Spring naar bijdragen

Mooie bloemen, graties meenemen...


Gast Leeuw

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik ben 60 nu en heb fysiek weinig meer in te brengen, maar ik verwacht (en hoop stiekem) dat vandaag of morgen de pleuris goed uitbreekt. Een soort van kristalnacht zeg maar. Net zoals Pierre en z'n maten vroeger maar dan landelijk. Gewoon omdat we het helemaal spuug- en spuugzat zijn.
Al schrik ik er vaak wel van hoeveel linkse wegkijkers dan wel kopintzandstekers er nog schijnen te zijn. Alhoewel ik er bijna geen ken doen die halve tammen het bij de verkiezingen elke keer weer goed. Of zou er dan bij het tellen van de stemmen......
soms per ongeluk verkeerd geteld worden?

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Een voorbeeld nemen aan islamitische landen. 

Regels zijn regels en wanneer je die niet opvolgt beland je in de bak.

Gewoon duidelijk zijn en je gedragen naar de regels van het land waar je te gast bent.

We worden gewoon de dupe van onze gastvrijheid en dat gaat een keer goed verkeerd.

 

Ik las in een hotel in Thailand een boek van het hotel door waarin ook een aantal tips stonen.

Een er van was dat wanneer je geld laat vallen, dat je dan nooit met je voet op het geld mag staan om te voorkomen dat het weg waait.

Dat is een belediging van de koning. Ik moest er even om lachen hoe men in Holland om gaat met de koning en bedacht mij wat er mis is met duidelijke regels in een land.

 

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Een voorbeeld nemen aan Islamitische landen Lientje? Ik heb niet het idee dat die vrouwen waar het over gaat Nederlands hervormd of zo waren en dat is nog het kleinste euvel van een islamitische gemeenschap, journalist is daar ook een heel ongezonde bezigheid. Vooral als je het waagt om kritiek te hebben op de machthebbers. Ik ben het wel roerend met je eens dat het hoog tijd wordt om eens na te denken over wat nu het succes is van onze multicultie gemeenschap van pappen en nathouden. Aan de andere kant wordt het mogelijk ook tijd om eens na te denken, wat we eigenlijk nog over ons eigen land te vertellen hebben.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

@Jan 1964 ik heb het niet over hun gebruiken over nemen.

 

Ik vind het niet vreemd dat zij denken dat hier alles kan.

De straffen stellen niets voor. Sterker nog, de kan er vaak niets.mee en kost hun meer tijd (en geld) dan dat die gasten vast zitten of moeten betalen. En dat weten ze. 

 

Heeft Rutte toen niet al eens gezegd, laten we die mensen eens straffen in de mate en de manier zoals ze dat in  het land van herkomst doen? 

 

bewerkt door lientje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei matthieu:

Al schrik ik er vaak wel van hoeveel linkse wegkijkers dan wel kopintzandstekers er nog schijnen te zijn. Alhoewel ik er bijna geen ken doen die halve tammen het bij de verkiezingen elke keer weer goed. Of zou er dan bij het tellen van de stemmen......
soms per ongeluk verkeerd geteld worden?

 

Wil men daarom -tegen alle bezwaren in- de stemcomputer invoeren? Dan is er namelijk geen "bewijs" in de vorm van stembiljetten die nogmaals geteld kunnen worden...

 

3 uur geleden zei lientje:

Ik vind het niet vreemd dat zij denken dat hier alles kan.

De straffen stellen niets voor. Sterker nog, de kan er vaak niets.mee en kost hun meer tijd (en geld) dan dat die gasten vast zitten of moeten betalen. En dat weten ze. 

 

Heeft Rutte toen niet al eens gezegd, laten we die mensen eens straffen in de mate en de manier zoals ze dat in  het land van herkomst doen? 

 

Vreemd is het zeker niet als je ziet, dat de politie in bepaalde wijken niets durft te doen.

Dat wanneer de koning door de Schilderwijk loopt, er islamitische beveiligers om hem heen lopen.

En wat te denken van verkrachters die strafvermindering krijgen, omdat ze anders misschien hun verblijfsvergunning kwijt raken?

 

't Is ook 100% eigen schuld van de Nederlandse politiek hoor:

Als je als "vreemdeling" (de meeste zien zichzelf vooral als Marokkaan of Turk of vul maar in) in een ander land woont en ziet dat de eigen bevolking op hun kloten krijgt voor zaken waarvoor jij vrijuit gaat, dan ga ik je je toch ook oppermachtig voelen?

Als je alles toegestopt krijgt wanneer je de rascismekaart trekt en prima je rechten kent maar schijt hebt aan je plichten, omdat toch niemand erop durft te staan dat je die nakomt?

 

Wat zal het tuig gelachen hebben:

 

maro.jpg

 

De integratie wordt zelfs door de politiek tegengegaan: Eigen gebedshuizen, eigen scholen, noem maar op.  Dan is het toch geen wonder dat die mensen niet integreren?

De goedwillenden in Nederland bewijzen dat mensen met een andere afkomst, hier óók gewoon kansen hebben. Maar ook zij zijn de dupe van de slechtwillenden...

 

2 uur geleden zei Pierre:

Rutte heeft wel meer stoere praatjes.

Met de MH17...de onderste steen zal bovenkomen, met de relschoppers tegen de hulpdiensten die hij het liefst zelf in elkaar zou willen slaan...

Hij durft nog geen vlieg dood te slaan die lapzwans...

 

Of een Turkse minister uitzetten net voor de verkiezingen en nadien weer vrolijk met Erdogan te gaan staan lachen.

Dezelfde Erdogan die kort daarvoor nog het Nederlandse volk voor o.a. nazi's, racisten, fascisten en kannibalen uitmaakte en zich daarvoor nooit verontschuldigd heeft.

 

59 minuten geleden zei lientje:

Nee Pierre dat mag niet zomaar . Net dat als Geert en Thierry dat ook zomaar niet mogen.

Misschien moet het leger de macht in Nederland maar overnemen?

Willen we die kant op :confused:

 

Interessant dat je dit aanhaalt: We zijn inmiddels in Nederland zover, dat vreedzame demonstranten in gele hesjes door de politie met een knuppel worden bewerkt, terwijl allochtone relschoppers geen strobreed in de weg wordt gelegd. We hebben ook een sleepnet, waarmee een kwaadwillende overheid, het goedwillende burgers heel erg moeilijk kan maken.

 

Welke kant willen we eigenlijk wel op? De angst voor een Geert en een Thierry zit diep, dat is duidelijk. Maar is alles beter dan één van hen aan de macht?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei lientje:

Misschien moet het leger de macht in Nederland maar overnemen?

Willen we die kant op :confused:

 

Daar zijn wij al! 

Nederland heeft de macht in ons land al laten overnemen door een nieuw leger.. een EU leger.

 

EUROGENDFOR   https://desarmons.net/index.php/2019/01/04/recensement-provisoire-des-blesses-graves-des-manifestations-du-mois-de-decembre-2018/

 

 

 

  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei DAFne:

Daar zijn wij al! 

Nederland heeft de macht in ons land al laten overnemen door een nieuw leger.. een EU leger.

 

Niet alleen dat, Europese wetten en internationale verdragen staan allang boven ons nationale recht: Daarmee zijn we in feite een onderdaan van "Brussel" en de VN.

De macht is allang overgedragen, zonder dat het leger, Geert of Thierry eraan te pas kwamen...

 

 

Maar even terug naar Nederland: Een interessante kijk in de verrotte keuken van de politie vind je hier: https://tpo.nl/2018/09/12/huidig-cao-voorstel-politie-is-geen-onderhandeling-maar-chantage . Het is een lang verhaal, daarom hier een paar stukjes:

 

"Er waren voldoende mensen en preventieve surveillance bestond nog. Toen bleek dat we dat laatste niet kunnen meten als “product” zijn we afgegleden naar een bedenkelijk niveau.

De teams zijn gekrompen van 225 man eerst naar een kleine 170 nu – voor hetzelfde gebied met meer inwoners in een veranderde maatschappij.

Van de 12 dubbelbemande auto’s zijn er in hetzelfde gebied nu nog 3 over. Drie bureaus zijn gesloten."

 

"Ik ken de burger niet meer, en zij mij niet. Zaken die ik vroeger voor ze deed doen we niet meer. Terwijl het wel echt politiewerk is!
Boevenvangen mag ik niet meer door belemmeringen vanuit de politiek, het OM en de rechterlijke macht.

en enorme knellende administratieve wurggreep maakt ons verlamd. Zaken die ik oppak worden weggebonjourd met vage codes."

 

"Zaken die we vroeger oppakten omdat het politiewerk was, “vallen nu van de plank”.

Zaken die opgepakt worden, moeten we vooral “klein houden” terwijl met een iets grotere investering in die zaak we een netwerk oprollen in plaats van de simpele boef.
En als we dan een ronde zaak hebben dan komt het meer dan eens voor dat het in de strafoplegging mis gaat."

 

Je zult maar agent zijn in deze maatschappij....

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei Leeuw:

 

Hemeltergende uitbuiting, al is dit natuurlijk wel de huidige maatschappij zoals wij die kennen en waarvoor wij zelf stemmen.

Toegegeven dat de meeste burgers geen besef hebben wat hun stem aanricht, als de hypotheek rente maar veilig is.

Peter R noemde het gisteren nog bij Jinek, en wie trapt er nog in, stop de afbraak van bv Nederland.  STEM ZE WEG!

 

Goed artikel al word ik er misselijk van, :ok:

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden