Spring naar bijdragen
Durashift

Transportbedrijven willen dat vrachtwagens vaker ‘s nachts de weg op gaan.

Recommended Posts

13 minuten geleden zei Kiepenboer:

^^Hier in NL is detailhandel volgens de wet niet toegestaan op een industrieterrein.

bv de sligro winkels die je op veel industrieterreinen vind zijn dus ook geen detailhandel maar groothandel, en dan mag dat volgens de wet weer wel.
Het zou veel makkelijker zijn als supermarkten zoals in Duitsland, Frankrijk en nog veel meer landen buiten de stads en dorps kernen zitten.

Maar laat onze Jumbo hier midden in ut durp waar die is>>>> Ik woon er bovenLOLLOL
Wel geteld ongeveer 60 meter lopen ( als ik met de lift naar beneden ga ) en ik loop de Jumbo binnen.
Tis nu rustig trouwens:ok:

IMG_0346.JPG

Nisseroi

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Kiepenboer:

^^Hier in NL is detailhandel volgens de wet niet toegestaan op een industrieterrein.

bv de sligro winkels die je op veel industrieterreinen vind zijn dus ook geen detailhandel maar groothandel, en dan mag dat volgens de wet weer wel.
Het zou veel makkelijker zijn als supermarkten zoals in Duitsland, Frankrijk en nog veel meer landen buiten de stads en dorps kernen zitten.

Maar laat onze Jumbo hier midden in ut durp waar die is>>>> Ik woon er bovenLOLLOL
Wel geteld ongeveer 60 meter lopen ( als ik met de lift naar beneden ga ) en ik loop de Jumbo binnen.
Tis nu rustig trouwens:ok:

IMG_0346.JPG

Midden in het dorp, boven de supermarkt en vlak bij je laatste rustplaats. Goud!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

^^Denk toch dak via de schoorsteen het luchtruim kies als de tijd daar is:D

Trouwens daar word niemand meer te rusten gelegd, dat is nog van vroeger en sinds halverwege jaren 70 is er net buiten het durp een plek die 4 keer zo groot is.

Mooi laten zo, want dan houden we een groene plek in het centrum van ut durpke hier:ok:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Toch moet ik er in ons dorp niet aan denken dat de supermarkten uit het centrum verdwijnen. Wij hebben een redelijk langgerekt winkellint en dat geeft het dorp reuring. Veel van die klanten komen doordat ze van de supermarkt nog even naar de andere winkels lopen.

Helaas zijn er wel wat plannen die de supermarkten wel ergens anders willen hebben en dat wordt de doodsteek voor dat winkellint en dus voor de reuring in ons dorp.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Teddybeer:

^^

verkeerstechnisch is het in jullie dorpje en drama, die winkels in die hoofdstraat.

Maar ze kunnen die winkels beter laten zomals het is, en eindelijk eens een fatsoenlijke weg OM het dorp heen leggen.

Sinds de Prins Bernardhoeve weg is is het grootste gedeelte van de chaos wel weg. En dat de stoplichten bij de Tienelsweg weg zijn scheelt ook.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 9-12-2018 om 12:40 zei Kiepenboer:

bv de sligro winkels die je op veel industrieterreinen vind zijn dus ook geen detailhandel maar groothandel, en dan mag dat volgens de wet weer wel.(..)

Volgens mij klopt dit niet. 

Immers bouwmarkten zijn vaak ook op industrieterreinen gevestigd. Dat is ook detailhandel. 

Autobedrijven, idem dito. 

Ik ken ook een Action op een industrieterrein.

Een gemeente kan/mag in het bestemmingsplan wél de vormen van te bedrijven handel op.een industrieterrein voorschrijven.

~~~~~

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden