[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Eetgelegenheid gezocht


kiepenboer

Vraag

19 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei trieftol:

De mol  in wijhtmen, Frans op de bult in deurningen en de Kar is weer open 

Zutphenseweg 17



Een paar goeije De mol en die van josimo >> roadrunner.

Maaandag laaie Alteveer (gr) en losse Oldekerk en dan weer schoonmaken Zuidwolde.
Daarna ff in Balkbrug een paar nieuw gespoten velgen op de aanhanger laten monteren in Balkbrug.
Dinsdag weer laden De lutte of Markelo.

Komt soms voor dat er in Zuidwolde wordt schoongemaakt en dan de volgende dag weer ergens laden in die omgeving.
Normaal maak ik schoon in Brabant hier 1,2 km van waar ik woon.

Bedankt voor de info

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
6 uur geleden zei ec300:

otten coevorden beetje van de route af, veenlust bergentheim ligt aardig op de route

 

Veenlust Bergentheim gaat em niet worden is geen plek en is een carteraar......dan zou ik bij Witte paal ff stukje richting Ommen rijden..... Hongerige Wolf gewoon ff verbodsborden negeren als zijnde bestemmingsverkeer.

 

Tevens heb je nog in Delden het wapen van Delden 

 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Gaat helemaal goed komen:ok:


ps Heb het wel eens aan de collega,s gevraagd uit Zuidwolde, maar dan kom ik niet verder als de snackbar daar int durp.

Is ook wel zo dat je vaak in je eigen regio wat minder eettentjes weet dan daarbuiten.

Daar komt ook nog bij dat we het niet op een paar km om hoeven te kijken wat dat betreft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

^^Kar is inmiddels 20 jaar oud, maar onlangs met de roller weer een beetje toonbaar gemaakt:D

Alleen de velgen zien er niet best uit en daar is een ruilsysteem voor, dus de buitenste ff de banden omleggen op nieuw gespoten velgen, en dan kunnen die eraf komen weer netjes gemaakt worden en daar wordt een ander weer mee blij gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden