afgezet met geblindeerde hekken, er zijn demonstratiezone's ingericht, gebruikelijke looproute's van en naar het centrum zijn omgelegd, ondergrondse fietsenstallingen afgesloten etc. etc. Dat stond vanochtend allemaal te lezen in De Stentor (onderdeel van het AD met z'n superlinkse columnisten). Als bonus schijnen er ook groepen voetbalsupporters over te komen om de sfeer te verhogen :angel:: dat komt helemaal goed zo...

En die Sylvana is nog steeds niet klaargekomen op al die aandacht: St. Maarten schijnt het volgende doel... te zijn. Theoretisch mag ik haar dus aangeven wegens discriminatie ;)

 

Maar alle gekheid op een stokje: waar zijn we in verzeild en mee bezig in dit land?? Alles moet anders en beter, maar niemand weet precies hoe; ik denk gewoon wachten op de total reset. En hoe die uit zal pakken krijgen we waarschijnlijk niet eens meer mee...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Voor de goedwillenden en zéker voor de kinderen is het niet te hopen,maar ooit gaat dat gebeuren. Dan maar meteen ook. Wat er in Friesland gebeurde was schijnbaar niet duidelijk genoeg, die mensen geef je voorwaardelijk etc. Dan maar een tandje hoger inzetten. 

  • Like 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
23 minuten geleden zei matthieu:

Maarten ik hoop uit de grond van mn hart dat t morgen gigantisch uit de klauwen loopt en al die marketers die tering worden geslagen.

Dat hoop ik dan weer niet, want dat werkt alleen maar voor ze. Dan zijn ze zielig en krijgen ze meer aanhang. 

 

3 minuten geleden zei Marotrans:

Wat er in Friesland gebeurde was schijnbaar niet duidelijk genoeg

Nee dat was te lokaal, pas wanneer het hele land erover spreekt en op staat dan pas verandert er wat. Probleem wel is dat ouders goed beseffen dat ze hun kinderen bij zich hebben en niet wil dat hun kinderen zien dat ze optreden tegen deze sujetten. 

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
27 minuten geleden zei matthieu:

Maarten ik hoop uit de grond van mn hart dat t morgen gigantisch uit de klauwen loopt en al die marketers die tering worden geslagen.

Marketeers moet mafkezen zijn. Maar kan mn eigen bericht niet meet bewerken of is dat veranderd? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast doemijnbest
1 uur geleden zei matthieu:

Marketeers moet mafkezen zijn. Maar kan mn eigen bericht niet meet bewerken of is dat veranderd? 

Heb het voor je aangepast Matthieu. Ik weet  ook niet waardoor dit niet meer kan maar wij kunnen het gelukkig nog wel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden