[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

klapband


knoet

Recommended Posts

  • Forumlid

Beste dokus,. je hebt helemaal gelijk,.. kijk maar naar de foto,, staat stijf van de roest,, en in al die jaren dat ik rij, kan ik niet 1 chauffeur die elke morgen ~~zijn inspectie rondje ~~ maakt zoal controleren vloeistoffen kijken of er niks onderligt controleren op spijkers bouten en zegels in banden  ,, en natuurlijk elke week de bandendruk controleerd,,uiteraard trailer,, ook ff na het koppelen ,,. daarom rijden er zo veel wisseltrailers in het rond met verlichting die maar half brand, maar het zal wel ,,waar ik mee begon was over een klapband binnenwiel ,,. maar volgens iedereen hier ,, wat ik lees is het wiel losgelopen ,, en iets anders kan dus niet,, het zal wel ,, wat de strekking van mijn verhaal was ``het retentierecht`` dat elke aso die je afsleept zich het recht voorbehoud al de spullen zoal prive spullen ,.. lading E.D vast te houden , en waar het op uitdraait over het loslopen van wielen en dat iedereen kan zien dat het gebeurd,gebeurd jouw niet,, jij loopt elke dag weer en wind een kwartiertje om je auto heen om te kijken,,. ik kan niet 1 chauffeur die dat doet,, nou ja 1tje dan 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij mag wel een mooi bedrijf uit beverwijk zwart maken maar als je dan een vraagje krijgt hoe het kan dat je ineens de helft van je wielbouten kwijt bent zijn wij allemaal niet goed wijs.

 

Apart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Yep, elke morgen ga ik rond de auto en check>

1  verlichting ( behalve remlicht want dat is iedere keer uit als ik achter kom :D
2 vangmuil goed gesloten
3 zeilen goed gesloten
4 kisten en kastjes laadklep bediening goed dicht
5 of de auto vol staat met leeg goed, ( re zijn er al eens bij een boer aangekomen met een lege auto omdat men op de wasplaats vergeten was ook lege kratten te laden:stom:
6 rij vervolgens de auto van achterzijde binnen en wanneer nodig zij ruiten ff goed schoon met glassex. ( sta dan op hoogte en hoef niet aan de spiegels te hangen, en kan er aan de voorzijde weer uit rijden.
Deuren kan ik op en dicht maken met afstandbediening die in de auto licht, ook het hek kan ik daar mee bedienen, maar dat ken ook met de telefoon.

Als er dus soms een ingehuurde voor het hek staat kan ik deze binnen laten op afstand.

wielmoeren kijk je overdag regelmatig naar of je geen onregelmatigheden ziet.

bewerkt door Kiepenboer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

allemaal nette chauffeurs hier,, er is maar 1 optie,.. en dat is dat de moeren los zijn gelopen ,.. en dat nette bedrijf uit Beverwijk,, als die zo net waren hadden ze wel de spullen van de chauffeur teruggegeven ,.. het gaat jullie goed 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei knoet:

allemaal nette chauffeurs hier,, er is maar 1 optie,.. en dat is dat de moeren los zijn gelopen ,.. en dat nette bedrijf uit Beverwijk,, als die zo net waren hadden ze wel de spullen van de chauffeur teruggegeven ,.. het gaat jullie goed 

ik geloof je meteen, want er komen wat krachten vrij, als er zo'n band explodeert .

en ja, ik ben ook zo'n nette chauffeur, ik loop ook iedere morgen om de wagen.

omdat ik meestal een andere wagen krijg.

i.v.m. schade en dergelijke. kan je van te voren melden, zodat je daar de schuld niet van krijgt.

laatst nog mee gemaakt dat er recht geen lampje ging branden, na een onderzoekje bleek

de hele lamp unit er niet meer in te zitten LOL 

wat ik overigens niet snap is , dat ze dit niet gaan melden?

het komt er toch wel uit ......

en ze hoeven dit niet te betalen, en er wordt niet moeilijk erover gedaan.

toevallig was er nog een auto over, anders mocht ik weer naar huis, en voor niks vroeg opgestaan.....:(

  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

van een band die klapt lopen geen wielmoeren los,anders had ik in de vorige eeuw veel wielmoeren los gehad of zelf wielen verloren.

ik heb een tijdje gewerkt bij een onderneming die (natte) kippen en kalkoenen veren vanaf de slachterijen in D en F naar Son brachten om bij het beendermeel te doen.

die koekoek kocht afgekeurde banden die allen nog geschikt waren voor de landbouw oid. per volle afzet container bak.ik heb wel eens 3     JA 3    klappers op een dag gehad op de aanhager.

gemiddeld bij die firma op 3 vrachtwagen combie's toch wel n stuk of zes per week(veel aanhanger bandenstuk, kwam ook wel door het gewicht,natte veren in 2 hoge afzetbakken met ook nog zware chassis en ketting afzetsysteem). maar geen losse wielmoeren daardoor.

 

bij controle door de BAG en zo altijd goed in orde ook met het gewicht op de CMR en grensdocumenten T2.  dit kwam doordat er Huhnerfedern op de documenten stond met altijd ong 20 ton,:zegtniets:  en die zooi vreselijk stonk, waardoor de agenten zeiden, oke schnell nach Holland darmit:D

 

  • Like 3
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei knoet:

<knip> het gaat jullie goed 

 

We mogen gelukkig niet klagen.

Neemt niet weg, dat helaas onbeantwoord blijft wat je werkgever/de eigenaar van het voertuig nu eigenlijk van het hele verhaal vond...

 

7 uur geleden zei josimo:

Komen we eindelijk bij de vraag..... wat is zwaarder 20 ton kippenveren of 20 ton lood:D

 

Gelukkig kon je nog chauffeur worden. :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden