[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Scania onthoofd door viaduct


Off-Roader

Recommended Posts

Gast doemijnbest
2 uur geleden zei opa bert:

De verzekering zal er wel weer voor opdraaien ! 4.30 m hoog en nergens naar kijken , hoe slim kun je zijn :nee:

Je bedoeld uiteraard de ontwerper van dit viaduct ? 😎

bewerkt door doemijnbest
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast doemijnbest

Is het max 4 mtr of minimaal 4 mtr voor provinciale en snelwegen ? Maar buiten dit, ik vind het gewoon niet van slimheid getuigen dat je op zo'n weg zo'n laag viaduct weg legt en zeker niet als het is de buurt in van Scania met al zijn autotransporters.😏

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
38 minuten geleden zei doemijnbest:

Is het max 4 mtr of minimaal 4 mtr voor provinciale en snelwegen ? Maar buiten dit, ik vind het gewoon niet van slimheid getuigen dat je op zo'n weg zo'n laag viaduct weg legt en zeker niet als het is de buurt in van Scania met al zijn autotransporters.😏

Het is ook niet slim om met pech langs de weg te staan maar dat wil nog niet zeggen dat je er dan tegenaan mag rijden........

ik weet niet hoe “slim” jij bent maar dit is geen kwestie van “slim” zijn maar een kwestie van niet 100% met je werk bezig zijn! 

Een viaduct is niet te laag maar de lading was te hoog! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Is het max 4 mtr of minimaal 4 mtr voor provinciale en snelwegen ? Maar buiten dit, ik vind het gewoon niet van slimheid getuigen dat je op zo'n weg zo'n laag viaduct weg legt en zeker niet als het is de buurt in van Scania met al zijn autotransporters.
Dit is niet echt in de buurt en hij hoeft er ook niet langs..... Maar de navi staat op kortste route.... Dan kom je er wel langs....
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast doemijnbest
3 uur geleden zei roadtrain:

Het is ook niet slim om met pech langs de weg te staan maar dat wil nog niet zeggen dat je er dan tegenaan mag rijden........

ik weet niet hoe “slim” jij bent maar dit is geen kwestie van “slim” zijn maar een kwestie van niet 100% met je werk bezig zijn! 

Een viaduct is niet te laag maar de lading was te hoog! 

Dus jij mist nooit eens even een bord omdat je druk bent met andere zaken ? Dus b.v. als jij een kruising oversteekt met stoplichten en de stoplichten vallen uit dan wij jij precies wie er dan voorrang heeft omdat je de voorrangsborden allang gezien hebt .😎

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei doemijnbest:

Dus jij mist nooit eens even een bord omdat je druk bent met andere zaken ? Dus b.v. als jij een kruising oversteekt met stoplichten en de stoplichten vallen uit dan wij jij precies wie er dan voorrang heeft omdat je de voorrangsborden allang gezien hebt .😎

 

 

Een bord missen is heel iets anders dan de kennis hebben dat je met een te hoog voertuig rijd en hem dan ook nog tegen een viaduct aan rijd. In dat soort werk mag je dat niet vergeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
7 uur geleden zei doemijnbest:

Is het max 4 mtr of minimaal 4 mtr voor provinciale en snelwegen ? Maar buiten dit, ik vind het gewoon niet van slimheid getuigen dat je op zo'n weg zo'n laag viaduct weg legt en zeker niet als het is de buurt in van Scania met al zijn autotransporters.😏

4m heeft niks met provinciale wegen of auto snelwegen , je mag in Nederland max 4m hoog zijn , anders val je onder 'n ontheffing .

Het feit dat de meeste viaducten hoger zijn doet niks af aan de 4m wet .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei opa bert:

4m heeft niks met provinciale wegen of auto snelwegen , je mag in Nederland max 4m hoog zijn , anders val je onder 'n ontheffing .

Het feit dat de meeste viaducten hoger zijn doet niks af aan de 4m wet .

 

Er zijn wel meer plekken in Nederland waar het niet hoog is. Kijk naar de Velsertunnel of het aquaduct bij Roelofsarendsveen.

bewerkt door shompie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast doemijnbest
11 minuten geleden zei opa bert:

4m heeft niks met provinciale wegen of auto snelwegen , je mag in Nederland max 4m hoog zijn , anders val je onder 'n ontheffing .

Het feit dat de meeste viaducten hoger zijn doet niks af aan de 4m wet .

ik snap em !👌

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
5 uur geleden zei Schots en Scheef:
8 uur geleden zei doemijnbest:
dat je op zo'n weg zo'n laag viaduct weg legt en zeker niet als het is de buurt in van Scania met al zijn autotransporters.emoji57.png

Dit is niet echt in de buurt en hij hoeft er ook niet langs....

Precies.

 

is maar slechts 25 km.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden