[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

VOS met de bekende pijl


Maersk

Vraag

  • Forumlid

Ik kwam laatst deze foto tegen van VOS transport met die bekende pijl door hun naam, ik bekeek die foto eens goed maar wat mij opvalt is dat er één wagen bij is waar een gele plaat opzit, de rest van hun (gedeeltelijke) wagenpark zijn de kentekens zwart gemaakt, als VOS het nu slimmer had aangepakt dan hadden ze die kentekens gewoon geel moeten maken, maar het lijkt er nu op dat al deze Mercedessen een Witte Plaat voeren, ik zet  de foto even hierbij en ook eentje waarbij ikzelf maar de platen geel heb gemaakt zo moeilijk  is dat niet overigens.

https://vostransportgroup.com/organisatie/wagenpark/

Vos transport.jpg

Vos transport-gele platen.jpg

bewerkt door Maersk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Al de chauffeurs van ,toen der tijd,, FRENTZ uit Renkum zijn toen overgenomen  door dit bedrijf,, net als PEELEN overgenomen is door VOS uit Oss,, deze bedrijven hadden heel veel werk van  PARENCO, maar die wilde op een gegeven moment geen transport faciliteiten meer en is gegaan naar een bedrijf,ik dacht in Zaanstad.

Deze vos  uit Apeldoorn was toen der tijd niet zo groot en er werkte alleen maar Nederlandse chauffeurs,, tijden veranderen , net als de kentekenplaten,,laatst zag ik zo,n auto met poolse platen,dus de auto,s op de foto kunnen best verhuizen naar Verweggistan, en daarom nog geen kentekenplaat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Op 23-11-2018 om 19:42 zei Kiepenboer:

Maar wat is nu het probleem of die plaat wit geel groen of pimpel paars is??

Als dur mar iets op zit:D

Er bestaan vele kleuren kentekenplaten maar het is wel een modetrendje hoor als die platen Paars gaan worden, is weer eens iets anders 😁

kentekenplaatgroot.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden