Spring naar bijdragen

Mooie bloemen, graties meenemen...


Gast Leeuw

Recommended Posts

Ik was hem al een paar keer tegengekomen. We zijn lekker bezig met zijn allen. Nog meer van deze mensen binnenhalen. Daar word Nederland een mooier land van. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei lientje:

Nog geen inburgingscursus gehad denk :stom:

 

Maar als je wat te hard roept beginnen ze te janken dat ze gediscrimineerd worden. Ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei Pierre:

 

En als je hier een keer de waarheid zegt dan ben je zogenaamd een racist.
Maar daar heb toch ik het welbekende schijt aan, en roep het gewoon nog een keer zo hard ik kan: ERUIT MET DIE UITVRETERS!!!!

Ben het helemaal met je eens Pierre, de vraag is hoe krijgen we dat volk zover dat ze opflikkeren .!!!!????

Dat spul wordt aan alle kanten voorgetrokken , zielig zus en zielig zo , ik ben er lang klaar mee . 

Kijk eens naar opsporing verzocht ,ze hebben allemaal 'n noord Afrikaans uiterlijk , of ze zijn ligt getint !!!! 

 

  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Leeuw:

Dames nemen bloemen mee van de plek waar een rapper vermoord is:

 

https://media.dumpert.nl/tablet/4dd697e6_46604818_211097319843180_4656598152465305376_n.mp4.mp4.mp4

 

 

Ik ben ècht verbijsterd. Als er nou 1 bosje lag, dan kon die van de fiets gevallen zijn. Het is ook niet dat de dames niet buitenkomen en daardoor onwetend waren. En dan gewoon doorlopen en meenemen. (zwarte jas) :hamer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei Pierre:

 

En als je hier een keer de waarheid zegt dan ben je zogenaamd een racist.
Maar daar heb toch ik het welbekende schijt aan, en roep het gewoon nog een keer zo hard ik kan: ERUIT MET DIE UITVRETERS!!!!

Helaas heb je gelijk,en om een oplossing te vinden kun je niet om de politiek heen.

GAAN STEMMEN en op de juiste partij kiezen.

 

IK ga hier geen reclame maken voor welke partij dan ook maar ik stem op dat pedante ventje wiens tweede man Theo heet en advocaat is.:D

 

Dat ze allemaal opflikkeren zal hij niet helemaal voor elkaar krijgen,maar hij kan er wel,met onze stemmen,voor zorgen dat er niet meer bijkomen.OM te beginnen met de handtekening van Rutte onder het Marrakech pact weg te halen.

  • Like 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei europeaan:

Ja, dank zij de ge-allieerden spreken wij nu nog geen goed Duits.:D :D

 

Ook in jouw jeugd waren er al scholen. :p

 

14 minuten geleden zei corydon:

Die link opent niet hier. Is er een andere link?

 

Hoop dat dit werkt: https://www.dumpert.nl/mediabase/7602473/4dd697e6/vrouwkes_doen_jatten.html ...

 

9 minuten geleden zei Murphy:

Hier gaat die link ook al niet...

Discriminatie van buitenlandse forumleden!!!!

 

Je bent toch nog steeds Nederlander?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
6 uur geleden zei matthieu:

De plaatser van het filmpje is al bedreigd door zo'n schapenneuker.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 

daar hoef je ook niet veel voor te doen,

zeggen op een artikel dat die beter na moet denken is al genoeg,

en het regent bedreigingen, LOL

 

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei matthieu:

De plaatser van het filmpje is al bedreigd door zo'n schapenneuker.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 

 

 

Een beetje de omgekeerde wereld.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei matthieu:

De plaatser van het filmpje is al bedreigd door zo'n schapenneuker.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 

Is het niet mogelijk om met zijn allen terug te dreigen en evt langs te komen. Een soort persoonlijke gele hesjes demonstratie.

 

Het zijn net ratten, een vriend had 'n akkefietje op straat met zo'n geiteneuker en alsof de riolen opentrokken, ineens stond het vol met geteisem uit de woestein. Politie was er ook snel. :hamer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid




 
Het zijn net ratten, een vriend had 'n akkefietje op straat met zo'n geiteneuker en alsof de riolen opentrokken, ineens stond het vol met geteisem uit de woestein. Politie was er ook snel. :hamer:


1,5 jaar geleden heb ik t ook meegemaakt, wij waren met ze 4en als je het artikel leest is het een simpele rekensom met hoeveel hun waren..

https://www.google.com/url?sa=i&source=undefined&cd=&ved=0ahUKEwiij-Gvh-3fAhWRLlAKHXN1BpEQzPwBCAM&url=https%3A%2F%2Fwww.omroepgelderland.nl%2Fnieuws%2F2138773%2FVechtpartij-bij-winkelcentrum-Harderwijk-een-gewonde&psig=AOvVaw3i5iTZwD3EqoDH-LqUDGh9&ust=1547547916687361



okdoei

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Danny:

 

 

Ze zijn er snel hè, de ratten? Wie was de gewonde, toch niet jij of 1 van je vrienden? :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
 
 
Ze zijn er snel hè, de ratten? Wie was de gewonde, toch niet jij of 1 van je vrienden? 
Tis een nagenoeg allochtone buurt dus we konden erop wachten haha.. Maar t was 1 van de tegenpartij.. Die 'struikelde met wat hulp' waardoor ie ongelukkig met ze hoofd tegen een etalageruit viel

okdoei

  • Like 1
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Danny:

Tis een nagenoeg allochtone buurt dus we konden erop wachten haha.. Maar t was 1 van de tegenpartij.. Die 'struikelde met wat hulp' waardoor ie ongelukkig met ze hoofd tegen een etalageruit viel

okdoeiemoji870.png
 

 

Ach wat rottig nou, dat ie zo gammel op zijn benen stond. LOL

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden