Spring naar bijdragen
robstelt

Iets in (midden/oost)Groningen of noord Drenthe?

Recommended Posts

Zo, mijn C en code 95 zijn binnen! Alles in 1x gehaald gelukkig, dus nu ben ik klaar om het vak pas echt te gaan leren in de praktijk. 

Mochten jullie tips hebben voor leuke bedrijven in midden/oost-Groningen of noord Drenthe, dan houd ik mij aanbevolen!

Oproepwerk of parttime is ook prima (lange dagen natuurlijk ook), als het maar een leuk bedrijf is en het vooral rijden is ipv zeulen van dingen.

Uiteindelijk wil ik mijn E ook nog achter mijn C halen, maar eerst weer even sparen. 😅 Het is wel een dure hobby zeg!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kan wel chauffeurs voor chauffeurs belgie of vacatures voor chauffeurs vinden, is de naam misschien gewijzigd? Daar heb ik in ieder geval lidmaatschap aangevraagd. Bedankt voor de tip! 

Ik ben ook ingeschreven bij worktrans en towork4 en pander en lier, dus er komt vast wel wat leuks naar boven. 

Een vriend vertelde dat ze bij h nieboer zochten, maar die reageren helaas niet. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei robstelt:

Een vriend vertelde dat ze bij h nieboer zochten, maar die reageren helaas niet. 

Even naar Hogezand rijden..

Ze zijn heel gemakkelijk te vinden, op De Vosholen. Kan je gelijke even bij Kolthof aan gaan. 

Maar ik denk dat ze niet veel eerder weer mensen aannemen als rond tweede helft maart. Dan begint het wegenbouw/grondverzetseizoen weer. Zeker nu de ombuw van het Julianaplein stil ligt hebben de meesten niet al te veel werk voor kippers.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Teddybeer:

Even naar Hogezand rijden..

Ze zijn heel gemakkelijk te vinden, op De Vosholen. Kan je gelijke even bij Kolthof aan gaan. 

Maar ik denk dat ze niet veel eerder weer mensen aannemen als rond tweede helft maart. Dan begint het wegenbouw/grondverzetseizoen weer. Zeker nu de ombuw van het Julianaplein stil ligt hebben de meesten niet al te veel werk voor kippers.

Klinkt logisch, misschien kan ik me dan beter richten op distributie en horeca voorlopig. Zoals ik het lees kan ik dan meteen mijn fitness opzeggen. 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei robstelt:

Bedankt voor de tips! Ik heb de 28e een gesprek bij Holthausen Hoogezand. Dat klinkt als een erg leuk bedrijf! Iemand hier ervaringen ermee?

je gaf aan dat zeulen met dingen niet gewenst is en je  meer op rijden bent  georiënteerd , dan moetje vooral bij de gasflessen dealer aan de gang gaan , heb je wel je certificaten

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
54 minuten geleden zei lely:

je gaf aan dat zeulen met dingen niet gewenst is en je  meer op rijden bent  georiënteerd , dan moetje vooral bij de gasflessen dealer aan de gang gaan , heb je wel je certificaten

Nouja, een beetje sjouwen is ook weer niet erg, maar ik hoorde van banen waar het rijden meer bijzaak is. Dat is weer niet de bedoeling, maar dit leek me wel erg leuk. Een beetje fitness is ook weer goed voor me misschien. 😉

Ik moet wel een adr certificaat halen, dat lijkt me ook wel extra leuk en leerzaam. Ik merk het wel! Als dit hem niet wordt gaat de zoektocht verder. 

Duitsland trekt me niet zo, ik hoorde dat daar erg slecht betaald wordt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 18-12-2018 om 20:14 zei lely:

Ik zie Holthausen meestal rijden met een kooiaap achterop. Dus dat zeulen valt wel mee.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kooiaap is wel handig ja. Ik zag ook al een mooi systeempje op een foto om de rekken met flessen vast te zetten aan de zijkant van de laadvloer. Dat zijn toch weer handige hulpmiddelen.

Ik ben erg benieuwd! Sowieso of ze mij als beginnend chauffeur zien zitten en hoe het werk in de praktijk is. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou ben ik net gebeld door LCW, daar willen ze kijken of ik daar mijn E (met soob subsidie) kan halen om met kooiaap bouwmaterialen te bezorgen. Ze bellen maandag terug. Dat klinkt ook wel leuk opzich, en dan heb ik meteen mijn E erbij. Het nadeel (of iets waaraan ik moet wennen) is wel vaak moeten overnachten. Iemand ervaring met LCW?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden