Spring naar bijdragen
De Don®

De Don® stel zich voor.

Recommended Posts

Goedenavond allemaal,

Mijn naam is Martijn,43 jaar gehuwd,en mijn vrouw en ik hebben een fantastische zoon van nu 8 jaar oud.

Na 21 jaar dienst bij mijn vorige werkgever,kreeg ik een promotie aangeboden.Na twee verstreken afgesproken startdatums ging ik op zoek naar iets anders.

Zo kwam ik 13 augustus 2018 in dienst bij Nabuurs.

Eerst in het warehouse als lader,en per 1 november 2018 op de rangeertruck.

Ondertussen begon ik natuurlijk ook aan mijn opleiding tot vrachtwagenchauffeur:

5 september behaalde ik mijn theorie examen,administratie en cases.

18 september had ik mijn eerste rijles C

17 oktober behaalde ik mijn theorie examen,verkeer en techniek.

25 oktober behaalde ik mijn toetsen,praktijk en besloten terrein.

20 november zakte ik voor mijn examen C.😱

4 december slaagde ik voor mijn examen C.😄

11 december had ik mijn eerste,van de in totaal 7 lessen CE.

22 december slaagde ik voor mijn examen CE.😄

2 januari 2019 reed ik mijn eerste vier ritjes,met een trailer. 😎

Ik kan wel zeggen,dat ik dit tien jaar geleden al had moeten doen,het bevalt me tot nu toe prima.

Ik kwam op dit forum terecht,omdat ik wat vragen had over het op de juiste manier werken met de tachograaf,en bestuurderskaart.

De informatie die ik over dit onderwerp op dit forum vond,was zeer nuttig en duidelijk.Mijn dank daarvoor. 

• Like 7
  • Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sinds ik mijn rijbewijs heb (27 december) laten we er geen gras over groeien. 2 januari reed ik mijn eerste ritten,en gelijk met een trailer,want daar was het uiteindelijk om begonnen.👍

Waar ik vooral tegenaan liep,is het hele administratieve gebeuren er omheen.Nu ik dat ook weer een paar dagen doe,gaat ook dat steeds beter.

IMG-20190111-WA0002.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

" userid="11710"] waar ik vooral tegenaan liep,is het hele administratieve gebeuren er omheen.Nu ik dat ook weer een paar dagen doe,gaat ook dat steeds beter.

IMG-20190111-WA0002.thumb.jpg.f4957f6b54b12bb81754abb5ceb93f98.jpg

Rome is ook niet in een dag gebouwd

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ben jij dat Erik? 

Niet He,e,e,e,enk,maar mevr DJZ persoonlijk had mij promotie tot uitvoerder aangeboden.

Nu kan ik best wel wat geduld opbrengen,en dat ik mijzelf voor de gek hou is tot daar aan toe,maar als je werkgever dat gaat doen,is het tijd om op te stappen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja dit is Erik...

Ja herkenbaar, je moet nogal voor jezelf opkomen daar maar dat kan jij wel. Aan de andere kant is afdwingen ook niet echt een fijn gevoel! 

Maar nu heb je wel werk wat beter is voor je lichaam denk ik. Ik ben na een tijd in het zwaar transport te hebben gezeten na DJZ weer in de aannemerij verzeild geraakt. Ik zit op  een rijplatenauto en rij alleen maar op de eigen werken. Hard werken, altijd tijd te kort maar super naar het zin!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dus jij bent ook weg bij DJZ? 😱 Daar hebben we het toch meermaals over gehad,en nu is het uiteindelijk ook echt gebeurd dan.

En wat je zegt,ik denk dat ik nu een baan heb die ik wel tot aan mijn pensioen kan volhouden.

Ik zag de ex collega's donderdagavond aan de rail staan toen ik naar huis reed,ik benijd ze niet hoor.

bewerkt door De Don®

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mooi gedaan hoor DE Don@, wel een steamy periode geweest maar je hebt je er mooi doorheen gewerkt en daaruit blijkt in ieder geval dat je zeer gemotiveerd bent en daar hebben we wat aan. Wees welkom en wens je vele plezierige jaren op de weg !👌

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nog maar een fotootje,omdat het kan,alleen had ik net daarvoor de kast afgekoppeld,ik vind zo'n tautliner toch minder fotogeniek.

Ik heb (nog) geen vaste wagen,dus elke week weer wat anders.

Deze had ik maandag en dinsdag mee,woensdag en donderdag werd ik niet ingepland,en vrijdag heb ik weer met een andere wagen gereden.

IMG-20190205-WA0001.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites