Spring naar bijdragen
roadtrain

06:00 zal nooit meer hetzelfde zijn......

Recommended Posts

De nederlandse radio is na vandaag deels overleden......ben vanmorgen express opgestaan om vanaf minuut 1 te luisteren en heb menig maal met de tranen in mijn ogen gezeten en heb de laatste 3,5 uur "live" op tv gezien. Ongekend wat deze held, koning, eindbaas voor nederland betekend heeft en dat was ook te merken aan de hand van de ongeloofelijk hoeveelheid gasten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
58 minuten geleden zei iveco 35c17:

Nou. al jaren lang niet gemist op de radio. Op een feestje veur boeren is het niet zo een prater als op de radio, ben ik wel achtergekomen.

Maakt niet uit. Op de radio was het toch best leuk mét hem zoiets krijgen we niet meer. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Precies, het was het trio / viertal de laatste jaren, dat de show maakte.

Ik heb er ook tijden niet naar geluisterd, laatste maanden weer wel vaak. Alleen, als Evers er niet was, luisterde ik ook niet. Frank Dane trek ik niet om één of andere reden. Tim Klein dan weer wel.

Want, eerlijk is eerlijk, Evers was er best vaak niet omdat ie met zijn band activiteiten had, d8 ik.

Hoe hij het dan voor elkaar gekregen heeft om nog 114 vakantiedagen over te houden.:eek: opgespaard door de jaren heen.. Ik vind het knap.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op het nieuwe stuk van de N36 hingen gistermorgen spandoeken boven de weg voor Evers' laatste dag, maar aangezien hij ook een huis in Hilverdorp of omstreken heeft, dus weet ik niet of hij die zelf ook gezien heeft. Heb er verder gistermorgen niet zo heel veel van meegekregen, want waar ik een geheime zender kan ontvangen, gaat die erop. En anders Radio Continu.

En zo kwam 538 pas op de afsluitdijk en net voor het middaguur in beeld. Het hele gebeuren was in mijn ogen wat overdreven, ook al is 21 jaar hetzelfde programma maken met dezelfde club een hele prestatie.

De laatste tijd vond ik het programma wat minder leuk worden... Frank Dane ben ik ook niet zo'n fan van en die zat er voor mijn gevoel toch al best vaak.

bewerkt door Leeuw

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei andremast:
6 uur geleden zei roadtrain:
Heb al heel wat (voor mij) leuke programma’s zien vertrekken. Soulshow
Avondspits.
Tijd voor twee
Evers staat op. 

Candlelight(was wel laat op de avond)

Ja inderdaad ook jarenlang geluisterd in nachtdienst en dat andere met Karel van der graaf waf eindige met “ gutennacht freunde”

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast

En nu word ie ook nog een soort burgemeester bij ons🤣

https://www.rtvoost.nl/nieuws/304596/Edwin-Evers-benoemd-tot-ochtendburgemeester-van-Hardenberg?fbclid=IwAR1zjomJ04mjI_pXaYfDvJsYe0a0ex2aqIcewGmyzvq3ASkMiwp7kBxeI5U

Een reactie op faceboek hierover vond ik wel passend

Laat er geen misverstanden over bestaan. Ik heb niets meer dan respect voor iemand die in een zeer lang tijdsbestek het zelfde ambt uit kan voeren met toewijding en passie.
Maar vind wel dat het beetje opgeblazen wordt.
Radio maken is gewoon zijn werk!
! Waar hij nog eens riant voor betaald wordt.
"Hij entertaint heel nederland...."
Een stratenmaker gaat ook dag in dag uit s ochtends door weer en wind de deur uit om straten aan te leggen. Daar rijdt ook iedereen dankbaar met zijn autootje over heen.
Odes,huldes,lofzang,premier op bezoek (nu opeens wel een plekje vrij in zn anders zo drukke agenda) , een titel van ochtendburgermeester van hardenberg. T houdt niet op. Ik denk dat vanavond tegen 6 uur willem langskomt om m te ridderen in de orde van Oranje Nassau !!! Of is dat inmiddels al gebeurd??
Kan t namelijk niet allemaal volgen, ben tussen de bedrijven door ook nog aan t werk !!!
Dus nogmaals, in mijn optiek wordt het beetje opgeblazen maar vind t jammer dat hij stopt !!!!
"Lieve marianne" was the bomb....
Daar ik persoonlijk een bedankje genoeg vind :
Bedankt voor al die jaren mooie radio edje !!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei josimo:

En nu word ie ook nog een soort burgemeester bij ons🤣

https://www.rtvoost.nl/nieuws/304596/Edwin-Evers-benoemd-tot-ochtendburgemeester-van-Hardenberg?fbclid=IwAR1zjomJ04mjI_pXaYfDvJsYe0a0ex2aqIcewGmyzvq3ASkMiwp7kBxeI5U

Laat er geen misverstanden over bestaan. Ik heb niets meer dan respect voor iemand die in een zeer lang tijdsbestek het zelfde ambt uit kan voeren met toewijding en passie.
Radio maken is gewoon zijn werk!
! Waar hij nog eens riant voor betaald wordt.
Een stratenmaker gaat ook dag in dag uit s ochtends door weer en wind de deur uit om straten aan te leggen. Daar rijdt ook iedereen dankbaar met zijn autootje over heen.
Odes,huldes,lofzang,premier op bezoek (nu opeens wel een plekje vrij in zn anders zo drukke agenda) , een titel van ochtendburgermeester van hardenberg. T houdt niet op. Ik denk dat vanavond tegen 6 uur willem langskomt om m te ridderen in de orde van Oranje Nassau !!! Of is dat inmiddels al gebeurd??
Kan t namelijk niet allemaal volgen, ben tussen de bedrijven door ook nog aan t werk !!!
Dus nogmaals, in mijn optiek wordt het beetje opgeblazen maar vind t jammer dat hij stopt !!!!

Ik vind dat je er op deze manier wel heel makkelijk over denkt en ben het er ook absoluut niet mee eens. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vond "Evers Staat Op" toch wel het toonaangevende radioprogramma wat héél, héél veel luisteraars iedere ochtend aan de radio bracht.
Natuurlijk, smaken verschillen altijd maar ook ik heb altijd met veel plezier geluisterd naar zijn programma.
Gisterenochtend ook weer via internet de gehele uitzending in Frankrijk kunnen beluisteren. Jammer dat Edwin weg is, maar zeker wel een begrijpelijke keuze.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
En nu word ie ook nog een soort burgemeester bij ons

Radio maken is gewoon zijn werk!! Waar hij nog eens riant voor betaald wordt.
En het mooie is juist, dat het van Evers ook allemaal niet hoeft.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat klopt maar om nederlands beste radio DJ te vergelijken met de plaatselijke stratenmaker slaat natuurlijk nergens op. Dit afscheid is gewoon dik verdiend als je ziet wat die man voor de nederlandse muziek industrie bijvoorbeeld betekend heeft. 

Dat je dat afscheid van Humberto Tan bij RTL late night afschuwelijk vind vind ik prima. Die man wordt ontslagen en krijgt me daar 5 uitzendingen lang een afscheid dat werkelijk waar nergens op slaat. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden