Spring naar bijdragen
Gast shompie

Hovo trans

Recommended Posts

Gast shompie

Ik kwam deze op facebook tegen. Ik vind die nieuwe scania niet mooi, maar dit is toch netjes.

Screenshot_20190105-202421_Facebook.jpg

bewerkt door shompie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind ze zowiezo niet mooi maar dat is mijn haat tegen scania. Maakt me trouwens verder niet uit wat voor auto’s ze daar op de weg zetten vind ze allemaal niet mooi puur omdat het gewoon een dubieus bedrijf is dus zie ze liever verdwijnen dan nieuwe auto’s kopen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei schoenenreus:

(...) vind ze allemaal niet mooi puur omdat het gewoon een dubieus bedrijf is dus zie ze liever verdwijnen dan nieuwe auto’s kopen. 

Kijk eens aan. Iemand die kennelijk goed op de hoogte is omtrent Hovo.
Toe, vertel eens...;)

• Like 1
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei schoenenreus:

Waar ga je nu weer naar zitten vissen @Pierre? Afgelopen 10 jaar onder een steen geleefd ofzo?

Vissen doe ik op de Leemput in Udenhout en op het Wilhelminakanaal.
Hier vraag ik gewoon waarom HoVo dan een dubieus bedrijf is als jij dat met eigen woorden zo zegt.
Niks meer, niks minder...

• Like 1
  • Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast shompie
47 minuten geleden zei schoenenreus:

Ik vind ze zowiezo niet mooi maar dat is mijn haat tegen scania. Maakt me trouwens verder niet uit wat voor auto’s ze daar op de weg zetten vind ze allemaal niet mooi puur omdat het gewoon een dubieus bedrijf is dus zie ze liever verdwijnen dan nieuwe auto’s kopen. 

Had geen andere opmerking van jou verwacht.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast shompie
27 minuten geleden zei schoenenreus:

Waar ga je nu weer naar zitten vissen @Pierre? Afgelopen 10 jaar onder een steen geleefd ofzo?

Ik  plaats een foto van 4 knappe Scania,'s en onze arbeidsimigrant begint een verhaal over wat er al.dan niet mankeerd aan het bedrijf.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei schoenenreus:

Ik vind ze zowiezo niet mooi maar dat is mijn haat tegen scania

Eens

12 minuten geleden zei shompie:

Ik  plaats een foto van 4 knappe Scania,'s en onze arbeidsimigrant begint een verhaal over wat er al.dan niet mankeerd aan het bedrijf.

Knap en Scania in 1 zin...... ga je schamen!

• Like 4
  • Thanks 1
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei shompie:

Dit zijn gewoon mooie auto's.  

Gewoon een foto van een serie mooi en netjes opgemaakte Scania's. Niks teveel erop of eraan, als behalve de naam HoVo.
Dan gaan opeens alle alarmbellen af hier blijkbaar.
Moet er morgen wel vroeg uit, maar ik pak het bier en de borrelnootjes er toch nog maar even bij. :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast shompie
6 minuten geleden zei HIT:

:confused::nee:

Ik vind de nieuwe serie scania's zoals een fleetowner ze zou bestellen spuuglelijk.

Maar als je hem dan zo ziet rijd je er niet mee voor lul...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die nieuwe serie moet het hebben van de kleurstelling om hem mooi te maken, in de af fabriek basiskleuren is het niks. Maar ja de 4 serie was/is alleen maar wat van te maken als de de complete aftermarket catalogus er opschroeft (getuige al die opgedirkte hokken die er rond rijden :zegtniets:)

Persoonlijk vond ik Scania altijd een van de mooiste auto's..tot en met de 143 daarna werd het snel minder.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei shompie:

Arbeids migrant? Nieuw woord geleerd ofzo? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik blijf zeggen dat het een kwestie van wennen is met die nieuwe types Scania.
Dat was net zo toen Mercedes opeens met een geheel nieuwe look kwam, dat was met de Volvo zo en zo ook met DAF. Iedereen viel over dat 'Chinese uiterlijk' met die grille en koplampen. Zie je nu het vorige type rijden dan denk je al snel, wat ouderwets. Zo ging dat met al de andere merken en zo gaat dat met dit type Scania ook.
Ik vind het een bruut mooie auto, af fabriek of niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast shompie
3 minuten geleden zei schoenenreus:

Arbeids migrant? Nieuw woord geleerd ofzo? 

Zoals altijd gelijk zo lekker positief uit de hoek komen, dat is heerlijk intelligent...

Maar by the way, het ging hier over de nieuwe scania, en waar kom jij mee.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
55 minuten geleden zei Pierre:

Gewoon een foto van een serie mooi en netjes opgemaakte Scania's. Niks teveel erop of eraan, als behalve de naam HoVo.
Dan gaan opeens alle alarmbellen af hier blijkbaar.
Moet er morgen wel vroeg uit, maar ik pak het bier en de borrelnootjes er toch nog maar even bij. :D

Er gaat bij mij geen enkele alarmbel af, misschien bij jou het geval? Ik geef alleen aan dat ik een scania nooit mooi zal vinden ongeacht wat er mee wordt gedaan. 

Ik geef ook aan dat ik geen enkele auto die hovotrans op de weg zet mooi vind ongeacht het merk. Ik heb geen enkele connectie met hovotrans en ga dus uit van mijn bevindingen in de media. Meerdere malen failliet bijvoorbeeld, lucratieve vrachtjes naar scandinavie en zo zijn er nog wel meer dingen te vinden over dit bedrijf. Al die bevindingen maken het bedrijf voor mij dubieus en dat mag ik vinden volgens mij, als ik dat niet mag van jou dan heeft er maar 1 iemand een probleem en dat ben ik niet.

• Like 1
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei shompie:

Zoals altijd gelijk zo lekker positief uit de hoek komen, dat is heerlijk intelligent...

Maar by the way, het ging hier over de nieuwe scania, en waar kom jij mee.

Maar geef nou eens antwoord dan waarom ik een arbeidsmigrant zou zijn in jou ogen? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast shompie
7 minuten geleden zei schoenenreus:

Maar geef nou eens antwoord dan waarom ik een arbeidsmigrant zou zijn in jou ogen? 

Ik geef jou nergens antwoord op.

Ik plaats hier een foto van 4 auto's en jij begint een jank verhaal. 

Je kijkt maar ff

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei schoenenreus:

Maakt me trouwens verder niet uit wat voor auto’s ze daar op de weg zetten vind ze allemaal niet mooi puur omdat het gewoon een dubieus bedrijf is (...)

4 minuten geleden zei schoenenreus:

(...) Ik geef ook aan dat ik geen enkele auto die hovotrans op de weg zet mooi vind ongeacht het merk.

Je zegt nu twee heel verschillende dingen. Wat heeft het uiterlijk nou te maken met het feit of een bedrijf dubieus is of niet?
Daarnaast, als ik alles moest geloven wat er in de media verteld werd...zonder zelf van de hoed of de rand te weten, er zelf gewerkt te hebben of de mensen zelf gekend te hebben.
Kortom; een mening dus gebaseerd op helemaal niks, gewoon lucht, en 'van horen zeggen'... :rolleyes:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast shompie

Nieuwe poging dan.

Trans White.... Dit is een Portugees met een Nederlands tintje. Ook nette auto's,  maar ook hier is de nodige aandacht aan besteed.

Kaal zijn ze niet om aan te zien.

Screenshot_20190106-001135_Samsung Internet.jpg

bewerkt door shompie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sjee benk toch gespot:D

Helaas voor sommige wel met une Scania:1652250901_Cigaremoticon:
Rij er inmiddels awer een jaartje mee, en bevalt goed dus zal de volgende tog ok un Scania moeten
worden want anders ga ik gewoon een boaske zuuke wor ik una Scania krijgLOL

50079601_1018067005044095 harry.jpg

• Like 3
  • Haha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites