Spring naar bijdragen
roadtrain

06:00 zal nooit meer hetzelfde zijn......

Recommended Posts

4 uur geleden zei schoenenreus:

Dat klopt maar om nederlands beste radio DJ te vergelijken met de plaatselijke stratenmaker slaat natuurlijk nergens op. Dit afscheid is gewoon dik verdiend als je ziet wat die man voor de nederlandse muziek industrie bijvoorbeeld betekend heeft. 

Dat je dat afscheid van Humberto Tan bij RTL late night afschuwelijk vind vind ik prima. Die man wordt ontslagen en krijgt me daar 5 uitzendingen lang een afscheid dat werkelijk waar nergens op slaat. 

Die stratenmaker was ook afhankelijk van Evers om dd dag door te komen🤪

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

^^

ik kom nog wel eens bij diverse straatmakers op het werk.

Maar hadden die maar zo iets als Edwin Evers aan staan op het werk.

Als je “geluk” hebt is het die ellende van Radio NL, maar vaak is het geile Henkie, van Radio Bal Op Het Dak, de locale etterpiraat.

Geen wonder dat buurtbewoners al vrij vlot klagen over geluidsoverlast als er herstratingswerkzaamheden zijn. Het gaat nooit over de trilplaten of Wackerstampers, maar altijd over die radio....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei Teddybeer:

^^

ik kom nog wel eens bij diverse straatmakers op het werk.

Maar hadden die maar zo iets als Edwin Evers aan staan op het werk.

Als je “geluk” hebt is het die ellende van Radio NL, maar vaak is het geile Henkie, van Radio Bal Op Het Dak, de locale etterpiraat.

Geen wonder dat buurtbewoners al vrij vlot klagen over geluidsoverlast als er herstratingswerkzaamheden zijn. Het gaat nooit over de trilplaten of Wackerstampers, maar altijd over die radio....

Welke frequentie?

Kom wel niet zo vaak in die buurt maar toch

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoe zijn de bevindingen van de vaste "Evers Staat Op" luisteraars m.b.t. "De Nieuwe Ochtendshow" van Frank Danen?

Het enige vertrouwde is de donkere stem van Henk Blok, voor de rest mis ik de humor van Niels en vooral Rick zeker wel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Pierre:

Hoe zijn de bevindingen van de vaste "Evers Staat Op" luisteraars m.b.t. "De Nieuwe Ochtendshow" van Frank Danen?

Het enige vertrouwde is de donkere stem van Henk Blok, voor de rest mis ik de humor van Niels en vooral Rick zeker wel.

Ben al alle zenders langsgeweest en uiteindelijk toch weer op 538 gekomen. Vind het regelmatige nieuws dan wel prettig. Voor de rest even wennen. Waarschijnlijk in de zomer de trekker vervangen en als daar geen dab+ radio in zit dan hang ik die dr zelf wel in. Dan gast er een wereld van radio open🤪

Wissel nu wat af met sublimeFM en de iPod met alle nummers uit de top 2000. Radio via de iPhone gaat me net iets te ver. 

bewerkt door roadtrain

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kan der nog niet aan wennen, staat wel aan in Nederland maar bij Evers deed ik het in het buitenland via de app luisteren dat heb ik nu met Frank niet meer. Niet dat ik een hekel aan hem heb want eerder met ze show op de vrijdagavond luisterde ik maar wat graag

okdoei

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei schoenenreus:

Dat heb ik dus ook zo danny, Frank kan best leuk radio maken maar denk dat het wel even duurt voor je hem in de ochtend gaat waarderen. Hij heeft ook wel het moeilijkste baantje in hilversum overgenomen wat er te vinden was natuurlijk. 

Getuigd wel van lef👍 Vind hem wel heeeeel enthousiast zo vroeg op de morgen.....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei roadtrain:

(...) Vind hem wel heeeeel enthousiast zo vroeg op de morgen.....

Dat 'enthousiast' is-ie inderdaad wel heel erg. Maar goed, die man probeert ook z'n best te doen. Het zal even wennen zijn, ik gun hem de kans.

Het zal dan ook nooit makkelijk zijn om in de voetsporen van een Edwin Evers te treden, alhoewel ik bij Evers ook af en toe een dubbel gevoel had.

Vond hem altijd de braafste jongen van de klas, wist altijd alles te bagatelliseren.

Een beetje het type 'ideale schoonzoon' zeg maar... :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Edwin was een koning in het hebben van geen uitgesproken mening. Hoewel de meeste BN’ers menen dat ze die wel moeten hebben bleef hij altijd neutraal. Daardoor was die wel bij iedereen geliefd omdat die nooit geen partij koos al heb ik hem ooit een keer een telefoon gesprek af horen kappen, weet niet precies waarom het ging maar de inbellende luisteraar had een nogal forse mening over iets.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Pierre:

Nou, volgens mij naait hij al een tijdje de sterren van de hemel met zijn nieuwe vlam...LOL

https://www.goalsandglamour.nl/68850-dit-is-de-vriendin-van-afzwaaiend-radio-dj-edwin-evers/

Of niet.....

https://www.story.nl/artikel/showbizz/edwin-evers-weer-single

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Evers heeft zelf laatst nog een keer verteld dat die niet de persoon was voor een relatie of tenminste zeker niet in de jaren op de radio. Hij vond zichzelf redelijk egoistisch en kon moeilijk samen zijn en het goede met het slechte nemen omdat zijn radioshow voor alles ging. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden