Spring naar bijdragen
Nagamiji

Wat je (niet) wil weten over Nagamiji

Recommended Posts

1 uur geleden zei shompie:

Deze word niet meer gemaakt hoor......

En weet je dat Toyota een van de beste auto ter wereld is (heb ik ooit eens gelezen)

Bij eerdere metingen is aangetoond dat Toyota als grootste autobouwer ter wereld ook de kroon spant met het aantal teruggeroepen auto's...........

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei roadtrain:

Bij eerdere metingen is aangetoond dat Toyota als grootste autobouwer ter wereld ook de kroon spant met het aantal teruggeroepen auto's...........

Dat is iets van de laatste jaren ja. 

Maar verder is het geen onzin hoor. Toyota bouwt hele goede auto's die zeer gewild zijn voor de export naar Afrika bijvoorbeeld. Daar zie je die Frans rommel niet rijden hoor 😇

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sorry, volgens mij heeft Peugeot ooit een een dieselmotor gebouwd die ook gewild was in Afrika. Maar ook dat is al een poosje terug 🤗

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
29 minuten geleden zei shompie:

Sorry, volgens mij heeft Peugeot ooit een een dieselmotor gebouwd die ook gewild was in Afrika. Maar ook dat is al een poosje terug 🤗

De 504 ,Teus van Vliet deed niets anders dan die dingen naar La Spezia rijden daar gingen ze de boot op naar Alexandrië. Eind jaren '70 reden ze al met 280-320pk autotransporters. 2x in de week was normaal, weet dat er 1tje zaterdag voor de 3e keer in Italië stond, maar dat heeft ie ook maar één x gedaan....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei roadtrain:

Toyota is ook een van de weinigen die er niet stiekum over doet , maar actie onderneemt   :ja:

• Like 1
  • Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei roadtrain:

Omdat zij tenminste foutjes gratis herstellen, dat doen andere fabrikanten gewoon niet! Of ze rekenen kosten!!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei shompie:

Deze word niet meer gemaakt hoor......

En weet je dat Toyota een van de beste auto ter wereld is (heb ik ooit eens gelezen)

Ik heb al een opvolger gezien: nu ben ik wel verliefd.

Toyota is onverwoestbaar. We zitten bij een goede dealer, dus komt goed. Ik hoop dat hij echt total loss is, ik krijg nl nieuwwaarde en heb een mooie luxe Yaris gereserveerd. Model 2018, dus goedkoper. :ja:

Screenshot_20190610_154955_com.android.gallery3d.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Marco1977:

Toyota diesel haalt makkelijk een miljoen km

Maar de wegenbelasting is voor velen te hoog. Ik had een TOP-diesel, een echte Japanse Toyota en ik wilde hem vorig jaar liever weggeven dan inruilen, omdat hij zo goed was en perfect onderhouden. Maar iedereen vond de €65 per maand wegenbelasting te duur. :confused:

Dat het een model was voor de Japanse markt, bleek toen we sleutels bij wilden laten maken. Heeft in totaal 1,5 jaar geduurd, omdat de sleutel daar vandaan moest komen, bleek met Japanse software. Niet handig, dus die moest eerst vertaald worden. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

20190219_152224.jpg
Jammer dat zulke hier niet verkocht worden, dit is ook een yaris, dit karretje hadden we in Thailand gehuurd

bewerkt door Kiepenboer

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites